Μελάνια Τραμπ: Αγνοείται το μπρούτζινο άγαλμά της στη Σλοβενία

Μελάνια Τραμπ: Αγνοείται το μπρούτζινο άγαλμά της στη γενέτειρά της, τη Σλοβενία Facebook Twitter
Το άγαλμα της Μελάνια Τραμπ στην πόλη Σέβνιτσα/Φωτογραφία: Χ
0

Το πρώτο άγαλμα της Μελάνια Τραμπ στην πατρίδα της, τη Σλοβενία, καταστράφηκε από φωτιά και τώρα το μπρούτζινο αντίγραφό του έχει χαθεί.

Το μπρούτζινο άγαλμα σε φυσικό μέγεθος της Πρώτης Κυρίας των ΗΠΑ αποκαλύφθηκε κοντά στην πόλη καταγωγής της, τη Σέβνιτσα, το 2020. Βρισκόταν πάνω σε έναν κορμό δέντρου σε ένα χωράφι.

«Η κλοπή δηλώθηκε στις 13 Μαΐου και αμέσως αστυνομικοί έσπευσαν στο χωράφι και ξεκίνησαν έρευνα», δήλωσε την Πέμπτη η εκπρόσωπος της Αστυνομίας, Αλένκα Ντρένικ Ράνγκους.

Σύμφωνα με την Αστυνομία και τον δημιουργό του μπρούτζινου αγάλματος, τον Αμερικανό καλλιτέχνη Μπραντ Ντάουνι, το άγαλμα αποκολλήθηκε από τους αστραγάλους και αφαιρέθηκε. Ο Ντάουνι δήλωσε ότι έμαθε για την κλοπή ενώ ετοίμαζε ένα νέο έργο στη Γερμανία και είπε πως είναι «λίγο λυπημένος που χάθηκε».

«Η αίσθησή μου είναι ότι έχει κάποια σχέση με τη νέα εκλογή [του Ντόναλντ Τραμπ], αλλά ποιος ξέρει;» είπε ο Ντάουνι στο AFP. Πρόσθεσε ότι όταν έβαλαν φωτιά στο αρχικό άγαλμα, «δεν του φαινόταν σωστό», γι’ αυτό αποφάσισε να το αντικαταστήσει με ένα μπρούτζινο αντίγραφο, το οποίο έχει περιγράψει ως «αντι-μνημείο, αντι-προπαγάνδα».

Το αρχικό άγαλμα, που απεικόνιζε την πρώτη κυρία των ΗΠΑ με μπλε φόρεμα και ψηλοτάκουνα, είχε σκαλιστεί με αλυσοπρίονο από τον τοπικό καλλιτέχνη Αλές Ζούπεβτς, από έναν κορμό δέντρου.

Μελάνια Τραμπ: Αγνοείται το μπρούτζινο άγαλμά της στη γενέτειρά της, τη Σλοβενία Facebook Twitter
Το αρχικό ξύλινο άγαλμα της Μελάνια Τραμπ/Φωτογραφία: X

Το μπρούτζινο άγαλμα τοποθετήθηκε σε ένα ιδιωτικό χωράφι – στερεωμένο με σκυρόδεμα και μεταλλικές μπάρες – κοντά στη Σέβνιτσα, προς το τέλος της πρώτης προεδρικής θητείας του Ντόναλντ Τραμπ, ενώ εκείνος έκανε προεκλογική εκστρατεία για την επανεκλογή του.

Η άφιξη της Μελάνια Τραμπ στον Λευκό Οίκο, όταν ο σύζυγός της έγινε πρόεδρος των ΗΠΑ, γέννησε ελπίδες ότι μια μέρα μπορεί να επισκεφτεί την πατρίδα της, κάτι που όμως μέχρι σήμερα δεν έχει συμβεί.

Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός πως το όνομα της Μελάνια έχει δοθεί σε πολλά προϊόντα στη Σέβνιτσα, όπως κέικ και σοκολάτες.

Με πληροφορίες από Guardian

Διεθνή
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Το μυστικό κανάλι που χρησιμοποιούν Ρωσία και Ουκρανία για να ανταλλάσσουν αιχμαλώτους πολέμου

Διεθνή / Το μυστικό κανάλι που χρησιμοποιούν Ρωσία και Ουκρανία για να ανταλλάσσουν αιχμαλώτους πολέμου

Οι ειρηνευτικές συνομιλίες είναι τεταμένες την παραμονή της συνόδου κορυφής Πούτιν-Τραμπ, ωστόσο οι δύο χώρες έχουν καταφέρει να ανταλλάξουν περισσότερους από 10.000 στρατιώτες, κάτι σχεδόν ανήκουστο στον σύγχρονο πόλεμο
LIFO NEWSROOM
Γιατί ο Πούτιν πιστεύει ότι η Ρωσία έχει το πάνω χέρι στην Ουκρανία

Διεθνή / Γιατί ο Πούτιν πιστεύει ότι η Ρωσία έχει το πάνω χέρι στην Ουκρανία

Η στρατηγική αναγέννησης του ρωσικού στρατού και πώς ο Βλαντίμιρ Πούτιν αξιοποιεί την οικονομική ανθεκτικότητα και την κινητοποίηση για να αλλάξει την κατεύθυνση του πολέμου στην Ουκρανία
LIFO NEWSROOM
Χιροσίμα, Ναγκασάκι - 80 χρόνια μετά: Τα αποτελέσματα της έρευνας για τον καρκίνο από την ακτινοβολία

Διεθνή / Χιροσίμα, Ναγκασάκι - 80 χρόνια μετά: Τα αποτελέσματα της έρευνας για τον καρκίνο από την ακτινοβολία

Νέα έρευνα αποκαλύπτει πως τα περιστατικά καρκίνου από την ακτινοβολία των βομβών στην Χιροσίμα και το Ναγκασάκι θα σκοτώσουν λιγότερο από το 1% των επιζώντων. Αναλυτικά αποτελέσματα 80 χρόνια μετά τις επιθέσεις.
LIFO NEWSROOM
Ουκρανία: Προβλήματα στρατηγικής και διοίκησης στον αγώνα ενάντια στη Ρωσία

Διεθνή / Ουκρανία: Προβλήματα στρατηγικής και διοίκησης στον αγώνα ενάντια στη Ρωσία

Η Ουκρανία αντιμετωπίζει αυξανόμενα στρατηγικά προβλήματα και απογοήτευση στο στρατό της, καθώς η παραδοσιακή σοβιετική ιεραρχία δημιουργεί αχρείαστες απώλειες και μειώνει το ηθικό των στρατευμάτων. Η αναγκαία αλλαγή στρατηγικής και διοίκησης είναι πιο επιτακτική από ποτέ.
LIFO NEWSROOM
Πως η μουσική επηρεάζει τη στρατηγική πολυτελών οίκων όπως η Dior και η Gucci

Διεθνή / Πώς η μουσική επηρεάζει τη στρατηγική πολυτελών οίκων όπως η Dior και η Gucci

Η μουσική και τα τραγούδια αναδεικνύουν την κουλτούρα των πολυτελών μαρκών. Από τη διάσημη επιτυχία "Dior" μέχρι την ανάκαμψη της Gucci, αναλύουμε πώς η μουσική επηρεάζει τις πωλήσεις και τις στρατηγικές των μεγάλων οίκων
LIFO NEWSROOM