Johnson & Johnson: Αποζημίωση 8 δισ. δολάρια σε άνδρα που ανέπτυξε γυναικομαστία

Johnson & Johnson: Αποζημίωση 8 δισ. δολάρια σε άνδρα που ανέπτυξε γυναικομαστία Facebook Twitter
0

Η αμερικανική φαρμακοβιομηχανία Johnson & Johnson καλείται να πληρώσει μια αποζημίωση μαμούθ ύψους 8 δισ. δολαρίων σε έναν άνδρα, καθώς δεν είχε προειδοποιήσει ότι ένα αντιψυχωτικό φάρμακο θα μπορούσε να οδηγήσει σε γυναικομαστία.

Δικαστήριο της Φιλαδέλφειας δικαίωσε τον Nicholas Murray, 26 ετών, η περίπτωση του οποίου ήταν μία από τις χιλιάδες που εκκρεμούσε. Οι δικηγόροι του νεαρού υποστήριξαν ότι η θυγατρική Janssen της J & J έβαλε προτεραιότητα τα «κέρδη έναντι των ασθενών» στην εμπορία του φαρμάκου Risperdal. Η J & J θα ασκήσει έφεση κατά της απόφασης, και δήλωσε ότι ήταν υπερβολικά δυσανάλογη.

Ο καθηγητής Carl Tobias της Νομικής Σχολής του Πανεπιστημίου του Ρίτσμοντ δήλωσε ότι αναμένει να μειωθεί το ποσό της αποζημίωσης σε περίπτωση προσφυγής. Ωστόσο και μόνο η ανακοίνωση για την αποζημίωση, έριξε την μετοχή της εταιρίας κατά 2% καθώς εκτιμάται πως αυτή ήταν η πρώτη από τις πολλές περιπτώσεις διεκδίκησης αποζημιώσεων. Η εταιρεία αντιμετωπίζει μια σειρά καταγγελιών στις ΗΠΑ επειδή φέρεται ότι δεν προειδοποίησε σωστά για τις παρενέργειες του Risperdal. Στην αγωγή κατά του Risperdal, ο Murray είπε ότι ανέπτυξε γυναικομαστία.

Οι δικηγόροι του Nicholas Murray υποστήριξαν πως οι οδηγίες του φαρμάκου απέτυχαν να προειδοποιήσουν για τον κίνδυνο ανάπτυξης γυναικομαστίας και ότι ο πελάτης τους βρέθηκε σε μία «σοβαρή, εξευτελιστική και συχνά επίπονη κατάσταση» η οποία του προκάλεσε σημαντικές ψυχολογικές διαταραχές σε μία κρίσιμη περίοδο «όπου διαμορφώνεται η εικόνα του εαυτού και η ταυτότητα φύλου».

Ο Nicholas Murray ανέφερε ότι ξεκίνησε να αναπτύσσει γυναικομαστία το 2003, όταν του χορηγήθηκε το Risperdal καθώς είχε διαγνωσθεί με διαταραχή στο φάσμα του αυτισμού. Από την πλευρά της, η Johnson & Johnson υποστήριξε πως στις οδηγίες του φαρμάκου αναγράφονται με σαφήνεια και με κατάλληλο τρόπο οι κίνδυνου που σχετίζονται με τη λήψη του φαρμάκου. 

Τον Αύγουστο, η Johnson & Johnson κλήθηκε να πληρώσει 572 εκατομμύρια δολάρια καθώς ένα δικαστής στην Οκλαχόμα συνέβαλε στο ξέσπασμα επιδημίας στην πολιτεία, καθώς έτρεξε μία «λανθασμένη και επιβλαβή» καμπάνια πωλήσεων. Η εταιρεία ανέφερε ότι θα προσβάλει την υπόθεση. 

Με πληροφορίες από BBC/Financial Times

Διεθνή
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΗΠΑ: Η ICE σχεδιάζει άμεσες απελάσεις μεταναστών σε τρίτες χώρες χωρίς εγγυήσεις ασφαλείας

Διεθνή / ΗΠΑ: Η ICE σχεδιάζει άμεσες απελάσεις μεταναστών σε τρίτες χώρες χωρίς εγγυήσεις ασφαλείας

Η νέα πολιτική των ΗΠΑ επιτρέπει την απέλαση μεταναστών σε τρίτες χώρες με μόλις 6 ώρες ειδοποίηση και χωρίς εγγυήσεις κατά των βασανιστηρίων. Τι προβλέπει το υπόμνημα της ICE
LIFO NEWSROOM
Φαιντανύλη και Κίνα: Το Πεκίνο σφίγγει τα μέτρα – Αντιδρά στους δασμούς Τραμπ

Διεθνή / Φαιντανύλη και Κίνα: Το Πεκίνο αυξάνει τα μέτρα – Αντιδρά στους δασμούς Τραμπ

Η Κίνα επεκτείνει τον έλεγχο σε προδρόμους της φαιντανύλης και δηλώνει ανοιχτή σε συνεργασία με τις ΗΠΑ, παρά την ένταση που προκαλούν οι νέοι δασμοί του Τραμπ για τα οπιοειδή
LIFO NEWSROOM
Ντόναλντ Τραμπ: «Πλήρης εξουσιοδότηση» στους πράκτορες της ICE να αντιδρούν σε επιθέσεις

Διεθνή / Ντόναλντ Τραμπ: «Πλήρης εξουσιοδότηση» στους πράκτορες της ICE να αντιδρούν σε επιθέσεις

Ο Ντόναλντ Τραμπ έδωσε απόλυτη εξουσιοδότηση στις ομοσπονδιακές αρχές μετανάστευσης να προστατεύουν τον εαυτό τους μετά από συγκρούσεις με διαδηλωτές σε εφόδους στην Καλιφόρνια. Συλλήψεις, τραυματισμοί και οργισμένες αντιδράσεις πολιτικών
LIFO NEWSROOM
Ισπανία: «Κόκκινος συναγερμός» στην Καταλονία λόγω ισχυρών βροχών - Σταμάτησαν τα τρένα

Διεθνή / Ισπανία: «Κόκκινος συναγερμός» στην Καταλονία λόγω ισχυρών βροχών - Σταμάτησαν τα τρένα

Η μετεωρολογική υπηρεσία Aemet προειδοποιεί ότι σε περιοχές γύρω από τη Βαρκελώνη και την Ταραγόνα είναι πιθανό να πέσουν έως και 90 χιλιοστά βροχής μέσα σε μόλις μία ώρα
LIFO NEWSROOM
«Superfake» τσάντες: Το νέο φαινόμενο που σαρώνει στη Gen Ζ

Διεθνή / «Superfake» τσάντες: Το νέο φαινόμενο που σαρώνει στη Gen Ζ

Η νέα γενιά «superfake» επώνυμων τσαντών απειλεί τη βιομηχανία της πολυτελείας, καθώς οι Gen Z καταναλωτές στρέφονται σε ρεαλιστικά αντίγραφα με χαμηλότερο κόστος. Πώς το TikTok, οι influencers και η τεχνολογία αλλάζουν το παιχνίδι.
LIFO NEWSROOM