Jacquemus: Έστησε ένα ολόκληρο μπάνιο μέσα σε πολυκατάστημα - Μπλε πλακάκια, ντουζιέρες και μια τεράστια οδοντόβουρτσα

Jacquemus: Έστησε ένα ολόκληρο μπάνιο μέσα σε πολυκατάστημα -Μπλε πλακάκια, ντουζιέρες και μια τεράστια οδοντόβουρτσα Facebook Twitter
Φωτ: Instagram @jacquemus
0

Μια τεράστια οδοντόκρεμα στέκει στη βιτρίνα του λονδρέζικου πολυκαταστήματος Selfridges, ενώ γύρω γυαλιστερά γαλάζια πλακάκια καλούν τους αγοραστές να «βουτήξουν» σε μια νέα εμπειρία, εμπνεύσεως Jacquemus.

Ο Γάλλος σχεδιαστής, Simon Porte Jacquemus, έχει περιγράψει τον εαυτό του ως «χαρούμενο, ενθουσιασμένο, ανυπόμονο» και όλα αυτά τα χαρακτηριστικά αποτυπώνονται στα παιχνιδιάρικα ρούχα και τις μικροσκοπικές τσάντες του. Κάθε φορά, ο σχεδιαστής καταφέρνει να πηγαίνει ένα βήμα παραπέρα τόσο με τα σόου του, που ταξιδεύουν σε ακρογιαλιές και πεδιάδες, αλλά και με τις εμπνεύσεις του για τα pop up stores, που αφουγκράζονται το αύριο.

Ποιος ξεχνά το ροζ «κουτί» στην Rue de Richelieu στο Παρίσι, όπου θύμιζε μηχανήματα αυτόματης πώλησης. Οι fashion lovers ή όσοι ήθελαν να κάνουν δική της τους μία ροζ Le Bambino Long σχημάτισαν ουρές έξω από το κατάστημα που λειτουργούσε καθ' όλη τη διάρκεια της ημέρας αλλά και της νύχτας.

Το Παρίσι, όμως, ήταν μόνο μία από τις εμπνεύσεις του Jacquemus, ο οποίος ταξίδεψε στο Λονδίνο και δημιούργησε το δικό του... μπάνιο.

Αφήνοντας την τεράστια οδοντόκρεμα της βιτρίνας, όποιος βρεθεί μέσα στο Selfridges αντικρίζει μια οθόνη με ένα τεράστιο ποτήρι με νερό και νεροχύτες με πλακάκια. Λίγο πιο πέρα, καμπίνες και παραπέρα ντουζιέρες ρίχνουν νερό δημιουργώντας χρώματα στο φως, ενώ οι διάσημες μικροσκοπικές τσάντες του Jacquemus στέκονται από πίσω.

«Ήθελα να δημιουργήσω τρελές και μη ρεαλιστικές εγκαταστάσεις, όλες σχετικές με εικόνες νερού και μπάνιου», αναφέρει ο σχεδιαστής.

Και από εδώ δεν λείπει ο αυτόματος πωλητής, αλλά αυτή τη φορά δεν υπάρχουν ροζ, αλλά μπλε τσάντες!

Jacquemus Facebook Twitter

«Το corner shop είναι η αναπαραγωγή ενός μπάνιου με γιγαντιαίο, δυσανάλογο τρόπο, με καθαρά, μίνιμαλ πλακάκια σε ένα όμορφο μπλε χρώμα», λέει ο Simon Porte Jacquemus, ο οποίος εμπνεύστηκε από τον Γάλλο σκηνοθέτη και ηθοποιό Ζακ Τατί.

Όπως λέει ο Jacquemus, «λατρεύω το όραμά του για την αρχιτεκτονική και το πώς δημιουργεί παιχνιδιάρικες καταστάσεις με σεληνιακό σκηνικό. Επίσης, μου αρέσει το πώς οι ταινίες του καλούν τους ανθρώπους να μην παίρνουν τον εαυτό τους στα σοβαρά και να είναι πάντα ειρωνικοί. Πάντα με ενέπνεε, από τις πρώτες μου συλλογές, να δημιουργήσω τα σκηνικά στις πασαρέλες μου».

Ο Jacquemus είναι μεταξύ πολλών brands που εξερευνούν τις δυνατότητες αυτών που ονομάζονται «hyperphysical stores». «Δημιουργούν μια πραγματικά αισθητηριακή, ολιστική, αξέχαστη εμπειρία καταστήματος που ξεπερνά την αρχική ιδέα του λιανικού εμπορίου», λέει ο Abi Buller, αναλυτής στο The Future Laboratory στην Vogue Business.

Σε μια εποχή που πολλοί καταναλωτές δεν έχουν επιστρέψει πλήρως στα φυσικά καταστήματα, τα «hyperphysical stores» λειτουργούν ως πόλος έλξης για τους νεότερους ηλικιακά αγοραστές. Περίπου το 56% των παγκόσμιων αγοραστών της Gen Z πάει σε φυσικά καταστήματα για μια διασκεδαστική εμπειρία, σύμφωνα με έρευνα του 2018 από την IBM και την Εθνική Ομοσπονδία Λιανικής, η οποία μίλησε με 15.600 παγκόσμιους καταναλωτές ηλικίας μεταξύ 13 και 21 ετών.

Jacquemus Facebook Twitter
Jacquemus Facebook Twitter

Simon Porte Jacquemus: Δεν κάνω ρούχα, φτιάχνω ιστορίες

Ο στόχος του Jacquemus είναι να δημιουργήσει το δικό του σύμπαν και όπως του αρέσει να λέει «Δεν κάνω ρούχα. Κάνω ιστορίες», ελπίζοντας πως όποιος φορά τις δημιουργίες του να είναι κάποιος που χαμογελά.

Από την πρώτη του εμφάνιση, ο Simon Porte Jacquemus κατάφερε να κεντρίσει το ενδιαφέρον των μεγάλων περιοδικών μόδας. Master στα social media, ο Γάλλος σχεδιαστής μίλησε στην καρδιά των millennial και Gen Z, σε μια εποχή που τα όρια του streetwear και της πολυτέλειας άρχισαν να θολώνουν.

Με την παιχνιδιάρικη του διάθεση ο Jacquemus γέμισε τις σελίδες περιοδικών μόδας και δημιούργησε εικόνες που έκανε τους πάντες να ονειρεύονται. Άλλοτε σε πεδιάδες με λεβάντες και άλλοτε μέσα στα στάχυα, ο σχεδιαστής εμπνέεται από τα μεσογειακά καλοκαίρια και ισορροπεί ανάμεσα στην αθωότητα και τον αισθησιασμό.

«Με γνωρίζουν για το χαμόγελό μου, τον ήλιο και την αγάπη μου για την παραλία», είχε πει στην δημοσιογράφο Έμα Χόουπ Άλγουντ.

Jacquemus Facebook Twitter
Jacquemus Facebook Twitter
Jacquemus Facebook Twitter
Jacquemus Facebook Twitter
Διεθνή
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ερυθρά Θάλασσα: Το βρετανικό ναυτικό ανακοίνωσε πως κατέρριψε πύραυλο των Χούτι

Διεθνή / Ερυθρά Θάλασσα: Το βρετανικό ναυτικό ανακοίνωσε πως κατέρριψε πύραυλο των Χούτι

«Το Ηνωμένο Βασίλειο συνεχίζει να βρίσκεται στην πρώτη γραμμή της διεθνούς απόκρισης στις επικίνδυνες επιθέσεις των υποστηριζόμενων από το Ιράν Χούτι», τόνισε ο Βρετανός υπουργός Άμυνας
NEWSROOM
Βενετία: Συγκρούσεις κατοίκων με την αστυνομία στην πρώτη μέρα εφαρμογής του εισιτηρίου των 5 ευρώ

Διεθνή / Βενετία: Συγκρούσεις κατοίκων με την αστυνομία στην πρώτη μέρα εφαρμογής του εισιτηρίου των 5 ευρώ

Ορισμένοι κάτοικοι της Βενετίας λένε ότι η χρέωση 5 ευρώ που αποσκοπεί στον περιορισμό του αριθμού των τουριστών αντιβαίνει στην αρχή της ελεύθερης κυκλοφορίας
NEWSROOM
Ο βασιλικός «πόλεμος της μαρμελάδας»: Τα ανάκτορα του Μπάκιγχαμ και η Μέγκαν Μαρκλ διαφημίζουν το ίδιο προϊόν

Διεθνή / Ο βασιλικός «πόλεμος της μαρμελάδας»: Τα ανάκτορα του Μπάκιγχαμ και η Μέγκαν Μαρκλ διαφημίζουν το ίδιο προϊόν

Την περασμένη εβδομάδα η Μέγκαν Μαρκλ έστειλε στους φίλους της τα πρώτα βάζα μαρμελάδας του νέου της brand «American Riviera Orchard» - Την Τετάρτη το παλάτι διαφήμισε την δική του μαρμελάδα φράουλα.
ΕΥΑ ΠΑΥΛΑΤΟΥ