Η Unilever αφαιρεί τη λέξη «κανονικό» από τα προϊόντα ομορφιάς

Η Unilever βγάζει τη λέξη «κανονικό» από τα προϊόντα ομορφιάς Facebook Twitter
Getty Images
0

Η Unilever αποσύρει τη λέξη «κανονικό» από τα προϊόντα ομορφιάς της και θα απαγορεύσει την υπερβολική επεξεργασία των φωτογραφιών των μοντέλων της σε μια προσπάθεια για ισότητα την ομορφιά.

Η μητρική εταιρεία της Dove είπε ότι η απαγόρευση της επεξεργασίας θα ισχύει για την περιγραφή στο «το σχήμα του σώματος, το μέγεθος, την αναλογία και το χρώμα του δέρματος» και το «κανονικό» θα αφαιρεθεί από 200 προϊόντα.

Πρόσθεσε ότι θέλει να δημιουργήσει έναν «πιο περιεκτικό ορισμό της ομορφιάς».

Η εταιρεία αντιμετώπισε στο παρελθόν κατηγορίες ότι προωθούσε στερεότυπα σε ό,τι αφορά στους σκούρους τόνους δέρματος και τώρα είναι έτοιμη να πραγματοποιήσει τις αλλαγές αυτές μέσα στον επόμενο χρόνο.

Σχετικά με την αλλαγή στη στρατηγική μάρκετινγκ, η πρόεδρος των προϊόντων ομορφιάς και προσωπικής φροντίδας της εταιρείας, Sunny Jain, δήλωσε πως «Γνωρίζουμε ότι η αφαίρεση της λέξης «κανονικό» από τα προϊόντα και τις συσκευασίες μας δεν θα επιλύσει το πρόβλημα από μόνη της, αλλά είναι ένα σημαντικό βήμα προς τα μπροστά».

Η λέξη «κανονικό» χρησιμοποιείται συνήθως σε σαμπουάν, μαλακτικά και προϊόντα προσώπου, όπως για «κανονικό ή λιπαρό δέρμα».

Ωστόσο, η Roshida Khanom της εταιρείας έρευνας αγοράς Mintel είπε πως «Το «κανονικό» είναι ένας τόσο βαρύς όρος, επειδή δείχνει ότι υπάρχει κάτι «μη κανονικό» και δεν περιγράφει τίποτα, οπότε είναι καιρός να φύγει».

«Ειδικά οι νέοι αλλάζουν τη θεματική. Οι  παραδοσιακές έννοιες της ομορφιάς δεν ισχύουν πλέον για τη Generation Z, που βλέπει την ομορφιά ως αποδεκτή με τις ατέλειές της» πρόσθεσε,

Αντί για τη λέξη «κανονικό», η Unilever θα χρησιμοποιεί διαφορετικές περιγραφές για πελάτες που αναζητούν συγκεκριμένες ιδιότητες στα προϊόντα ομορφιάς τους.

Για παράδειγμα, το σαμπουάν για «κανονικά ή ξηρά» μαλλιά θα έχει την επισήμανση για «ξηρά και κατεστραμμένα» μαλλιά.

Η Unilever δήλωσε την Τρίτη ότι θα προχωρήσει επίσης μια σειρά από άλλα βήματα, στην προσπάθειά της να προωθήσει μια «νέα εποχή ομορφιάς χωρίς αποκλεισμούς, δίκαιη και βιώσιμη».

Δεσμεύτηκε να αυξήσει τον αριθμό των διαφημίσεων, που απεικονίζουν άτομα από υποεκπροσωπούμενες ομάδες και να χρησιμοποιεί πιο φυσικά συστατικά σε όλη τη γκάμα των προϊόντων της.

Η Jain πρόσθεσε, μεταξύ άλλων, ότι οι καταναλωτές «ανταμείβουν» όλο και περισσότερο τις εταιρείες που αναλαμβάνουν δράση σε περιβαλλοντικά και κοινωνικά θέματα.

Είπε ότι η προσωπική εκστρατεία ομορφιάς θα κάνει τη Unilever μια «πιο επιτυχημένη επιχείρηση».

Με πληροφορείς του BBC

Διεθνή
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ζόραν Μαμντάνι:

Διεθνή / Ζοχράν Μαμντάνι: Ποιες είναι οι προκλήσεις που έχει να αντιμετωπίσει ο νέος δήμαρχος της Νέας Υόρκης;

Ο Ζοχράν Μαμντάνι γράφει ιστορία στη Νέα Υόρκη, καθώς γίνεται ο πρώτος μουσουλμάνος και ο νεότερος δήμαρχός της, νικώντας τον πρώην κυβερνήτη της και φέρνοντας μια σαρωτική αλλαγή στο πολιτικό σκηνικό των Δημοκρατικών
LIFO NEWSROOM
ΜΑΜΝΤΑΝΙ ΚΕΝΤΡΙΚ ΛΑΜΑΡ

Διεθνή / Ζοχράν Μαμντάνι: Η στιγμή που χορεύει σε κλαμπ το «Not Like Us» του Λαμάρ λίγες ημέρες πριν εκλεγεί δήμαρχος Νέας Υόρκης

Η επικράτησή του αντανακλά τη δύναμη μιας νεανικής, προοδευτικής συμμαχίας και μια πολιτική βούληση που δίνει προτεραιότητα σε ζητήματα, όπως το κόστος ζωής
LIFO NEWSROOM
Ποια είναι η Ράμα Ντουουάτζι, η σύζυγος του Ζόχραν Μαμντάνι και πιθανή νέα Πρώτη Κυρία της Νέας Υόρκης

Διεθνή / Ποια είναι η Ράμα Ντουουάτζι, η σύζυγος του Ζοχράν Μαμντάνι και πιθανή νέα Πρώτη Κυρία της Νέας Υόρκης

Γνώρισε μέσω dating app τον Μαμντάνι και παντρεύτηκαν το 2024 - Σε αναρτήσεις της έχει εκφράσει αλληλεγγύη προς τους Παλαιστίνιους και έχει επικρίνει την αμερικανική εξωτερική πολιτική
LIFO NEWSROOM
«Δεν δίστασε στιγμή»: Ο «ήρωας» εργαζόμενος που προσπάθησε να σταματήσει τον δράστη της επίθεσης στο τρένο

Διεθνή / «Δεν δίστασε στιγμή»: Ο «ήρωας» εργαζόμενος που προσπάθησε να σταματήσει τον δράστη της επίθεσης στο τρένο

O 48χρονος Σαμίρ Ζιτούνι τραυματίστηκε σοβαρά προσπαθώντας να εμποδίσει τον δράστη της επίθεσης με μαχαίρι σε τρένο που ταξίδευε από το Ντόνκαστερ προς το Λονδίνο το βράδυ του Σαββάτου
LIFO NEWSROOM
Πέθανε ο δισεκατομμυριούχος Gopichand Hinduja, επικεφαλής της πλουσιότερης οικογένειας της Βρετανίας

Διεθνή / Πέθανε ο δισεκατομμυριούχος Gopichand Hinduja, επικεφαλής της πλουσιότερης οικογένειας της Βρετανίας

Η οικογένεια Hinduja, με χαμηλό δημόσιο προφίλ αλλά τεράστια επιχειρηματική δραστηριότητα, βρέθηκε φέτος στην κορυφή της λίστας πλουσίων των Sunday Times με περιουσία που εκτιμάται στα 35,3 δισ. λίρες
LIFO NEWSROOM