Χιού Τζάκμαν: Έκανα ζημιά στη φωνή μου με τον Wolverine- Με τα γρυλίσματα και τα ουρλιαχτά

Χιού Τζάκμαν: Έκανα ζημιά στη φωνή μου με τον Wolverine- Με τα γρυλίσματα και τα ουρλιαχτά Facebook Twitter
0

Παρά την επιτυχία που μιούζικαλ «The Music Man» στο Μπρόντγουεϊ, στο οποίο πρωταγωνιστούσε, ο Χιού Τζάκμαν δηλώνει πως η φωνή του δεν είναι η ίδια, εξαιτίας του Wolverine

«Έχω κάνει κάποια ζημιά στη φωνή μου με τον Wolverine», δήλωσε ο Χιού Τζάκμαν στο BBC, αναφερόμενος στον χαρακτήρα που έχει ενσαρκώσει σε πολλές ταινίες. 

«Το φαλσέτο μου δεν είναι όσο δυνατό ήταν και αυτό το αποδίδω ευθέως στα γρυλίσματα και τα ουρλιαχτά», συμπλήρωσε ο ηθοποιός. 

«Ο δάσκαλος φωνητικής μου στη δραματική σχολή θα τρομοκρατούνταν με κάποια από τα πράγματα που έκανα (ως Wolverine», ανέφερε χαρακτηριστικά ο Χιου Τζάκμαν. Εξήγησε πως στη σχολή έμαθε μια τεχνική για το πώς να φωνάζει, χωρίς να καταστρέφει τη φωνή του. «Όμως, με τον Wolverine έκανα κάποια πράγματα που πιστεύω ότι έκαναν ζημιά στη φωνή μου», συμπλήρωσε. 

Πάντως, ο ηθοποιός «δουλεύει» πάνω σε αυτό το ζήτημα και συνεργάζεται με δάσκαλο φωνητικής. «Για κάθε ρόλο καταβάλλω μεγάλη προσπάθεια, τόσο για τη σωματική κίνηση, όσο και την προετοιμασία της φωνής μου», συμπλήρωσε. 

Ο Χιού Τζάκμαν έχει δηλώσει πως η προετοιμασία του για το Deadpool 3, τη νέα ταινία στην οποία θα υποδυθεί τον Wolverine, θα είναι η βασική ασχολία του, τους επόμενους μήνες. 

«Θα έχουμε έξι μήνες από το τέλος του The Music Man μέχρι να ξεκινήσουν τα γυρίσματα. Δεν θα κάνω άλλη δουλειά. Θα είμαι με την οικογένειά μου και θα προπονούμαι», είχε δηλώσει σε συνέντευξη στο CNN τον Ιανουάριο και είχε συμπληρώσει: «Είμαι σε πραγματικά καλή φυσική κατάσταση τώρα». 

Με πληροφορίες από People


 

Διεθνή
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πώς οι δασμοί Τραμπ επηρεάζουν την οικονομία και τι σημαίνει για τους Αμερικανούς

Διεθνή / Πώς οι δασμοί Τραμπ επηρεάζουν την οικονομία και τι σημαίνει για τους Αμερικανούς

Οι τελευταίοι οικονομικοί δείκτες δείχνουν ότι οι δασμοί του Προέδρου Τραμπ προκαλούν αύξηση των τιμών και μειώνουν τα πραγματικά εισοδήματα, κάτι που μπορεί να επηρεάσει αρνητικά τις πολιτικές του Ρεπουμπλικανών.
LIFO NEWSROOM
Το μυστικό κανάλι που χρησιμοποιούν Ρωσία και Ουκρανία για να ανταλλάσσουν αιχμαλώτους πολέμου

Διεθνή / Το μυστικό κανάλι που χρησιμοποιούν Ρωσία και Ουκρανία για να ανταλλάσσουν αιχμαλώτους πολέμου

Οι ειρηνευτικές συνομιλίες είναι τεταμένες την παραμονή της συνόδου κορυφής Πούτιν-Τραμπ, ωστόσο οι δύο χώρες έχουν καταφέρει να ανταλλάξουν περισσότερους από 10.000 στρατιώτες, κάτι σχεδόν ανήκουστο στον σύγχρονο πόλεμο
LIFO NEWSROOM
Γιατί ο Πούτιν πιστεύει ότι η Ρωσία έχει το πάνω χέρι στην Ουκρανία

Διεθνή / Γιατί ο Πούτιν πιστεύει ότι η Ρωσία έχει το πάνω χέρι στην Ουκρανία

Η στρατηγική αναγέννησης του ρωσικού στρατού και πώς ο Βλαντίμιρ Πούτιν αξιοποιεί την οικονομική ανθεκτικότητα και την κινητοποίηση για να αλλάξει την κατεύθυνση του πολέμου στην Ουκρανία
LIFO NEWSROOM
Χιροσίμα, Ναγκασάκι - 80 χρόνια μετά: Τα αποτελέσματα της έρευνας για τον καρκίνο από την ακτινοβολία

Διεθνή / Χιροσίμα, Ναγκασάκι - 80 χρόνια μετά: Τα αποτελέσματα της έρευνας για τον καρκίνο από την ακτινοβολία

Νέα έρευνα αποκαλύπτει πως τα περιστατικά καρκίνου από την ακτινοβολία των βομβών στην Χιροσίμα και το Ναγκασάκι θα σκοτώσουν λιγότερο από το 1% των επιζώντων. Αναλυτικά αποτελέσματα 80 χρόνια μετά τις επιθέσεις.
LIFO NEWSROOM
Ουκρανία: Προβλήματα στρατηγικής και διοίκησης στον αγώνα ενάντια στη Ρωσία

Διεθνή / Ουκρανία: Προβλήματα στρατηγικής και διοίκησης στον αγώνα ενάντια στη Ρωσία

Η Ουκρανία αντιμετωπίζει αυξανόμενα στρατηγικά προβλήματα και απογοήτευση στο στρατό της, καθώς η παραδοσιακή σοβιετική ιεραρχία δημιουργεί αχρείαστες απώλειες και μειώνει το ηθικό των στρατευμάτων. Η αναγκαία αλλαγή στρατηγικής και διοίκησης είναι πιο επιτακτική από ποτέ.
LIFO NEWSROOM
Πως η μουσική επηρεάζει τη στρατηγική πολυτελών οίκων όπως η Dior και η Gucci

Διεθνή / Πώς η μουσική επηρεάζει τη στρατηγική πολυτελών οίκων όπως η Dior και η Gucci

Η μουσική και τα τραγούδια αναδεικνύουν την κουλτούρα των πολυτελών μαρκών. Από τη διάσημη επιτυχία "Dior" μέχρι την ανάκαμψη της Gucci, αναλύουμε πώς η μουσική επηρεάζει τις πωλήσεις και τις στρατηγικές των μεγάλων οίκων
LIFO NEWSROOM