«Χικικομόρι»: Οι ερημίτες Ιάπωνες που μπορεί να μην βγουν από το σπίτι για έξι μήνες

«Χικικομόρι»: Οι ερημίτες Ιάπωνες που μπορεί να μην βγουν από το σπίτι για έξι μήνες Facebook Twitter
Φωτ.: Wikipedia
0

Στην Ιαπωνία ως «χικικομόρι», όπως είναι γνωστοί, φτάνουν σήμερα το 1,5 εκατομμύριο και επιλέγουν να ζουν σε κοινωνική απομόνωση. 

Στην κατηγορία περιλαμβάνονται άτομα ηλικίας 15 με 64 ετών που αποφεύγουν συνειδητά τις κοινωνικές δραστηριότητες, ενώ ορισμένοι από αυτούς έχουν να βγουν από το σπίτι τους για τουλάχιστον έξι μήνες ή και περισσότερο.

Μάλιστα, υπάρχουν περιπτώσεις όπου κάποιοι χικικομόρι δεν έχουν βγει, σχεδόν, ποτέ από το σπίτι τους.

Σύμφωνα με έκθεση της ιαπωνικής κυβέρνησης, σχεδόν 1,5 εκατομμύριο άνθρωποι στην Ιαπωνία ζουν σε κοινωνική απομόνωση, εκ των οποίων το 20% αποδίδει την κατάστασή του στην πανδημία covid.

Το φαινόμενο αφορά περίπου το 2% των ανθρώπων 15 ως 64 ετών στην Ιαπωνία, 1,46 εκατομμύριο ανθρώπους συνολικά, σύμφωνα με την έρευνα που διενεργήθηκε τον Νοέμβριο του 2022 αλλά δημοσιεύθηκε τώρα και είναι η πιο ολοκληρωμένη που έχει καταρτίσει η κυβέρνηση μέχρι στιγμής.

«Φαίνεται ότι κάποιοι άνθρωποι αντιστοιχούν στον ορισμό μας του χικικομόρι, διότι αποθαρρύνονταν να βγαίνουν από το σπίτι τους, εξαιτίας της covid και τελικά κατέληξαν να έχουν λιγότερη επαφή με την κοινωνία», δήλωσε ο Κόζι Νάιτο, αξιωματούχος της κυβέρνησης.

Ο πιο συχνός λόγος που επικαλούνται οι ερωτηθέντες για να δικαιολογήσουν την απομάκρυνσή τους από την κοινωνία είναι ότι έχουν εγκαταλείψει την εργασία τους, ενώ ο δεύτερος πιο συχνός είναι η πανδημία.

Οι χικικομόρι ορίζονται από την έρευνα αυτή ως άτομα ηλικίας 15 με 64 ετών που αποφεύγουν να συμμετέχουν σε κοινωνικές δραστηριότητες, όπως να πηγαίνουν στο σχολείο ή την εργασία τους, και οι οποίοι επί τουλάχιστον έξι μήνες δεν έχουν βγει από το σπίτι τους για να κάνουν ψώνια ή για άλλες δραστηριότητες, ή οι οποίοι δεν βγαίνουν σχεδόν ποτέ από το σπίτι.

Με πληροφορίες από το ΑΠΕ

Διεθνή
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πώς οι δασμοί Τραμπ επηρεάζουν την οικονομία και τι σημαίνει για τους Αμερικανούς

Διεθνή / Πώς οι δασμοί Τραμπ επηρεάζουν την οικονομία και τι σημαίνει για τους Αμερικανούς

Οι τελευταίοι οικονομικοί δείκτες δείχνουν ότι οι δασμοί του Προέδρου Τραμπ προκαλούν αύξηση των τιμών και μειώνουν τα πραγματικά εισοδήματα, κάτι που μπορεί να επηρεάσει αρνητικά τις πολιτικές του Ρεπουμπλικανών.
LIFO NEWSROOM
Το μυστικό κανάλι που χρησιμοποιούν Ρωσία και Ουκρανία για να ανταλλάσσουν αιχμαλώτους πολέμου

Διεθνή / Το μυστικό κανάλι που χρησιμοποιούν Ρωσία και Ουκρανία για να ανταλλάσσουν αιχμαλώτους πολέμου

Οι ειρηνευτικές συνομιλίες είναι τεταμένες την παραμονή της συνόδου κορυφής Πούτιν-Τραμπ, ωστόσο οι δύο χώρες έχουν καταφέρει να ανταλλάξουν περισσότερους από 10.000 στρατιώτες, κάτι σχεδόν ανήκουστο στον σύγχρονο πόλεμο
LIFO NEWSROOM
Γιατί ο Πούτιν πιστεύει ότι η Ρωσία έχει το πάνω χέρι στην Ουκρανία

Διεθνή / Γιατί ο Πούτιν πιστεύει ότι η Ρωσία έχει το πάνω χέρι στην Ουκρανία

Η στρατηγική αναγέννησης του ρωσικού στρατού και πώς ο Βλαντίμιρ Πούτιν αξιοποιεί την οικονομική ανθεκτικότητα και την κινητοποίηση για να αλλάξει την κατεύθυνση του πολέμου στην Ουκρανία
LIFO NEWSROOM
Χιροσίμα, Ναγκασάκι - 80 χρόνια μετά: Τα αποτελέσματα της έρευνας για τον καρκίνο από την ακτινοβολία

Διεθνή / Χιροσίμα, Ναγκασάκι - 80 χρόνια μετά: Τα αποτελέσματα της έρευνας για τον καρκίνο από την ακτινοβολία

Νέα έρευνα αποκαλύπτει πως τα περιστατικά καρκίνου από την ακτινοβολία των βομβών στην Χιροσίμα και το Ναγκασάκι θα σκοτώσουν λιγότερο από το 1% των επιζώντων. Αναλυτικά αποτελέσματα 80 χρόνια μετά τις επιθέσεις.
LIFO NEWSROOM
Ουκρανία: Προβλήματα στρατηγικής και διοίκησης στον αγώνα ενάντια στη Ρωσία

Διεθνή / Ουκρανία: Προβλήματα στρατηγικής και διοίκησης στον αγώνα ενάντια στη Ρωσία

Η Ουκρανία αντιμετωπίζει αυξανόμενα στρατηγικά προβλήματα και απογοήτευση στο στρατό της, καθώς η παραδοσιακή σοβιετική ιεραρχία δημιουργεί αχρείαστες απώλειες και μειώνει το ηθικό των στρατευμάτων. Η αναγκαία αλλαγή στρατηγικής και διοίκησης είναι πιο επιτακτική από ποτέ.
LIFO NEWSROOM
Πως η μουσική επηρεάζει τη στρατηγική πολυτελών οίκων όπως η Dior και η Gucci

Διεθνή / Πώς η μουσική επηρεάζει τη στρατηγική πολυτελών οίκων όπως η Dior και η Gucci

Η μουσική και τα τραγούδια αναδεικνύουν την κουλτούρα των πολυτελών μαρκών. Από τη διάσημη επιτυχία "Dior" μέχρι την ανάκαμψη της Gucci, αναλύουμε πώς η μουσική επηρεάζει τις πωλήσεις και τις στρατηγικές των μεγάλων οίκων
LIFO NEWSROOM