Γαλλία: Λεωφορεία χωρίς οδηγό, αλλά με επιβάτες

Γαλλία: Λεωφορεία χωρίς οδηγό, αλλά με επιβάτες Facebook Twitter
1

Δύο αυτόνομα λεωφορεία, ηλεκτροκίνητα και χωρίς οδηγό, θα εξυπηρετούν από το σαββατοκύριακο και για έναν χρόνο πειραματικά τους επιβάτες μίας γραμμής του κέντρου της πόλης της Λυών, σε «παγκόσμια πρώτη», σύμφωνα με τους υπεύθυνους της επιχείρησης.

Δύο λεωφορεία της γαλλικής εταιρείας Navya, το πρωτότυπο των οποίων δοκιμάστηκε το 2013, θα εξυπηρετούν ανά δέκα λεπτά πέντε στάσεις της νέας γραμμής λεωφορείων μήκους 1,3 χιλιομέτρου που εγκαινιάσθηκε σε νέα συνοικία της πόλης. Κάθε όχημα μπορεί να μεταφέρει 15 επιβάτες.

«Η δοκιμαστική περίοδος του ενός έτους χρησιμεύει ως τεστ για τα πάντα, από την τεχνική μέχρι το οικονομικό μοντέλο που μένει να προσδιοριστεί» δήλωσε ο Κριστόφ Σαπέ, πρόεδρος της ειδικευμένης στις καινοτόμες προτάσεις στις μεταφορές εταιρείας Navya.

Το λεωφορείο Arma θα κινείται με μέγιστη ταχύτητα 20 χιλιομέτρων την ώρα και είναι ένα κόσμημα υψηλής τεχνολογίας αξίας 200.000 ευρώ, εξοπλισμένο με κάμερες πλοήγησης, ανιχνευτές λέιζερ, GPS και αυτονομία κίνησης 6 έως 8 ωρών.

Έχει δοκιμαστεί σε πόλεις της Γαλλίας και της Ελβετίας, όμως χωρίς επιβάτες.

Στο τέλος του Αυγούστου, τα πρώτα ταξί χωρίς οδηγό άρχισαν να κυκλοφορούν στους δρόμους της Σιγκαπούρης σε ένα πείραμα περιορισμένων διαστάσεων, ενώ η αμερικανική Uber προτίθεται να δοκιμάσει οχήματα χωρίς οδηγό στο Πίτσμπουργκ. Η εταιρεία Alphabet, μητρική της Google, ανακοίνωσε τον Μάιο σύμπραξη με την αυτοκινητοβιομηχανία Fiat Chrysler για την ανάπτυξη στόλου αυτόνομων αυτοκινήτων με στόχο να τεθούν στην κυκλοφορία μέχρι το τέλος του 2016.

1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η μητέρα τρανς αγοριού που πέθανε σε μονάδα ψυχικής του Μάντσεστερ υγείας ζητά δημόσια έρευνα

Διεθνή / Η μητέρα τρανς αγοριού που πέθανε σε μονάδα ψυχικής υγείας του Μάντσεστερ ζητά δημόσια έρευνα

Έρευνα διαπίστωσε ότι υπήρξαν παραλείψεις πολλών υπηρεσιών πριν από τον θάνατο του 17χρονου Τσάρλι Μίλερς τον Δεκέμβριο του 2020 σε μονάδα ψυχικής υγείας του Μάντσεστερ
NEWSROOM