To αγγλικό πολυκατάστημα Debenhams αποφάσισε να σταματήσει την προβολή λανθασμένων και απρόσιτων προτύπων ομορφιάς. Για λίγο έστω. Εγκαταλείπει λοιπόν το Photoshop για όσο διαρκεί η καλοκαιρινή σεζόν και τοποθετεί στις βιτρίνες του εικόνες που δεν έχουν υποστεί επεξεργασία με το λογότυπο: «Δεν έχουμε πειράξει τη φυσική ομορφιά, αυτή η εικόνα δεν έχει περάσει από επεξεργασία. Τι λέτε;». Ένας από τους υπεύθυνους του πολυκαταστήματος δήλωσε πως η συγκεκριμένη επιλογή στοχεύει να κάνει τις γυναίκες να αισθανθούν καλύτερα για τον εαυτό τους αποφεύγοντας τις συγκρίσεις με ψεύτικα πρότυπα. Συμπλήρωσε επίσης ότι η ενέργεια τους είναι ένας τρόπος να ανοιχτεί διάλογος για το θέμα σε αντίθεση με την τακτική διασήμων όπως η Madonna και Britney Spears να κυκλοφορούν ανεπεξέργαστες αλλά υπερφωτισμένες (ώστε να κρύβονται οι ατέλειες) φωτογραφίες τους απλά για να σοκάρουν και να τραβήξουν τη προσοχή. Εντάξει, και το Debenhams δεν είναι η μητέρα Τερέζα αλλά κάτι είναι και αυτό.
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ

Καιρός - Ζιακόπουλος: «Ψυχρές αέριες μάζες πολικής προέλευσης φέρνουν σημαντική πτώση της θερμοκρασίας»

Εβδομάδα μόδας στο Ριάντ: «Καρφιά» από την εγγονή της Vivienne Westwood για τη συμμετοχή του οίκου

«Είμαι ο μόνος που έχει σημασία»: Οι ατάκες του Τραμπ και ο «σκληρός Ερντογάν» στη σύνοδο για τη Γάζα

Πάνος Ρούτσι: Νοσηλεύεται στον Ευαγγελισμό μετά από λιποθυμικό επεισόδιο - Τι έδειξαν οι εξετάσεις

«Τιτανικός»: Πώς ένα τρέιλερ τεσσάρων λεπτών βοήθησε την ταινία να γίνει ένα από τα μεγαλύτερα blockbusters

σχόλια