Έρευνα YouGov: Οι περισσότεροι Ευρωπαίοι υπέρ του διαβατηρίου εμβολιασμού- Σε ποιες δραστηριότητες

Έρευνα YouGov: Οι περισσότεροι Ευρωπαίοι υπέρ του διαβατηρίου εμβολιασμού- Σε ποιες δραστηριότητες Facebook Twitter
Πηγή φωτό ΑP
0

Σημαντική υποστήριξη των διαβατηρίων εμβολιασμού στην Ευρώπη καταγράφει έρευνα της YouGov, καθώς το τέταρτο κύμα κορωνοϊού αναγκάζει ολοένα περισσότερες χώρες να επιβάλουν σκληρότερους περιορισμούς για τους ανεμβολίαστους. 

Η πλειοψηφία είναι υπέρ του πιστοποιητικού εμβολιασμού για τις μεγάλες εκδηλώσεις και στις 10 ευρωπαϊκές χώρες που μετείχαν στην έρευνα, τα αποτελέσματα της οποίας παρουσίασε ο Guardian. Επίσης, στις πιο πολλές ευρωπαϊκές χώρες περισσότεροι τάσσονται υπέρ παρά κατά της χρήσης του πιστοποιητικού σε καφέ, εστιατόρια και γυμναστήρια. 

Η ευρεία υποστήριξη για αυτό το μέτρο καταγράφεται παρότι η έρευνα επίσης έδειξε ότι οι άνθρωποι είναι ολοένα και πιο εκνευρισμένοι τόσο με τις επιδόσεις των κυβερνήσεών τους στην αντιμετώπιση της πανδημίας όσο και γενικά με τους περιορισμούς για τον κορωνοϊό. 

Έρευνα YouGov: Οι περισσότεροι Ευρωπαίοι υπέρ του διαβατηρίου εμβολιασμού- Σε ποιες δραστηριότητες Facebook Twitter

Στην έρευνα της YouGov μετείχαν περισσότεροι από 26.000 άνθρωποι σε 26 χώρες. Τα ευρήματα δείχνουν ότι η πλειοψηφία στην Ευρώπη, όπως και σε άλλες χώρες στον κόσμο, είναι υπέρ του διαβατηρίου εμβολιασμού ως μέτρο για μεγάλες εκδηλώσεις ή για τα ταξίδια από και προς τη χώρα τους. 

Η υποστήριξη για το πιστοποιητικό εμβολιασμού σε μεγάλες αθλητικές εκδηλώσεις και συναυλίες κυμαίνεται από 57% στη Γαλλία σε 59% στη Γερμανία, 62% στην Ιταλία και 64% στην Ισπανία και τη Βρετανία, ενώ μόνο στην Πολωνία είναι κάτω από 50% (στο 45%). Εκτός Ευρώπης, το 51% των ερωτηθέντων στις ΗΠΑ και το 69% στην Αυστραλία είπαν ότι στηρίζουν το διαβατήριο εμβολιασμού για τις μεγάλες εκδηλώσεις. 

Η στήριξη ήταν χαμηλότερη- αλλά τις περισσότερες φορές το ποσοστό παρέμεινε σημαντικό- για την υποχρεωτική χρήση του πιστοποιητικού εμβολιασμού για άλλες δραστηριότητες, μεταξύ άλλων για μετακινήσεις με τα μέσα μαζικής μεταφοράς, για τα εστιατόρια, τα μπαρ, τα καφέ ή για τα γυμναστήρια. 

Εκτός από τη Δανία, την Ουγγαρία και την Πολωνία, στις ευρωπαϊκές χώρες που μετείχαν στην έρευνα οι περισσότεροι ήταν υπέρ παρά κατά ή αβέβαιοι για το διαβατήριο στα ΜΜΜ, με τα ποσοστά να κυμαίνονται από 41% στη Γερμανία και τη Βρετανία έως 56% στην Ιταλία. 

Παρόμοια ήταν η εικόνα για τη χρήση του σε εστιατόρια, καθώς οι περισσότεροι ήταν υπέρ παρά κατά στις 8 από τις 10 ευρωπαϊκές χώρες. Μόνο στην Ουγγαρία και την Πολωνία οι περισσότεροι ήταν κατά. Τα ποσοστά κυμαίνονταν από 41% στη Βρετανία και 50% στη Γαλλία έως 54% στη Γερμανία και 58% στην Ιταλία. 

Τα ποσοστά υποστήριξης ήταν παρόμοια για τη χρήση των πιστοποιητικών εμβολιασμού σε καφέ, μπαρ και κλειστά γυμναστήρια, ενώ ήταν λίγο χαμηλότερα- σε γενικές γραμμές ανάμεσα σε 30% και 40% στις περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες- για τα σούπερ μάρκετ και τα καταστήματα ρούχων. Από τις 26 χώρες όπου έγινε η έρευνα, μόνο στη Ρωσία υπήρχε σταθερά χαμηλό ποσοστό υποστήριξης των πιστοποιητικών εμβολιασμού σε όλες τις περιπτώσεις με εξαίρεση τα διεθνή ταξίδια. 

Σε σύγκριση με πέρυσι, σε αρκετές χώρες καταγράφηκε μείωση του ποσοστού εκείνων που πιστεύουν ότι η κυβέρνησή τους αντιμετωπίζει καλά την πανδημία, μεταξύ άλλων στην Ελλάδα (από 72% σε 42%), στη Γερμανία (67% το 2020, 44% το 2021), στη Δανία (από 81% σε 74%), στην Ιταλία (από 58% σε 48%), στην Ουγγαρία (από 60% σε 43%), στην Πολωνία (από 43% σε 35%) και στην Αυστραλία (από 79% σε 52%). 

Σε λίγες χώρες τα ποσοστά έγκρισης παρέμειναν σε παρόμοια επίπεδα, για παράδειγμα στη Γαλλία (37%/ 40%) και στη Βρετανία (39%/ 41%) ή αυξήθηκαν όπως στη Νότια Αφρική (44%/ 56%). 

Διεθνή
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Βενετία: Συγκρούσεις κατοίκων με την αστυνομία στην πρώτη μέρα εφαρμογής του εισιτηρίου των 5 ευρώ

Διεθνή / Βενετία: Συγκρούσεις κατοίκων με την αστυνομία στην πρώτη μέρα εφαρμογής του εισιτηρίου των 5 ευρώ

Ορισμένοι κάτοικοι της Βενετίας λένε ότι η χρέωση 5 ευρώ που αποσκοπεί στον περιορισμό του αριθμού των τουριστών αντιβαίνει στην αρχή της ελεύθερης κυκλοφορίας
NEWSROOM
Ο βασιλικός «πόλεμος της μαρμελάδας»: Τα ανάκτορα του Μπάκιγχαμ και η Μέγκαν Μαρκλ διαφημίζουν το ίδιο προϊόν

Διεθνή / Ο βασιλικός «πόλεμος της μαρμελάδας»: Τα ανάκτορα του Μπάκιγχαμ και η Μέγκαν Μαρκλ διαφημίζουν το ίδιο προϊόν

Την περασμένη εβδομάδα η Μέγκαν Μαρκλ έστειλε στους φίλους της τα πρώτα βάζα μαρμελάδας του νέου της brand «American Riviera Orchard» - Την Τετάρτη το παλάτι διαφήμισε την δική του μαρμελάδα φράουλα.
ΕΥΑ ΠΑΥΛΑΤΟΥ