Διαφήμισέ με σαν την μπανάνα: Πολυεθνικές κολλούν τα προϊόντα τους στον τοίχο

Διαφήμισέ με σαν την μπανάνα: Πολυεθνικές κολλούν τα προϊόντα τους στον τοίχο Facebook Twitter
0

Όταν μετά από 15 χρόνια αποχής από τις μεγάλες φρουάρ, ο διάσημος εικαστικός Μαουρίτσιο Κατελάν αποφάσισε να παρουσιάσει το νέο του έργο, ίσως να μην περίμενε ούτε ο ίδιος το πλήθος των αντιδράσεων που θα προκαλούσε, αποτελώντας πηγή έμπνευσης ακόμα και για ολόκληρες διαφημιστικές καμπάνιες.

Κολλώντας μια απλή μπανάνα με μία ταινία σε έναν τοίχο, στην Art Basel στο Miami Beach, και ανακοινώνοντας την αστρονομική τιμή του έργου - 120.000 δολάρια - ο Κατελάν έγινε σχεδόν αμέσως γνωστός σε εκατομμύρια ανθρώπους στον κόσμο που μέχρι την προηγούμενη ημέρα αγνοούσαν και τον ίδιο και την καλλιτεχνική πορεία του. Τα σχόλια, οι σατιρικές αναρτήσεις και οι κριτικές ειδικών και μη, πήραν πρωτοφανή έκταση σε δεκάδες χώρες. Τηλεοπτικά κανάλια έκαναν αφιερώματα για την μπανάνα και, την περασμένη εβδομάδα, το έργο "Comedian" πουλήθηκε όντως για 120.000 δολάρια. Το Σάββατο όμως, το φρούτο φαγώθηκε «άδοξα» από έναν καλλιτέχνη - ούτε καν από τον αγοραστή του - πυροδοτώντας νέο κύκλο σχολίων. 

Διαφήμισέ με σαν την μπανάνα: Πολυεθνικές κολλούν τα προϊόντα τους στον τοίχο Facebook Twitter

Εκμεταλλευόμενες το παγκόσμιο διαδικτυακό φαινόμενο, πασίγνωστες πολυεθνικές εταιρείες άρχισαν να διαφημίζουν τα προϊόντα τους κολλώντας τα με ταινίες σε τοίχους. Τρόφιμα, ηλεκτρικά ήδη, κοσμήματα, όλα στον τοίχο. Η Carrefour, η Pepsi τα Burger King «μπήκαν στον χορό» σχεδόν αμέσως, συγκρίνοντας τα δικά τους φαγώσιμα προϊόντα με την πανάκριβη μπανάνα.

«Απαντήστε με την καλύτερη προσφορά σας», γράφει η Pepsi στο Twitter.

«Μην καταπιείτε τίποτα», προτρέπουν τους πελάτες τους τα γαλλικά Burger King

«Με τα οργανικά μας αγαθά, η υψηλή τέχνη είναι προσιτή σε όλους», διαβεβαιώνουν τα Carrefour.

Διαφήμισέ με σαν την μπανάνα: Πολυεθνικές κολλούν τα προϊόντα τους στον τοίχο Facebook Twitter

Ακόμα και το βασιλικό νομισματοκοπείο στον Καναδά κόλλησε ένα νόμισμα πάνω σε μπανάνα (πάνω σε τοίχο) και προσφέρει το έργο έναντι 120.000+2 δολαρίων.

«Μην τρώτε την τέχνη», ζητούν τα Popeyes Chicken. «Ακόμα κι αν είναι πεντανόστιμη». 

Διαφήμισέ με σαν την μπανάνα: Πολυεθνικές κολλούν τα προϊόντα τους στον τοίχο Facebook Twitter

Μπουκάλια τζιν ανέβηκαν επίσης στον τοίχο, για χάρη της μπανάνας και φυσικά των πωλήσεων.  

Διαφήμισέ με σαν την μπανάνα: Πολυεθνικές κολλούν τα προϊόντα τους στον τοίχο Facebook Twitter
Διεθνή
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Νέα Ζηλανδία εγκρίνει τη χρήση παραισθησιογόνων μανιταριών για θεραπευτικούς σκοπούς

Διεθνή / Η Νέα Ζηλανδία εγκρίνει την ιατρική χρήση παραισθησιογόνων μανιταριών

«Η ψιλοκυβίνη παραμένει ένα μη εγκεκριμένο φάρμακο, αλλά επιτρέπεται πλέον να τη συνταγογραφήσει ένας πολύ έμπειρος ψυχίατρος σε ασθενείς με κατάθλιψη» δήλωσε ο αναπληρωτής υπουργός Υγείας της Νέας Ζηλανδίας
LIFO NEWSROOM
Διάγγελμα Χαμενεΐ: Το Ισραήλ έκανε ένα τεράστιο λάθος και θα τιμωρηθεί γι' αυτό

Διεθνή / Διάγγελμα Χαμενεΐ: Το Ισραήλ έκανε ένα τεράστιο λάθος και θα τιμωρηθεί γι' αυτό

Ο Χαμενεΐ προειδοποίησε ότι «οποιαδήποτε στρατιωτική επέμβαση των ΗΠΑ αναμφίβολα θα προκαλέσει ανεπανόρθωτη ζημιά», επικρίνοντας τις «απειλητικές και γελοίες δηλώσεις» του Ντόναλντ Τραμπ
LIFO NEWSROOM
New York Times: Το Ιράν προετοιμάζεται για επιθέσεις σε αμερικανικές βάσεις

Διεθνή / New York Times: Το Ιράν προετοιμάζεται για επιθέσεις σε αμερικανικές βάσεις

Το Ιράν προετοιμάζει πυραύλους για επιθέσεις σε αμερικανικές βάσεις αν οι ΗΠΑ εμπλακούν στον πόλεμο Ισραήλ-Ιράν - Αυξάνονται οι φόβοι για περιφερειακή σύρραξη και αντίποινα από ιρανικές και φιλοϊρανικές δυνάμεις
LIFO NEWSROOM
Τι κάνει ο αρχηγός του στρατού του Πακιστάν στις ΗΠΑ - Το φλερτ με Κίνα και οι εντάσεις με Ινδία

Διεθνή / Τι κάνει ο ισχυρότερος στρατιωτικός του Πακιστάν στις ΗΠΑ - Το «φλερτ» με Κίνα και οι εντάσεις με Ινδία

Ο Αρχηγός Στρατού του Πακιστάν, Ασίμ Μουνίρ, επισκέπτεται την Ουάσινγκτον για να ενισχύσει τις στρατιωτικές και οικονομικές σχέσεις με τις ΗΠΑ, παρά τις αυξανόμενες στρατηγικές δεσμεύσεις με την Κίνα και τις εντάσεις με την Ινδία
LIFO NEWSROOM