Διαφήμισέ με σαν την μπανάνα: Πολυεθνικές κολλούν τα προϊόντα τους στον τοίχο

Διαφήμισέ με σαν την μπανάνα: Πολυεθνικές κολλούν τα προϊόντα τους στον τοίχο Facebook Twitter
0

Όταν μετά από 15 χρόνια αποχής από τις μεγάλες φρουάρ, ο διάσημος εικαστικός Μαουρίτσιο Κατελάν αποφάσισε να παρουσιάσει το νέο του έργο, ίσως να μην περίμενε ούτε ο ίδιος το πλήθος των αντιδράσεων που θα προκαλούσε, αποτελώντας πηγή έμπνευσης ακόμα και για ολόκληρες διαφημιστικές καμπάνιες.

Κολλώντας μια απλή μπανάνα με μία ταινία σε έναν τοίχο, στην Art Basel στο Miami Beach, και ανακοινώνοντας την αστρονομική τιμή του έργου - 120.000 δολάρια - ο Κατελάν έγινε σχεδόν αμέσως γνωστός σε εκατομμύρια ανθρώπους στον κόσμο που μέχρι την προηγούμενη ημέρα αγνοούσαν και τον ίδιο και την καλλιτεχνική πορεία του. Τα σχόλια, οι σατιρικές αναρτήσεις και οι κριτικές ειδικών και μη, πήραν πρωτοφανή έκταση σε δεκάδες χώρες. Τηλεοπτικά κανάλια έκαναν αφιερώματα για την μπανάνα και, την περασμένη εβδομάδα, το έργο "Comedian" πουλήθηκε όντως για 120.000 δολάρια. Το Σάββατο όμως, το φρούτο φαγώθηκε «άδοξα» από έναν καλλιτέχνη - ούτε καν από τον αγοραστή του - πυροδοτώντας νέο κύκλο σχολίων. 

Διαφήμισέ με σαν την μπανάνα: Πολυεθνικές κολλούν τα προϊόντα τους στον τοίχο Facebook Twitter

Εκμεταλλευόμενες το παγκόσμιο διαδικτυακό φαινόμενο, πασίγνωστες πολυεθνικές εταιρείες άρχισαν να διαφημίζουν τα προϊόντα τους κολλώντας τα με ταινίες σε τοίχους. Τρόφιμα, ηλεκτρικά ήδη, κοσμήματα, όλα στον τοίχο. Η Carrefour, η Pepsi τα Burger King «μπήκαν στον χορό» σχεδόν αμέσως, συγκρίνοντας τα δικά τους φαγώσιμα προϊόντα με την πανάκριβη μπανάνα.

«Απαντήστε με την καλύτερη προσφορά σας», γράφει η Pepsi στο Twitter.

«Μην καταπιείτε τίποτα», προτρέπουν τους πελάτες τους τα γαλλικά Burger King

«Με τα οργανικά μας αγαθά, η υψηλή τέχνη είναι προσιτή σε όλους», διαβεβαιώνουν τα Carrefour.

Διαφήμισέ με σαν την μπανάνα: Πολυεθνικές κολλούν τα προϊόντα τους στον τοίχο Facebook Twitter

Ακόμα και το βασιλικό νομισματοκοπείο στον Καναδά κόλλησε ένα νόμισμα πάνω σε μπανάνα (πάνω σε τοίχο) και προσφέρει το έργο έναντι 120.000+2 δολαρίων.

«Μην τρώτε την τέχνη», ζητούν τα Popeyes Chicken. «Ακόμα κι αν είναι πεντανόστιμη». 

Διαφήμισέ με σαν την μπανάνα: Πολυεθνικές κολλούν τα προϊόντα τους στον τοίχο Facebook Twitter

Μπουκάλια τζιν ανέβηκαν επίσης στον τοίχο, για χάρη της μπανάνας και φυσικά των πωλήσεων.  

Διαφήμισέ με σαν την μπανάνα: Πολυεθνικές κολλούν τα προϊόντα τους στον τοίχο Facebook Twitter
Διεθνή
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Νότια Κορέα: Ο στρατιωτικός νόμος επέστρεψε μετά από 45 χρόνια για να ανατραπεί σε 3 ώρες - Τι ακολουθεί

Διεθνή / Νότια Κορέα: Ο στρατιωτικός νόμος επέστρεψε μετά από 45 χρόνια για να ανατραπεί σε 3 ώρες - Τι ακολουθεί

Η απόσυρση του στρατιωτικού νόμου από τον Γιουν Σουκ Γέολ μπορεί να έδωσε προσωρινά τέλος στο πρωτοφανές πολιτικό θρίλερ, όμως οι συνέπειες αυτής της κίνησης μόλις αρχίζουν να διαφαίνονται
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΣΩΤΗΡΗΣ ΒΑΛΑΡΗΣ
Χάος στη Νότια Κορέα: Ούτε ο πρωθυπουργός γνώριζε για τον στρατιωτικό νόμο που εφάρμοσε ο Γιουν Σοκ Γιολ

Διεθνή / Χάος στη Νότια Κορέα: Ούτε ο πρωθυπουργός γνώριζε για τον στρατιωτικό νόμο που εφάρμοσε ο Γιουν Σοκ Γιολ

Ο υπουργός Άμυνας, Κιμ Γιονγκ Χιουν, φέρεται να παρέκαμψε τόσο το υπουργικό συμβούλιο όσο και τον πρωθυπουργό, προτείνοντας απευθείας στον πρόεδρο την κήρυξη στρατιωτικού νόμου
LIFO NEWSROOM
Στρατιωτικός νόμος στη Νότια Κορέα: Ποιος είναι ο πρόεδρος Γιουν Σουκ-Γιολ

Διεθνή / Στρατιωτικός νόμος στη Νότια Κορέα: Ποιος είναι ο πρόεδρος Γιουν Σουκ-Γιολ

Ηταν εισαγγελέας για 27 χρόνια - Εξελέγη με πολύ μικρή διαφορά πρόεδρος το 2022 - Σταματά ανεξάρτητες έρευνες για σκάνδαλα όπου εμπλέκεται η σύζυγός του και κορυφαίοι αξιωματούχοι
ΑΓΑΠΗ ΒΑΡΟΥΝΗ