Balenciaga: Λάνσαρε καθίσματα και ξεπουλήθηκαν σχεδόν αμέσως - Πάνω από 46.000 δολάρια το καθένα

Balenciaga: Λάνσαρε καθίσματα και ξεπουλήθηκαν σχεδόν αμέσως - Στα 46.000 δολ. η τιμή τους Facebook Twitter
Φωτ.: Balenciaga.
0

Καθίσματα σχεδιασμένα από τον Ολλανδό σχεδιαστή Tejo Remy και τον δημιουργικό διευθυντή της Balenciaga Demna Gvasalia κυκλοφόρησαν πρόσφατα στον ιστότοπο της πολυτελούς μάρκας, με τα εν λόγω έπιπλα να εξαντλούνται σχεδόν αμέσως. 

Πρόκειται για ένα έπιπλο που αποτελείται εξ ολοκλήρου από τα απομεινάρια του υφάσματος Balenciaga, χρησιμοποιώντας ένα μείγμα από βαμβάκι, πολυαμίδιο, πολυεστέρα, μετάξι και ιμάντες βισκόζης πάνω σε μια ξύλινη βάση. Όπως φαίνεται και στις φωτογραφίες, το ένα ύφασμα έχει πατικωθεί πάνω στο άλλο μέχρι το πάχος τους να φτάσει σε ικανοποιητικό σημείο για ένα άνετο κάθισμα. 

Balenciaga: Λάνσαρε καθίσματα και ξεπουλήθηκαν σχεδόν αμέσως - Στα 46.000 δολ. η τιμή τους Facebook Twitter
Φωτ.: Balenciaga.

Τα καθίσματα κατασκευάστηκαν από το Κοινωνικό Εργαστήρι του Remy, μια πρωτοβουλία που ξεκίνησε ο σχεδιαστής για να δώσει ευκαιρίες σε άνεργους που επιθυμούν να επανέλθουν στο εργατικό δυναμικό. 

Balenciaga: Λάνσαρε καθίσματα και ξεπουλήθηκαν σχεδόν αμέσως - Στα 46.000 δολ. η τιμή τους Facebook Twitter
Φωτ.: Balenciaga.

Η μεγάλη εκδοχή του καθίσματος πωλήθηκε για 46.300 δολάρια το κομμάτι, η μικρότερη εκδοχή για 28.900 δολάρια και η πιο μικρή για 18.000 δολάρια. 

Τα προσχέδια του επίπλου εκτέθηκαν σε μεγάλα καταστήματα της Balenciaga σε όλο τον κόσμο πριν πωληθούν στο διαδίκτυο, και όπως φαίνεται από το ξεπούλημα, τράβηξαν το ενδιαφέρον των καταναλωτών που μπορούσαν να αντέξουν οικονομικά μια τέτοια αγορά. 

Με πληροφορίες από Design Taxi

Διεθνή
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Βενετία: Συγκρούσεις κατοίκων με την αστυνομία στην πρώτη μέρα εφαρμογής του εισιτηρίου των 5 ευρώ

Διεθνή / Βενετία: Συγκρούσεις κατοίκων με την αστυνομία στην πρώτη μέρα εφαρμογής του εισιτηρίου των 5 ευρώ

Ορισμένοι κάτοικοι της Βενετίας λένε ότι η χρέωση 5 ευρώ που αποσκοπεί στον περιορισμό του αριθμού των τουριστών αντιβαίνει στην αρχή της ελεύθερης κυκλοφορίας
NEWSROOM
Ο βασιλικός «πόλεμος της μαρμελάδας»: Τα ανάκτορα του Μπάκιγχαμ και η Μέγκαν Μαρκλ διαφημίζουν το ίδιο προϊόν

Διεθνή / Ο βασιλικός «πόλεμος της μαρμελάδας»: Τα ανάκτορα του Μπάκιγχαμ και η Μέγκαν Μαρκλ διαφημίζουν το ίδιο προϊόν

Την περασμένη εβδομάδα η Μέγκαν Μαρκλ έστειλε στους φίλους της τα πρώτα βάζα μαρμελάδας του νέου της brand «American Riviera Orchard» - Την Τετάρτη το παλάτι διαφήμισε την δική του μαρμελάδα φράουλα.
ΕΥΑ ΠΑΥΛΑΤΟΥ