Αυτοκινητοβιομηχανίες αποσύρουν τις διαφημίσεις τους από εκπομπή του Fox News λόγω κατηγοριών για σεξουαλική παρενόχληση

Αυτοκινητοβιομηχανίες αποσύρουν τις διαφημίσεις τους από εκπομπή του Fox News λόγω κατηγοριών για σεξουαλική παρενόχληση Facebook Twitter
0

Τρεις μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες, Mercedes - Benz, BMW και Hyundai, καθώς και αρκετές ακόμη εταιρίες ( GlaxoSmithKline, Allstate, Constant Contact) αποφάσισαν να αποσύρουν τις διαφημίσεις τους από την πιο πετυχημένη εκπομπή του τηλεοπτικού δικτύου Fox News, μετά τις νέες κατηγορίες για σεξουαλική παρενόχληση που ήρθαν στο φως και αφορούν τον παρουσιαστή της, Μπιλ Ο' Ράιλι.

Σύμφωνα με ρεπορτάζ των «New York Times», εκτός από τις δύο κατηγορίες για σεξουαλική παρενόχληση που ήταν ήδη γνωστές, υπάρχουν άλλες τρεις παρόμοιες υποθέσεις. Συνολικά, ο Μπιλ Ο' Ράιλι και το κανάλι προχώρησαν σε εξωδικαστικό συμβιβασμό με πέντε γυναίκες, καταβάλλοντας αποζημίωση ύψους 13 εκατ. δολαρίων.

Η Mercedes-Benz και η BMW αποφάσισαν να διακόψουν επ' αόριστον τη μετάδοση διαφημιστικών σποτ στην εκπομπή "The O'Reilly Factor" που παρουσιάζει ο 67χρονος Ο' Ράιλι, ενώ η Hyundai, παρότι δεν διαφημιζόταν στην εκπομπή αυτή, μετά τις αποκαλύψεις επέλεξε να αποσύρει τα τηλεοπτικά σποτ της από το Fox News καθώς και από τα υπόλοιπα κανάλια του ομίλου 21st Century Fox.

«Μολονότι είναι δύσκολο να καθορίσουμε ακριβώς τα γεγονότα, οι κατηγορίες είναι ανησυχητικές», σχολίασε μια εκπρόσωπος της Mercedes-Benz μιλώντας στο Γαλλικό Πρακτορείο. «Λαμβάνοντας υπόψη μας το πόσο σημαντικές είναι οι γυναίκες σε όλες τις δραστηριότητές μας, εκτιμούμε ότι (η εκπομπή) δεν είναι επί του παρόντος το κατάλληλο περιβάλλον για να προωθήσουμε τα προϊόντα μας», πρόσθεσε.

Στην εκπομπή της Δευτέρας, ο 67χρονος συντηρητικός παρουσιαστής δεν σχολίασε τις κατηγορίες που έχουν διατυπωθεί εναντίον του, ενώ όπως έγραψαν οι New York Times, το τηλεοπτικό δίκτυο αναμένεται να βρεθεί αντιμέτωπο με νέα νομικά προβλήματα λόγω μίας κοινής αγωγής δύο άλλων γυναικών που υποστηρίζουν ότι έπεσαν θύματα φυλετικών διακρίσεων μέσα στο εργασιακό περιβάλλον του Fox News.

Η εκπομπή «The O'Reilly Factor» έχει, με διαφορά, τη μεγαλύτερη τηλεθέαση σε όλα τα ενημερωτικά τηλεοπτικά κανάλια των ΗΠΑ, με 3,98 εκατομμύρια τηλεθεατές (κατά μέσον όρο), κατά το πρώτο τρίμηνο του 2017, σύμφωνα με στοιχεία του εξειδικευμένου ιστοτόπου Adweek.

Από τον Ιανουάριο του 2015 μέχρι τον Σεπτέμβριο του 2016 η εκπομπή απέφερε διαφημιστικά έσοδα της τάξεως των 297 εκατομμυρίων δολαρίων στο Fox News.

Διεθνή
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Συγκινούν οι γονείς του Μάθιου Πέρι σε επιστολή προς τον γιατρό του: «Γιατί το έκανες; Για μερικές χιλιάδες δολάρια;»

Διεθνή / Συγκινούν οι γονείς του Μάθιου Πέρι σε επιστολή προς τον Δρ. Πλασένσια: «Γιατί το έκανες; Για μερικές χιλιάδες δολάρια;»

Ο Δρ. Πλασένσια είναι από τους βασικούς κατηγορούμενους στην υπόθεση θανάτου του Πέρι - Οι επιστολές του πατέρα, της μητέρας, του πατριού και της μητριάς του
LIFO NEWSROOM
Αγία Σοφία:

Διεθνή / Αγία Σοφία: Οι επικεφαλής των έργων αποκατάστασης απαντούν για τα φορτηγά μέσα στο μνημείο

Η σκληρή κριτική οφείλεται στην πολιτική πόλωση, ενώ η πολυπλοκότητα των εργασιών καθιστά δύσκολη την πλήρη κατανόησή τους από το ευρύ κοινό, εξηγεί μέλος του επιστημονικού συμβουλίου
LIFO NEWSROOM
Πρίγκιπας Ουίλιαμ - Κέιτ Μίντλετον: Πόσο διαρκεί η ενοικίαση του «παντοτινού» τους σπιτιού στο Forest Lodge

Διεθνή / Πρίγκιπας Ουίλιαμ - Κέιτ Μίντλετον: Πόσο διαρκεί η ενοικίαση του «παντοτινού» τους σπιτιού στο Forest Lodge

Ο πρίγκιπας και η πριγκίπισσα της Ουαλίας έχουν ήδη εγκατασταθεί στο νέο τους σπίτι, στο οποίο σκοπεύουν να μείνουν ακόμη και όταν ο Ουίλιαμ γίνει βασιλιάς
LIFO NEWSROOM
Instagram: Ο CEO βάζει τέλος στην τηλεργασία για λόγους δημιουργικότητας και συνεργασίας

Διεθνή / Instagram: Ο CEO Άνταμ Μοσέρι βάζει τέλος στην τηλεργασία των υπαλλήλων

Ο Μοσέρι υποστήριξε ότι η επιστροφή στο γραφείο και οι αλλαγές στον τρόπο εργασίας θα βοηθήσουν την εταιρεία να γίνει πιο ευέλικτη και αποτελεσματική, ενόψει αυτού που χαρακτήρισε ως δύσκολη χρονιά
LIFO NEWSROOM