Από σήμερα Ελλάδα στην Times Square (updated)

Από σήμερα Ελλάδα στην Times Square (updated) Facebook Twitter
0

Ξεκινά από σήμερα, η καμπάνια «UP Greek Tourism» στην «καρδιά» της Νέας Υόρκης,  στην Times Square. Πρόκειται για το project «UP Greek Tourism» που αποτελεί πρωτοβουλία τριών Ελλήνων, του Γιώργου Κλειβοκιώτη, του Στάθη Χαϊκάλη και του Ονίκ Παλαντζιάν, οι οποίοι φρόντισαν να συγκεντρώσουν τα χρήματα για αυτή την καμπάνια επικοινωνώντας στο κοινό την προσπάθεια τους.

Μαζί με άλλα 15 άτομα αξιοποίησαν τον μηχανισμό  του crowd-funding και των social media και για δύο μήνες κατάφεραν να συγκεντρώσουν 20.000 δολάρια για την καμπάνια. Έτσι ο ελληνικός τουρισμός θα διαφημίζεται με  διαφημιστικά σποτ των 60'', 4 φορές την ώρα, 24 ώρες το εικοσιτετράωρο, στο κέντρο της Νέας Υόρκης. Μια τεράστια υπαίθρια διαφημιστική πινακίδα θα προβάλλει υλικό προώθησης του τουρισμού στην Ελλάδα.

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΤΗΝ ΚΑΜΠΑΝΙΑ 

__________

Συμπληρωματικο ρεπορτάζ του Παναγιώτη Κοτροκόη



Μια διαφημιστική πινακίδα, η οποία πρόκειται να παρακινεί τον κόσμο, να έρθει στην Ελλάδα, θα αναρτηθεί στην Times Square από σήμερα. Στόχος του είναι η ανάδειξη και προβολή της ελληνικής ομορφιάς.  Η πρωτοβουλία αυτή επιτεύχθηκε χάρις στη συγκέντρωση χρημάτων από την εθελοντική ομάδα "Up Greek Tourism" , σύμφωνα με δημοσίευμα του Mashable.

Το φιλόδοξο γκρουπ συγκέντρωσε $20.000, ενώ σημειώνεται πως αρχικός του στόχος ήταν τα $15.000. Περίπου το 50% των δωρεών ήρθε από την Ελλάδα, ενώ το υπόλοιπο προήλθε από την Αυστραλία, το Βέλγιο, τη Βουλγαρία, την Κύπρο, τη Γαλλία, τη Γερμανία, την Ιταλία, την Ολλανδία, το Κατάρ, τη Ρωσία, τη Σιγκαπούρη, την  Ισπανία, την Ελβετία, τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, το Ηνωμένο Βασίλειο και τις Η.Π.Α.

«Η Ελλάδα έχει ένα πολύ μεγάλο ταμειακό πρόβλημα» όπως δήλωσε ο Γιώργος Κλειβοκιώτης, ιδρυτής του γκρουπ, στο Mashable, ενώ προσέθεσε: «Ο τουρισμός είναι άνθρωποι που έρχονται από το εξωτερικό και δαπανούν χρήματα για την οικονομία. Μπορεί μια πινακίδα στην Times Square να κάνει τεράστια διαφορά; Δεν είναι μια τεράστια διαφημιστική καμπάνια, αλλά, καθώς όλο και περισσότεροι άνθρωποι μαθαίνουν γι' αυτή μέσω των social media, αξίζει τον κόπο.»


Ο σχεδιασμός της αφίσας έγινε αφιλοκερδώς από τον Ελληνοαμερικάνο Χάρη Τσέβη, ο οποίος είναι γνωστός για τα πορτραίτα του Steve Jobs φτιαγμένα από προϊόντα της Apple. Το πόστερ του απεικονίζει περίπου 400 άτομα, τα οποία συμμετείχαν στη διαφημιστική καμπάνια. 


Όσον αφορά την ανάρτηση της αφίσας στη Times Square, η ομάδα στάθηκε τυχερή καθώς, ένα από τα διαφημιστικά stands άνηκε σε έναν Ελληνοαμερικάνο, του οποίου το όνομα δεν αναφέρεται. Εκείνος δέχτηκε να αναρτήσει και να προβάλει τη διαφημιστική καμπάνια σε πολύ προνομιακή τιμή.


Σύμφωνα με την ομάδα, η ελληνική τουριστική βιομηχανία είναι αναπόσπαστο κομμάτι της οικονομίας στην Ελλάδα, αντιπροσωπεύοντας το 18% του ΑΕΠ, απασχολώντας το ένα πέμπτο του εργατικού δυναμικού της χώρας και φέρνοντας 15 εκατομμύρια επισκέπτες το χρόνο.

Αξίζει να σημειωθεί, πως το Μάιο του 2010, ο Κλειβοκιώτης, Έλληνας υπήκοος, ο οποίος ζει στο Ντουμπάι εδώ κι έξι χρόνια, είχε διοργανώσει μια εκδήλωση μέσω του Facebook "Σώστε την Ελλάδα: Ταξιδέψτε στην Ελλάδα αυτό το καλοκαίρι" με την ελπίδα να στηρίξει την ελληνική οικονομία. Το event έφτασε τους 180.000 ανθρώπους,  εκ των οποίων οι 40.000 δήλωσαν πως θα συμμετείχαν.


Όσον αφορά, τα μελλοντικά του σχέδια, ο ίδιος φιλοδοξεί πως θα καταφέρει να αναρτήσει διαφημιστικά πανό και σε άλλες μεγάλες πόλεις του κόσμου, όπως το Βερολίνο.


0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Αξιωματούχος ΟΗΕ: «Το Ισραήλ παραβιάζει το διεθνές δίκαιο εμποδίζοντας τη βοήθεια στη Γάζα»

Διεθνή / Αξιωματούχος ΟΗΕ: «Το Ισραήλ παραβιάζει το διεθνές δίκαιο εμποδίζοντας τη βοήθεια στη Γάζα»

«Τα αποθέματά μας θα μπορούσαν να καλύψουν τις ανάγκες ολόκληρου του πληθυσμού για περίπου τρεις μήνες, αλλά παραμένουν εκτός της Γάζας», δήλωσε ανώτερο στέλεχος της υπηρεσίας του ΟΗΕ για τους Παλαιστίνιους πρόσφυγες
LIFO NEWSROOM
Ο Τραμπ «σχεδόν αποφάσισε» για τη Βενεζουέλα – Αεροπλανοφόρο και 15.000 Αμερικανοί στρατιώτες στην περιοχή

Διεθνή / Ο Τραμπ «σχεδόν αποφάσισε» για τη Βενεζουέλα – Αεροπλανοφόρο και 15.000 Αμερικανοί στρατιώτες στην περιοχή

Ο Νικολάς Μαδούρο έχει θέσει τις ένοπλες δυνάμεις της Βενεζουέλας σε ύψιστο συναγερμό, ενώ δυτικοί σύμμαχοι των ΗΠΑ αναφέρουν ότι δεν έχουν ενημερωθεί για τις ακριβείς προθέσεις της Ουάσιγκτον
LIFO NEWSROOM
Joyce Carol Oates: Η κορυφαία Αμερικανίδα συγγραφέας αποδόμησε τον Μασκ χωρίς να τον κατονομάσει

Διεθνή / Joyce Carol Oates: Η κορυφαία Αμερικανίδα συγγραφέας αποδόμησε τον Μασκ χωρίς να τον κατονομάσει

Ο Μασκ αντέδρασε οργισμένα στις αιχμές της Oates, αποκαλώντας τις «ψεύτικες» και τη συγγραφέα «κακεντρεχή», ενώ υποβάθμισε και το έργο της με απαξιωτικούς χαρακτηρισμούς.
LIFO NEWSROOM
ΓΙΑ ΣΚ - «Beast Land»: Ο MrBeast εγκαινίασε θεματικό πάρκο στη Σαουδική Αραβία

Διεθνή / «Beast Land»: Ο MrBeast εγκαινίασε θεματικό πάρκο στη Σαουδική Αραβία

Η κίνηση εντάσσεται στη Vision 2030 του πρίγκιπα διαδόχου Μοχάμεντ μπιν Σαλμάν, που στοχεύει στη διαφοροποίηση της οικονομίας από το πετρέλαιο και στον πλήρη μετασχηματισμό της σαουδαραβικής κοινωνίας
LIFO NEWSROOM
Πρίγκιπας Άντριου: O πραγματικός λόγος πίσω από την απόφαση να εγκαταλείψει το Royal Lodge

Διεθνή / Πρίγκιπας Άντριου: O πραγματικός λόγος πίσω από την απόφαση να εγκαταλείψει το Royal Lodge

Τι είναι αυτό που πραγματικά τον έπεισε να εγκαταλείψει επιτέλους το Royal Lodge, την ώρα που υπήρχαν πολλαπλές οικογενειακές και πολιτικές πιέσεις και ο ίδιος θεωρούσε ότι μια δημόσια αποχώρηση θα μπορούσε να εκληφθεί ως παραδοχή ενοχής
LIFO NEWSROOM
Ο Τραμπ θα διατάξει έρευνα για τις φερόμενες σχέσεις Έπσταϊν και Κλίντον

Διεθνή / Ο Τραμπ θα διατάξει έρευνα για τις φερόμενες σχέσεις Έπσταϊν και Κλίντον

«Ο Έπσταϊν ήταν Δημοκρατικός, και είναι πρόβλημα των Δημοκρατικών...Όλοι ξέρουν για αυτόν. Μην χάνετε τον χρόνο σας με τον Τραμπ. Έχω μια χώρα να διοικήσω!», έγραψε σε ανάρτησή του, ο Ντόναλντ Τραμπ
LIFO NEWSROOM
«Πράσινη ζώνη» και «κόκκινη ζώνη»: Tο αμερικανικό σχέδιο που αλλάζει τον χάρτη της Γάζας

Διεθνή / «Πράσινη ζώνη» και «κόκκινη ζώνη»: Tο αμερικανικό σχέδιο που αλλάζει τον χάρτη της Γάζας

Κεντρικό στοιχείο του αμερικανικού σχεδιασμού είναι η δημιουργία μιας διεθνούς δύναμης σταθεροποίησης, που προβλέπεται να στηριχθεί κυρίως σε ευρωπαϊκά στρατεύματα
LIFO NEWSROOM