M@@@ F@@@: Η αμφιλεγόμενη διαφημιστική καμπάνια για βίγκαν μπέργκερ

M@@@ F@@@: Η αμφιλεγόμενη διαφημιστική καμπάνια για βίγκαν μπέργκερ Facebook Twitter
0

Η βρετανική εταιρεία βίγκαν προϊόντων Meatless Farm, με μία αμφιλεγόμενη καμπάνια την οποία η ίδια χαρακτηρίζει «ανάλαφρη και διασκεδαστική», προσπαθεί να πείσει τους Βρετανούς να καταναλώνουν λιγότερο κρέας. 

Σύμφωνα με τη Meatless Farm η καμπάνια, με το προκλητικό μότο M@@@ F@@@, στοχεύει όσους μείωσαν την κατανάλωση λουκάνικων και μπέργκερ κατά τη διάρκεια του lockdown. Το M@@@ F@@@ «φιγουράρει» από τη Δευτέρα σε διαφημίσεις, που προβάλλονται στην τηλεόραση και μεταδίδονται από το ραδιόφωνο, ενώ εμφανίζονται  σε ηλεκτρικά αυτοκίνητα, μέσα κοινωνικής δικτύωσης και σούπερ μάρκετ.

Η εταιρεία, με έδρα το Λιντς, υποστηρίζει ότι τα μπιφτέκια, ο κιμάς και τα λουκάνικα που φτιάχνει από πρωτεΐνη μπιζελιού έχουν την ίδια γεύση με αυτά από κρέας και επιδιώκει να εκμεταλλευτεί στο έπακρο το καταναλωτικό ενδιαφέρον για εναλλακτικά τρόφιμα, το οποίο αυξήθηκε κατά το lockdown. Σύμφωνα με την εταιρεία ερευνών αγοράς Nielsen οι πωλήσεις τέτοιων τροφίμων έχουν σχεδόν τριπλασιαστεί σε ετήσια βάση καθώς οι Βρετανοί δηλώνουν πως θέλουν να καταναλώνουν περισσότερα τρόφιμα με φυτικά συστατικά.

Σύμφωνα πάντα με την Nielsen η Meatless Farm είναι η ταχύτερα αναπτυσσόμενη εταιρεία αυτού του κλάδου στη Βρετανία, με ετήσια ανάπτυξη της τάξης του 10%. Η παγκόσμια ζήτηση για φυτικές πρωτεΐνες προβλέπεται να αγγίξει τα 4,5 δισεκατομμύρια ευρώ το 2020 σε σχέση με τα 3,2 δισεκατομμύρια το 2015.

«Κατά το lockdown είδαμε αύξηση των πωλήσεων μας καθώς όλο και περισσότεροι Βρετανοί προσπαθούν να εντάξουν τροφές από φυτικές πρωτεΐνες στη διατροφή τους ακόμη και μία φορά την εβδομάδα», ανέφερε εκ μέρους της εταιρείας Μάικλ Χάντερ, επικεφαλής ανάπτυξης, ενώ πρόσθεσε πως σε μία δύσκολη στιγμή για όλους η εταιρεία ήθελε να δημιουργήσει κάτι «ανάλαφρο και διασκεδαστικό» που οι καταναλωτές θα θυμούνται όταν θα ψάχνουν εναλλακτικές λύσεις για το κρέας.

Η καμπάνια, ύψους 1,5 εκατομμυρίων λιρών είναι η μεγαλύτερη της εταιρείας, η οποία συστήθηκε το 2016. Σύμφωνα με τον Guardian η εκστρατεία M *** F *** αποτελεί «αλλαγή πίστας» για την εταιρεία που ως τώρα διαφημίζει τα προϊόντα της στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και πλέον στοχεύει σε πρώην κρεατοφάγους που άλλαξαν διατροφικές συνήθειες κατά το lockdown. Εκτός από το προκλητικό μότο η καμπάνια αναμένεται να εξοργίσει και τους κτηνοτρόφους που είδαν τις επιχειρήσεις τους να δοκιμάζονται σκληρά από το lockdown. 

Από την πλευρά της, η Helen Browning επικεφαλής του μη κυβερνητικού οργανισμού Soil Association, αναφέρει πως είναι σημαντικό να αναγνωρίσουμε τη διαφορά ανάμεσα στο κρέας που παράγεται τηρώντας τα δεοντολογικά πρότυπα και ανάμεσα στο φτηνό και χαμηλής ποιότητας κρέας που παράγεται από την εντατική κτηνοτροφική εκμετάλλευση. «Προτρέπουμε τους ανθρώπους να τρώνε λιγότερο κρέας, και όταν το κάνουν να τρώνε κρέας βιώσιμης παραγωγής», αναφέρει. 

O Stuart Roberts, εκ μέρους της Εθνικής Ένωσης Αγροτών υποστήριξε πως οι Βρετανοί αγρότες είναι ήδη πρωτοπόροι στην παραγωγή φιλικών προς το κλίμα τροφίμων. «Εμείς ποτέ δεν θα θελήσουμε να πούμε σε κανέναν τι μπορεί να τρώει και τι όχι. Αλλά αν θέλετε να γευτείτε ποιοτικό, θρεπτικό κόκκινο κρέας το οποίο θα αποτελεί μέρος μιας υγιεινής, ισορροπημένης διατροφής και να είστε σίγουροι ότι έχει παραχθεί βιώσιμα, η αγορά βρετανικού κρέατος είναι η ιδανική αφετηρία», ανέφερε. 

Η Αρχή Προτύπων Διαφήμισης (ASA) δήλωσε ότι θα διερευνήσει καταγγελίες σχετικά με «ευπρέπεια» της καμπάνιας μετά το λανσάρισμά της.  

Με πληροφορίες από Guardian 

Διεθνή
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η ακροδεξιά γράφει το σενάριο: Πώς τα μεγάλα κόμματα της Ευρώπης ακολουθούν τη ρητορική της

Διεθνή / Η ακροδεξιά γράφει το σενάριο: Πώς τα μεγάλα κόμματα της Ευρώπης ακολουθούν τη ρητορική της

Μια νέα γερμανική έρευνα αποκαλύπτει πώς τα παραδοσιακά κόμματα της Ευρώπης βοηθούν, άθελά τους, την άνοδο της ακροδεξιάς, υιοθετώντας τη ρητορική και τα θέματα που εκείνη θέτει στη δημόσια ατζέντα
LIFO NEWSROOM
Πώς οι δωρεές προς τον Τραμπ μετέτρεψαν επενδυτές σε ωφελούμενους της κυβέρνησης

Διεθνή / Πώς οι δωρεές προς τον Τραμπ μετέτρεψαν επενδυτές σε ωφελούμενους της κυβέρνησης

Τουλάχιστον 30 άτομα και εταιρείες που δώρισαν πάνω από 116 εκατ. δολάρια σε ομάδες του Ντόναλντ Τραμπ έχουν επωφεληθεί από πολιτικές και αποφάσεις της κυβέρνησης, δημιουργώντας ερωτήματα για πιθανά συμφέροντα και συγκρούσεις
LIFO NEWSROOM
«Ιστορική ταπείνωση»: Ο βρετανικός Τύπος χλευάζει τον πρίγκιπα Άντριου

Διεθνή / «Ιστορική ταπείνωση»: Ο βρετανικός Τύπος χλευάζει τον πρίγκιπα Άντριου

Ο βρετανικός τύπος που παραδοσιακά παρακολουθεί με μεγάλο ενδιαφέρον τα της βασιλικής οικογένειας, αντανακλά και τη γενικότερη απογοήτευση ή ακόμη και αγανάκτηση της κοινής γνώμης
LIFO NEWSROOM
Brexit: Κρίση μυδιών στη Βρετανία - Όταν η γραφειοκρατία γίνεται απειλή για τη θάλασσα

Διεθνή / Brexit: Κρίση μυδιών στη Βρετανία - Όταν η γραφειοκρατία γίνεται απειλή για τη θάλασσα

Βρετανική εταιρεία μυδιών υπέστη ζημιά 150.000 λίρες μετά την απόρριψη τριών φορτίων της από τις γαλλικές τελωνειακές αρχές, σε ένα επεισόδιο που αποκαλύπτει τα συνεχιζόμενα εμπόδια του Brexit στο εμπόριο τροφίμων και θαλασσινών
LIFO NEWSROOM
Μυστήριο με τις αμερικανικές δυνάμεις στην Καραΐβική: Αποχωρεί ο επικεφαλής ναύαρχος ένα χρόνο μετά τον διορισμό του

Διεθνή / Μυστήριο με τις αμερικανικές δυνάμεις στην Καραΐβική: Αποχωρεί ο επικεφαλής ναύαρχος έναν χρόνο μετά τον διορισμό του

Ο ναύαρχος Άλβιν Χόλσεϊ αποχωρεί από την ηγεσία της SOUTHCOM, ενώ οι ΗΠΑ ενισχύουν τις στρατιωτικές δυνάμεις στην Καραϊβική και αυξάνουν τις επιθέσεις κατά των καρτέλ ναρκωτικών
LIFO NEWSROOM
Γάζα: Η Αίγυπτος αναμένεται να ηγηθεί διεθνούς δύναμης σταθεροποίησης, σύμφωνα με διπλωμάτες

Διεθνή / Γάζα: Η Αίγυπτος πρωτοστατεί στη δημιουργία διεθνούς δύναμης σταθεροποίησης στην περιοχή

Ψήφισμα του Συμβουλίου Ασφαλείας του ΟΗΕ στοχεύει στη σύσταση διεθνούς δύναμης σταθεροποίησης με ισχυρές αρμοδιότητες για τη διαχείριση της ασφάλειας εντός του παλαιστινιακού θύλακα
LIFO NEWSROOM
«Η μαμά σου το πρότεινε»: Η απίστευτη απάντηση αξιωματούχων του Λευκού Οίκου για τη συνάντηση Τραμπ - Πούτιν

Διεθνή / «Η μαμά σου το πρότεινε»: Η απίστευτη απάντηση αξιωματούχων του Λευκού Οίκου για τη συνάντηση Τραμπ - Πούτιν

Η νέα κόντρα του Τύπου με την κυβέρνηση Τραμπ, με φόντο την αμφιλεγόμενη επιλογή της Βουδαπέστης ως τόπο συνάντησης του Ρώσου προέδρου με τον Αμερικανό ηγέτη
LIFO NEWSROOM
ΗΠΑ: Τίθενται σε ετοιμότητα οι Εθνοφρουρές ενόψει των κινητοποιήσεων «No Kings» κατά του Τραμπ

Διεθνή / ΗΠΑ: Τίθενται σε ετοιμότητα οι Εθνοφρουρές ενόψει των κινητοποιήσεων «No Kings» κατά του Τραμπ

Οι οργανωτές υποστηρίζουν ότι οι διαδηλώσεις αποτελούν αντίδραση στον αυξανόμενο αυταρχισμό και την «προσπάθεια ελέγχου των θεσμών» από τον Τραμπ και τους συμμάχους του
LIFO NEWSROOM
Τα plug-in υβριδικά ρυπαίνουν σχεδόν όσο και τα βενζινοκίνητα, σύμφωνα με νέα έρευνα

Διεθνή / Τα plug-in υβριδικά ρυπαίνουν σχεδόν όσο και τα βενζινοκίνητα, σύμφωνα με νέα έρευνα

Η μελέτη υπολογίζει ότι η συστηματική υποεκτίμηση των εκπομπών έχει επιτρέψει στις μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες να αποφύγουν πάνω από 5 δισ. ευρώ σε πρόστιμα την περίοδο 2021–2023
LIFO NEWSROOM
Αμερικανικό «στοπ» στις ευκαιρίες της Ουκρανίας — Η δοκιμασία μετά τη συνάντηση Τραμπ – Ζελένσκι

Διεθνή / Αμερικανικό «στοπ» στις ευκαιρίες της Ουκρανίας - Η δοκιμασία μετά τη συνάντηση Τραμπ και Ζελένσκι

Η συνάντηση, αν και δεν έφερε τις μεγάλες εξαγγελίες που ήλπιζε το Κίεβο, έδειξε ότι οι δύο ηγέτες επιχειρούν να διατηρήσουν ανοιχτό τον δίαυλο επικοινωνίας
LIFO NEWSROOM