H Facebook αλλάζει λογότυπο για να μην την μπερδεύουν με το facebook

H Facebook αλλάζει λογότυπο για να μην την μπερδεύουν με το facebook Facebook Twitter
0

Η εταιρεία Facebook, στην οποία ανήκει η ομώνυμη πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης, αποφάσισε να αλλάξει το λογότυπό της ώστε όλοι να την ξεχωρίζουν από το δημοφιλές μέσο στα social media. 

Αντί να αλλάξει επωνυμία, όπως είχε κάνει σε αντίστοιχη περίπτωση και η Alphabet με το Google, η εταιρεία από την Καλιφόρνια έκανε αλλαγές στους χαρακτήρες του διεθνώς αναγνωρίσιμου logo, καταλήγοντας σε ένα πιο λιτό αποτέλεσμα. Σε αντίθεση με το facebook, που γράφεται με πεζά γράμματα, η εταιρεία προτίμησε τα κεφαλαία για το δικό της λογότυπο.

Μάλιστα, ανάλογα με την εφαρμογή, η επωνυμία παίρνει διάφορα χρώματα και δεν μένει στο χαρακτηριστικό μπλε του facebook. 

«Στο ξεκίνημά του, το Facebook ήταν μία απλή εφαρμογή», εξηγεί ο επικεφαλής του τμήματος μάρκετινγκ, Αντόνιο Λούτσιο. «Τώρα, δεκαπέντε χρόνια αργότερα, προσφέρουμε μία γκάμα προϊόντων που βοηθούν τους πολίτες να συνδέονται με τους φίλους και την οικογένειά τους, να βρίσκουν κοινότητες και να επεκτείνουν επιχειρήσεις». 

H Facebook αλλάζει λογότυπο για να μην την μπερδεύουν με το facebook Facebook Twitter
Αντίστοιχες αλλαγές θα γίνουν και στο WhatsApp
H Facebook αλλάζει λογότυπο για να μην την μπερδεύουν με το facebook Facebook Twitter
Πώς θα εμφανίζεται το logo στο Instagram

Το WhatsApp, το Messenger και το Instagram είναι μόνο μερικές από τις εφαρμογές κάτω από την «ομπρέλα» της Facebook. Ο Λούτσιο αναφέρεται ακόμα στο Oculus, το Workplace και το Calibra. «Το Ιούνιο συμπεριλάβαμε την υποσημείωση "από το Facebook" σε όλες τις εφαρμογές μας. Μέσα στις επόμενες εβδομάδες θα αρχίσουμε να χρησιμοποιούμε το καινούργιο brand στα προϊόντα μας και στο προωθητικό υλικό μας», λέει ο Λούτσιο, προαναγγέλλοντας και το λανσάρισμα ενός νέου εταιρικού site. 

Διεθνή
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Το Σαν Φρανσίσκο μηνύει 10 πολυεθνικές για  τα «εθιστικά» υπερεπεξεργασμένα τρόφιμα

Διεθνή / Το Σαν Φρανσίσκο μηνύει 10 πολυεθνικές για  τα «εθιστικά» υπερεπεξεργασμένα τρόφιμα

Η αγωγή ισχυρίζεται ότι οι εταιρείες γνώριζαν ότι τα προϊόντα τους ήταν «επικίνδυνα για κατανάλωση» και χρησιμοποιούσαν «παραπλανητικές τακτικές» για να τα προωθήσουν
LIFO NEWSROOM
New York Times: Προσφεύγουν κατά του Πενταγώνου για τους νέους περιορισμούς στον Τύπο

Διεθνή / New York Times: Προσφεύγουν κατά του Πενταγώνου για τους νέους περιορισμούς στον Τύπο

Πρόσφατα τέθηκαν σε ισχύ νέοι όροι διαπιστεύσεων που απαγορεύουν στους δημοσιογράφους να ζητούν πληροφορίες οι οποίες δεν έχουν εγκριθεί εκ των προτέρων από την πολιτική ηγεσία
LIFO NEWSROOM