Φεστιβάλ μπύρας απαγόρευσε μάρκες με σεξιστικές ετικέτες στα μπουκάλια

Φεστιβάλ μπύρας απαγόρευσε μάρκες με σεξιστικές ετικέτες στα μπουκάλια Facebook Twitter
Φωτογραφία: CAMRA's Great British Beer Festival
0

Το Μεγάλο Φεστιβάλ Μπύρας της Βρετανίας, αποφάσισε να κλείσει τις πόρτες και τις κάνουλες σε μάρκες μπύρας με μισογυνικές ή σεξιστικές ετικέτες και ονόματα.

Στις βρετανικές παμπ δεν είναι ασύνηθες να καθίσει κάποιος και να ζητήσει μία μπύρα «Χαζοξανθιά», «Εύκολη Αλίκη», «Σέξι Σιάτλ» ή μία «Τροφαντή» και με την ίδια φυσικότητα ο σερβιτόρος να του φέρει ένα μπουκάλι, που στην ετικέτα του έχει μία γυναίκα που αγκαλιάζει, στο ύψος του στήθους, δύο καρπούζια δίπλα στην επιγραφή «ζουμερή» ή μία άλλη συσκευασία με ημίγυμνες ή σε προκλητικές στάσεις γυναίκες.

Φεστιβάλ μπύρας απαγόρευσε μάρκες με σεξιστικές ετικέτες στα μπουκάλια Facebook Twitter
Φωτογραφία: CAMRA's Great British Beer Festival

Εκτός του Βρετανικού Φεστιβάλ έμειναν μάρκες όπως «Στιγμή ξανθιά», που η συσκευασία της παρουσιάζει μία Σειρήνα σε έκσταση ή «Ποδήλατο του Χωριού» (Village Bike), που εμφανίζει μία γυναίκα πάνω σε ποδήλατο με έναν δεύτερο αναβάτη πίσω της.  Στο φεστιβάλ το κοινό μπορεί να δοκιμάσει πάνω από χίλιες μάρκες μπύρας και μηλίτη.

Φεστιβάλ μπύρας απαγόρευσε μάρκες με σεξιστικές ετικέτες στα μπουκάλια Facebook Twitter
Ετικέτα μπύρας που έμεινε εκτός φεστιβάλ

Η πρωτοβουλία CAMRA

Η πρωτοβουλία CAMRA (Εκστρατεία για την Αυθεντική Μπύρα), που αυτοκαθορίζεται ως «η πιο επιτυχημένη ένωση καταναλωτών στην Ευρώπη» και στη Βρετανία αριθμεί πάνω από 200.000 μέλη, τονίζει ότι φέτος στο Φεστιβάλ συμμετέχουν μόνον όσες μάρκες «σέβονται τους κανονισμούς και τους κώδικες δεοντολογίας».

Όπως προσθέτει η διευθύντρια της CAMRA, Άμπιγκαλ Νιούτον, «η μπύρα δεν είναι ένα ποτό για άνδρες ή για γυναίκες, αλλά για όλους». Αν και οι μπυραρίες είναι το σήμα κατατεθέν της Βρετανίας, έρευνες δείχνουν πως μόνον το 7% των γυναικών καταναλίσκουν μπύρα πάνω από μία φορά την εβδομάδα, προτιμώντας το κρασί ή τα κοκτέιλ, έναντι 23% των ανδρών. Σύμφωνα με έρευνες, ένας από τους σημαντικότερους λόγους (27%) που οι γυναίκες δεν προτιμούν τη μπύρα είναι γιατί η διαφημίσεις τους στοχεύουν με την εικόνα και το περιεχόμενό τους το ανδρικό κοινό.

Φεστιβάλ μπύρας απαγόρευσε μάρκες με σεξιστικές ετικέτες στα μπουκάλια Facebook Twitter
Φωτογραφία: CAMRA's Great British Beer Festival
Φεστιβάλ μπύρας απαγόρευσε μάρκες με σεξιστικές ετικέτες στα μπουκάλια Facebook Twitter
Φωτογραφία: CAMRA's Great British Beer Festival

«Είναι δύσκολο να κατανοήσουμε γιατί ορισμένες ζυθοποιίες επιλέγουν να αποξενώνουν τη μεγάλη πλειονότητα των δυνητικών πελατών τους με υλικό που είναι ελκυστικό μόλις για ένα μικρό ποσοστό της πελατείας. Χρειάζεται να κάνουμε περισσότερα για να φέρουμε πιο κοντά στη μπύρα τις γυναίκες, που σήμερα αντιπροσωπεύουν μόλις το 17% των καταναλωτών της, παρ' όλο που αντιπροσωπεύουν πάνω από το 50% της πιθανής αγοράς», επισημαίνει η Νιούτον.

Φεστιβάλ μπύρας απαγόρευσε μάρκες με σεξιστικές ετικέτες στα μπουκάλια Facebook Twitter
Φωτογραφία: CAMRA's Great British Beer Festival

  

Η δημοσιογράφος και «σομελιέ» μπύρας Σοφί Άθερτον, που γνωρίζει τον κόσμο της ζυθοποιΐας, υπογραμμίζει στην εφημερίδα The Guardian πως είναι πεπεισμένη ότι «η απαγόρευση θα προκαλέσει την τυπική αντίδραση πως οι γυναίκες δεν έχουν αίσθηση του χιούμορ. Πράγμα που είναι βλακώδες».

Όπως σημειώνει, «αυτό είναι μισογυνικό και γίνεται ακόμη πιο επικίνδυνο στο πλαίσιο ενός περιβάλλοντος όπου είναι πιθανόν να πίνουν οι άνδρες. Οι γυναίκες έχουν εξίσου δικαίωμα να χαρούν μία μπύρα με την ησυχία τους, όπως κι εκείνοι».

Με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ

Διεθνή
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Καταστρέφουν οι τουρίστες την Ευρώπη; Γιατί οι ντόπιοι αποκηρύσσουν τον υπερτουρισμό;

Διεθνή / Καταστρέφουν οι τουρίστες την Ευρώπη; Γιατί οι ντόπιοι αποκηρύσσουν τον υπερτουρισμό;

Ποιες περιοχές αντιμετωπίζουν πρόβλημα με τον υπερτουρισμό και πώς εξηγείται το φαινόμενο; Πώς (και αν) επιχειρούν να το αντιμετωπίσουν οι κυβερνήσεις και πώς οι τοπικές κοινωνίες;
LIFO NEWSROOM
Σοφία Χάτσινς: Νέες πληροφορίες για τον θάνατο της 29χρονης μάνατζερ και στενής φίλης της Κέιτλιν Τζένερ

Διεθνή / Σοφία Χάτσινς: Νέες πληροφορίες για τον θάνατο της 29χρονης μάνατζερ και στενής φίλης της Κέιτλιν Τζένερ

Η 29χρονη φέρεται να προσπάθησε να πραγματοποιήσει προσπέραση ενώ κινούνταν με ιλιγγιώδη ταχύτητα, πριν καταλήξει σε έναν γκρεμό ύψους περίπου 107 μέτρων
LIFO NEWSROOM
Άσυλο σε πολίτες της Συρίας: Η Ελλάδα η δεύτερη χώρα της ΕΕ που εκδίδει αρνητικές αποφάσεις

Διεθνή / Άσυλο σε πολίτες της Συρίας: Η Ελλάδα η δεύτερη χώρα της ΕΕ που εκδίδει αρνητικές αποφάσεις

Πρόθεση των ελληνικών αρχών είναι να επανεξετάσει το χορηγηθέν καθεστώς «πρόσφυγα» σε Σύρους πολίτες και να ανακαλεί για όσα από αυτά έχουν εκλείψει οι λόγοι χορήγησής τους
LIFO NEWSROOM
Σύγχυση με τους δασμούς Τραμπ: Μετατίθενται για 1η Αυγούστου, αλλά ξεκινούν οι προειδοποιητικές επιστολές

Διεθνή / Σύγχυση με τους δασμούς Τραμπ: Μετατίθενται για 1η Αυγούστου, αλλά ξεκινούν οι προειδοποιητικές επιστολές

Ο Αμερικανός πρόεδρος δηλώνει ότι «τα γράμματα και οι συμφωνίες» ξεκινούν σήμερα, ενόψει της λήξης του αρχικού 90ήμερου διαστήματος – Αναστάτωση στις αγορές της Ασίας
LIFO NEWSROOM
Το σχέδιο για τη «Ριβιέρα» στη Γάζα και η εμπλοκή του Τόνι Μπλερ

Διεθνή / Το σχέδιο για τη «Ριβιέρα» στη Γάζα και η εμπλοκή του Τόνι Μπλερ

Ένα φιλόδοξο σχέδιο που παρουσιάστηκε σε ΗΠΑ και διεθνείς εταίρους προτείνει την ανασυγκρότηση της Γάζας με οικονομικές ζώνες, τεχνολογικές επενδύσεις και μετακίνηση μέρους του πληθυσμού, προκαλώντας διεθνείς αντιδράσεις
LIFO NEWSROOM
Στο Κατάρ ο Νετανιάχου για συνομιλίες με Τραμπ - Ελπίδες για κατάπαυση πυρός με Χαμάς εντός της εβδομάδας

Διεθνή / Στο Κατάρ ο Νετανιάχου για συνομιλίες με Τραμπ - Ελπίδες για κατάπαυση πυρός με Χαμάς εντός της εβδομάδας

Ο πρώτος γύρος των συνομιλιών στην πρωτεύουσα του Κατάρ δεν απέδωσε αποτελέσματα, καθώς η ισραηλινή αντιπροσωπεία δεν είχε εξουσιοδότηση για την επίτευξη τελικής συμφωνίας
LIFO NEWSROOM