Φεστιβάλ μπύρας απαγόρευσε μάρκες με σεξιστικές ετικέτες στα μπουκάλια

Φεστιβάλ μπύρας απαγόρευσε μάρκες με σεξιστικές ετικέτες στα μπουκάλια Facebook Twitter
Φωτογραφία: CAMRA's Great British Beer Festival
0

Το Μεγάλο Φεστιβάλ Μπύρας της Βρετανίας, αποφάσισε να κλείσει τις πόρτες και τις κάνουλες σε μάρκες μπύρας με μισογυνικές ή σεξιστικές ετικέτες και ονόματα.

Στις βρετανικές παμπ δεν είναι ασύνηθες να καθίσει κάποιος και να ζητήσει μία μπύρα «Χαζοξανθιά», «Εύκολη Αλίκη», «Σέξι Σιάτλ» ή μία «Τροφαντή» και με την ίδια φυσικότητα ο σερβιτόρος να του φέρει ένα μπουκάλι, που στην ετικέτα του έχει μία γυναίκα που αγκαλιάζει, στο ύψος του στήθους, δύο καρπούζια δίπλα στην επιγραφή «ζουμερή» ή μία άλλη συσκευασία με ημίγυμνες ή σε προκλητικές στάσεις γυναίκες.

Φεστιβάλ μπύρας απαγόρευσε μάρκες με σεξιστικές ετικέτες στα μπουκάλια Facebook Twitter
Φωτογραφία: CAMRA's Great British Beer Festival

Εκτός του Βρετανικού Φεστιβάλ έμειναν μάρκες όπως «Στιγμή ξανθιά», που η συσκευασία της παρουσιάζει μία Σειρήνα σε έκσταση ή «Ποδήλατο του Χωριού» (Village Bike), που εμφανίζει μία γυναίκα πάνω σε ποδήλατο με έναν δεύτερο αναβάτη πίσω της.  Στο φεστιβάλ το κοινό μπορεί να δοκιμάσει πάνω από χίλιες μάρκες μπύρας και μηλίτη.

Φεστιβάλ μπύρας απαγόρευσε μάρκες με σεξιστικές ετικέτες στα μπουκάλια Facebook Twitter
Ετικέτα μπύρας που έμεινε εκτός φεστιβάλ

Η πρωτοβουλία CAMRA

Η πρωτοβουλία CAMRA (Εκστρατεία για την Αυθεντική Μπύρα), που αυτοκαθορίζεται ως «η πιο επιτυχημένη ένωση καταναλωτών στην Ευρώπη» και στη Βρετανία αριθμεί πάνω από 200.000 μέλη, τονίζει ότι φέτος στο Φεστιβάλ συμμετέχουν μόνον όσες μάρκες «σέβονται τους κανονισμούς και τους κώδικες δεοντολογίας».

Όπως προσθέτει η διευθύντρια της CAMRA, Άμπιγκαλ Νιούτον, «η μπύρα δεν είναι ένα ποτό για άνδρες ή για γυναίκες, αλλά για όλους». Αν και οι μπυραρίες είναι το σήμα κατατεθέν της Βρετανίας, έρευνες δείχνουν πως μόνον το 7% των γυναικών καταναλίσκουν μπύρα πάνω από μία φορά την εβδομάδα, προτιμώντας το κρασί ή τα κοκτέιλ, έναντι 23% των ανδρών. Σύμφωνα με έρευνες, ένας από τους σημαντικότερους λόγους (27%) που οι γυναίκες δεν προτιμούν τη μπύρα είναι γιατί η διαφημίσεις τους στοχεύουν με την εικόνα και το περιεχόμενό τους το ανδρικό κοινό.

Φεστιβάλ μπύρας απαγόρευσε μάρκες με σεξιστικές ετικέτες στα μπουκάλια Facebook Twitter
Φωτογραφία: CAMRA's Great British Beer Festival
Φεστιβάλ μπύρας απαγόρευσε μάρκες με σεξιστικές ετικέτες στα μπουκάλια Facebook Twitter
Φωτογραφία: CAMRA's Great British Beer Festival

«Είναι δύσκολο να κατανοήσουμε γιατί ορισμένες ζυθοποιίες επιλέγουν να αποξενώνουν τη μεγάλη πλειονότητα των δυνητικών πελατών τους με υλικό που είναι ελκυστικό μόλις για ένα μικρό ποσοστό της πελατείας. Χρειάζεται να κάνουμε περισσότερα για να φέρουμε πιο κοντά στη μπύρα τις γυναίκες, που σήμερα αντιπροσωπεύουν μόλις το 17% των καταναλωτών της, παρ' όλο που αντιπροσωπεύουν πάνω από το 50% της πιθανής αγοράς», επισημαίνει η Νιούτον.

Φεστιβάλ μπύρας απαγόρευσε μάρκες με σεξιστικές ετικέτες στα μπουκάλια Facebook Twitter
Φωτογραφία: CAMRA's Great British Beer Festival

  

Η δημοσιογράφος και «σομελιέ» μπύρας Σοφί Άθερτον, που γνωρίζει τον κόσμο της ζυθοποιΐας, υπογραμμίζει στην εφημερίδα The Guardian πως είναι πεπεισμένη ότι «η απαγόρευση θα προκαλέσει την τυπική αντίδραση πως οι γυναίκες δεν έχουν αίσθηση του χιούμορ. Πράγμα που είναι βλακώδες».

Όπως σημειώνει, «αυτό είναι μισογυνικό και γίνεται ακόμη πιο επικίνδυνο στο πλαίσιο ενός περιβάλλοντος όπου είναι πιθανόν να πίνουν οι άνδρες. Οι γυναίκες έχουν εξίσου δικαίωμα να χαρούν μία μπύρα με την ησυχία τους, όπως κι εκείνοι».

Με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ

Διεθνή
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Χαμάς έδωσε στη δημοσιότητα βίντεο όπου εμφανίζεται Ισραηλινοαμερικανός όμηρος

Διεθνή / Η Χαμάς έδωσε στη δημοσιότητα βίντεο όπου εμφανίζεται Ισραηλινοαμερικανός όμηρος

Στο βίντεο διάρκειας σχεδόν τριών λεπτών, ο Γκόλντμπεργκ-Πόλιν, ο οποίος φαίνεται να του λείπει το ένα χέρι, αυτοπαρουσιάζεται και ζητά από την ισραηλινή κυβέρνηση να τους επιστρέψει στο σπίτι
NEWSROOM