Πάνε σχεδόν δύο χρόνια από τότε που η Γαλλία έγινε παγκοσμίως πρωτοσέλιδο με την απόφασή της να απαγορεύσει τα πολύ αδύνατα μοντέλα, αλλά πολλοί πλέον κάνουν λόγο για απάτη.

 

Αφορμή σχετικά με τη νέα συζήτηση που άνοιξε για το αν η βιομηχανία της μόδας τήρησε ουσιαστικά την υπόσχεσή της, στάθηκε η τελευταία επίδειξη του οίκου Saint Laurent στο Παρίσι.

 

 

 

Τα πολύ αδύνατα μοντέλα κυριάρχησαν και οι φωτογραφίες έρχονται απλά να επιβεβαιώσουν πως η ποικιλομορφία είναι απούσα.

 

Το αν τα μοντέλα αυτά είναι «παράνομα», σύμφωνα με όσα προστάζει ο γαλλικός νόμος, είναι κάτι που δεν μπορεί να αποδειχθεί εύκολα καθώς κανείς δεν είναι σε θέση να πει αν όντως ο σωματότυπός τους είναι στα όρια που έχουν τεθεί.

 

Ωστόσο η εικόνα είναι ξεκάθαρα απογοητευτική, σημειώνει η Daily Mail.

 

Φυσικά η Γαλλία δεν είναι η μόνη χώρα που έχει τέτοια κρούσματα. Την περασμένη εβδομάδα το μοντέλο Edie Campbell, από τη Βρετανία, εισέπραξε ένα μεγάλο «όχι» σε επίδειξη στο Μιλάνο γιατί κρίθηκε πως ήταν πιο μεγαλόσωμη από αυτό που ήθελαν.

 

Ιδού η μεγαλόσωμη Edie Campbell:

 

 

 

H μεγαλύτερη όμως οργή τώρα είναι κατά του Yves Saint Laurent με τον οίκο να ανήκει στον όμιλο Kering που μεταξύ άλλων έχει τους οίκους Gucci, Balenciaga, Alexander McQueen και Bottega Veneta.

 

Ο YSL μάλιστα το 2017 είχε δεσμευθεί να σταματήσει και ο ίδιος να χρησιμοποιεί πολύ αδύνατα μοντέλα και να διευρύνει τη γκάμα του - και τώρα όλο αναρωτιούνται πού υπήρχε κάτι διαφορετικό στη νέα του πασαρέλα.

 

 

 

 

 

Η άποψη της Daily Mail συνεχίζει τονίζοντας πως αυτή η επίδειξη δεν είναι μόνο ότι παίζει με την ιδέα του υπερβολικά λεπτού σώματος ως σημείο αναφοράς για την ομορφιά, αλλά και πως τα ρούχα έχουν σχεδιαστεί για να κάνουν τα κορίτσια να φαίνονται ακόμη πιο αδύνατα.

 

«Δείχνει έλλειψη σεβασμού για τη γυναικεία μορφή σε όλα τα σχήματα και τα μεγέθη της. Παγιδεύει τις γυναίκες σε ένα ενιαίο, στερεότυπο - που μερικοί από μας δεν θα μπορούσαμε να πετύχουμε ότι και αν κάναμε, όσο και αν προσπαθούσαμε», σημειώνει η αρθρογράφος.

 

«Έχουμε να κάνουμε με μια βαθιά ριζωμένη κουλτούρα σε μια βιομηχανία εξωφρενικά σεξιστική», αναφέρει.