Έρευνα: Ο περιορισμός του χρόνου μπροστά από την τηλεόραση μειώνει τον κίνδυνο θανάτου

Έρευνα: Ο περιορισμός του χρόνου μπροστά από την τηλεόραση μειώνει τον κίνδυνο θανάτου Facebook Twitter
Pixabay
0

Ο περιορισμός του χρόνου μπροστά από την τηλεόραση σε δύο ώρες ημερησίως μπορεί να εμποδίσει ή να καθυστερήσει προβλήματα υγείας, σύμφωνα με νέα έρευνα.

Οι κίνδυνοι στην υγεία που συνδέονται με το χρόνο που περνάμε μπροστά στην οθόνη της τηλεόρασης, όπως καρκίνος ή καρδιαγγειακές παθήσεις, μειώνονταν στο ελάχιστο όταν η καθημερινή παρακολούθηση τηλεόρασης διαρκεί δύο ώρες ή λιγότερο.

Η μελέτη από το πανεπιστήμιο της Γλασκώβης βασίζεται σε δείγμα περίπου 500.000 συμμετεχόντων, ηλικίας από 37 έως 73 ετών και διενεργήθηκε για πάνω από 12 χρόνια, μεταξύ 2006 - 2018.

Σύμφωνα με τους ερευνητές, τα ευρήματα υποδεικνύουν πως ο κίνδυνος έκθεσης για τους ενηλίκους μειώνεται.

Αν όλοι οι συμμετέχοντες περιόριζαν το χρόνο μπροστά στην τηλεόραση σε δύο ώρες ημερησίως, δυνητικά το 5,6% όλων των θανάτων και το 7,97% των θανάτων από καρδιαγγειακές ασθένειες, θα μπορούσε να έχει αποφευχθεί ή καθυστερήσει.

Όπως αναφέρεται, ως οθόνη δεν λογίζεται μόνο η τηλεοπτική, αλλά και του κινητού τηλεφώνου ή του υπολογιστή.

«Η έρευνά μας υποδεικνύει πως ο περιορισμός του τηλεοπτικού χρόνου μπορεί να επιβραδύνει ή να εμποδίσει τα προβλήματα υγείας. Ωστόσο, υπολείπεται πολλή δουλειά ακόμη έως ότου εκδόσουμε συστάσεις για το χρόνο μπροστά στην τηλεόραση» εξηγεί ο επικεφαλής της έρευνας, δρ. Χαμίς Φόστερ του Ινστιτούτου Υγείας του πανεπιστημίου της Γλασκώβης.

Ο ίδιος πρόσθεσε πως τα ανθυγιεινά σνακ και η χαμηλή κοινωνικο-οικονομική κατάσταση συνδέονται με τον τηλεοπτικό χρόνο και την κακή υγεία.

Με πληροφορίες από BBC

Τech & Science
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πιο κοντά στην απαγόρευση του TikTok οι ΗΠΑ, μετά την απόφαση της Βουλής των Αντιπροσώπων

Τech & Science / Πιο κοντά στην απαγόρευση του TikTok οι ΗΠΑ, μετά την απόφαση της Βουλής των Αντιπροσώπων

Η Βουλή των Αντιπροσώπων ψήφισε νομοθεσία που θα απαγορεύει το TikTok στις ΗΠΑ εάν ο ιδιοκτήτης της δημοφιλούς πλατφόρμας κοινωνικής δικτύωσης με έδρα την Κίνα δεν πουλήσει το μερίδιό του
NEWSROOM