Το YouTube μιμείται το Netflix: ετοιμάζει δικό του διαδραστικό περιεχόμενο

Το YouTube μιμείται το Netflix: ετοιμάζει δικό του διαδραστικό περιεχόμενο Facebook Twitter
0

Το YouTube ετοιμάζεται να ακολουθήσει το δρόμο του Netflix, προχωρώντας στη δημιουργία διαδραστικού περιεχομένου, στο οποίο μάλιστα οι ίδιοι οι χρήστες του κοινωνικού δικτύου θα είναι υπεύθυνοι για την εξέλιξη της πλοκής. Για την υλοποίηση αυτού του πρότζεκτ, θα δημιουργηθεί επίσης μια ειδική ομάδα με επικεφαλής τον Ben Relles. 

Πρόκειται για μια ιδιαίτερη καινοτομία για την πλατφόρμα, που βρίσκεται υπό τη σκέπη της Google, καθώς στο παρελθόν συνήθιζε να ασχολείται με διαδραστικό περιεχόμενο μόνο όσον αφορά τις διαφημίσεις. Αυτό το καινούργιο βήμα-επένδυση από τη μεριά του YouTube σηματοδοτεί μια νέα εποχή για την αναδιοργάνωση του πρωτότυπου περιεχομένου, καθώς έτσι πειραματίζεται με νέες μορφές storytelling, αυξάνοντας παράλληλα τις προβολές και τα έσοδα από τις διαφημίσεις. Προς στιγμήν, δεν έχουν ακόμη ανακοινωθεί οι τίτλοι αυτών των διαδραστικών ταινιών, ωστόσο περισσότερες λεπτομέρειες ενδεχομένως να αποκαλυφθούν τον Μάιο σε προγραμματισμένο event στη Νέα Υόρκη, το οποίο θα είναι ειδικά αφιερωμένο στο πρωτότυπο περιεχόμενο του YouTube. 

Το Netflix έκανε την αρχή

Το Netflix ήταν η πρώτη πλατφόρμα, που δημιούργησε δικά της προγράμματα. Το Bandersnatch, επεισόδιο της σειράς Black Mirror, που κυκλοφόρησε στα τέλη του 2018, ήταν το πρώτο προϊόν, όπου το ενήλικο κοινό έπρεπε να συμμετέχει ενεργά στην εξέλιξη της πλοκής της ιστορίας. Η πλατφόρμα με το streaming περιεχόμενο προχώρησε ακόμη στην παραγωγή και την κυκλοφορία της πρώτης διαδραστικής σειράς με οκτώ επεισόδια: πρόκειται για το Scuola di sopravvivenza, στο οποίο οι αποφάσεις των θεατών καθόρισαν τη μοίρα του πρωταγωνιστή, Bear Grylls. Μάλιστα. στο μέλλον δεν αποκλείεται και η δημιουργία μιας ρομαντικής κομεντί στην οποία θα υπάρχει η δυνατότητα αλληλεπίδρασης με την πλοκή από πλευράς των χρηστών. 

Περιεχόμενο για παιδιά 

Πριν το Netflix προχωρήσει στη συγκεκριμένη καινοτομία, είχε προβεί στο παρελθόν και σε άλλα παρόμοια πειράματα, δημιουργώντας δύο ταινίες αποκλειστικά για παιδιά. Αν και το λεγόμενο format "Choose-your-own-adventure" μπορεί πραγματικά να θεωρηθεί ως καινοτομία για το μέλλον του streaming περιεχομένου, τα νέα δεν είναι τόσο ενθαρρυντικά: ο εκδοτικός οίκος Chooseco LLC έκανε μήνυση στο Netflix για χρήση της έκφρασης "Choose-your-own-adventure", τίτλος που έχει δοθεί σε αρκετά βιβλία του εκδοτικού οίκου στη δεκαετία του '80 και του '90, ζητώντας 25 εκατομμύρια δολάρια ως αποζημίωση. 

Πηγή: Corriere della Sera

 

Τech & Science
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Meta παρουσίασε τα πρώτα Ray-Ban με ενσωματωμένη οθόνη επαυξημένης πραγματικότητας

Τech & Science / Η Meta παρουσίασε τα πρώτα Ray-Ban με ενσωματωμένη οθόνη επαυξημένης πραγματικότητας

Ο Μαρκ Ζούκερμπεργκ παρουσίασε τα γυαλιά στο συνέδριο Meta Connect στην Καλιφόρνια, σημειώνοντας ότι «τα γυαλιά είναι το μόνο μέσο όπου η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να δει και να ακούσει ό,τι βλέπεις κι ακούς εσύ»
LIFO NEWSROOM
Νέο εργαλείο AI προβλέπει τον κίνδυνο για 1.000 ασθένειες έως και 20 χρόνια πριν

Τech & Science / Νέο εργαλείο AI προβλέπει τον κίνδυνο για 1.000 ασθένειες έως και 20 χρόνια πριν

Λαμβάνει υπόψη το ιατρικό ιστορικό, βασικά δημογραφικά στοιχεία και παράγοντες τρόπου ζωή ώστε να εκτιμήσει αν και πότε μπορεί να εμφανιστούν παθήσεις όπως καρκίνος, διαβήτης και καρδιολογικά ή αναπνευστικά νοσήματα
LIFO NEWSROOM
Η Σελήνη «πωλείται»: Φινλανδική εταιρεία αγόρασε ήδη πόρους - Τι είναι το Ήλιο-3

Τech & Science / Η Σελήνη «πωλείται»: Φινλανδική εταιρεία αγόρασε ήδη πόρους - Τι είναι το Ήλιο-3

Το ηλιακό φως «βομβαρδίζει» το φεγγάρι με Ήλιο-3 εδώ και 4 δισεκατομμύρια χρόνια - Επειδή η Σελήνη δεν έχει μαγνητικό πεδίο, το ισότοπο παραμένει στην επιφάνεια, αντίθετα με τη Γη, όπου απορρίπτεται στο διάστημα
LIFO NEWSROOM
Πώς χρησιμοποιούν οι άνθρωποι το ChatGPT – Η μεγαλύτερη μέχρι σήμερα μελέτη

Τech & Science / Πώς χρησιμοποιούν οι άνθρωποι το ChatGPT – Η μεγαλύτερη μέχρι σήμερα μελέτη

Η μελέτη αποδεικνύει ότι το μοντέλο δεν χρησιμοποιείται μόνο για την επιτάχυνση επαγγελματικών διαδικασιών αλλά και για να εμπλουτίσει την καθημερινή ζωή εκατομμυρίων ανθρώπων παγκοσμίως
LIFO NEWSROOM
Η Apple αποκλείει τους Ευρωπαίους χρήστες από τη νέα λειτουργία ζωντανής μετάφρασης των AirPods Pro

Τech & Science / Η Apple αποκλείει τους Ευρωπαίους χρήστες από τη νέα λειτουργία ζωντανής μετάφρασης των AirPods Pro

H λειτουργία «Live Translation with AirPods», που αποτελεί μέρος του Apple Intelligence, δεν θα ενεργοποιείται εάν ο χρήστης βρίσκεται εντός ΕΕ και ο λογαριασμός Apple ανήκει σε περιοχή της ΕΕ
LIFO NEWSROOM
Πώς η Αιθιοπία γίνεται ένας απρόσμενος ηγέτης στην επανάσταση των ηλεκτρικών οχημάτων

Τech & Science / Πώς η Αιθιοπία γίνεται ένας απρόσμενος ηγέτης στην επανάσταση των ηλεκτρικών οχημάτων

Σύμφωνα με το υπουργείο Μεταφορών, περίπου 115.000 ηλεκτρικά αυτοκίνητα κυκλοφορούν ήδη στην Αιθιοπία, από τα 1,5 εκατομμύρια συνολικά οχήματα στη χώρα, με στόχο να φτάσουν τα 500.000 μέχρι το 2030
LIFO NEWSROOM