To Τwitter κατηγορεί την Kaspersky Lab για κατασκοπεία και απαγορεύει τις διαφημίσεις της

To Τwitter κατηγορεί την Kaspersky Lab για κατασκοπεία και απαγορεύει τις διαφημίσεις της Facebook Twitter
0

Η κυβέρνηση των Η.Π.Α. δεν είναι η μόνη που έχει σοβαρές αμφιβολίες για το έργο της Kaspersky Lab. Την Παρασκευή, ο ιδρυτής της ρωσικής εταιρείας προγραμμάτων ασφάλειας, Γιουτζίν Κασπέρσκι, αντιμετώπισε τις νέες δυσάρεστες εξελίξεις με μια σειρά από κατηγορηματικά tweets.

Η Twitter Inc. ανακοίνωσε χθες ότι απαγόρευσε όλες τις διαφημίσεις από την Kaspersky Lab, αναφέροντας ότι το επιχειρηματικό μοντέλο της εταιρίας παραβιάζει τους κανονισμούς διαφήμισης του δικτύου και επικαλείται τους ισχυρισμούς της κυβέρνησης των ΗΠΑ ότι η Kaspersky Lab συνδέεται με ρώσικες υπηρεσίες πληροφοριών.

Το Twitter επιβεβαίωσε την απαγόρευση σε ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προς το Reuters αφού ο ιδρυτής της Kaspersky Lab, Γιουτζίν Κασπέρσκι, αποκάλυψε τι έγινε σε μια δημοσίευση στο blog του.

H απαγόρευση των διαφημίσεων ήρθε μετά από τις κατηγορίες της Ουάσιγκτον πως η Kaspersky διατηρεί στενές σχέσεις με ρωσικές υπηρεσίες πληροφοριών και ότι το λογισμικό της μπορεί να χρησιμοποιηθεί από τη ρωσική κατασκοπεία. Οι κατηγορίες αυτές ώθησαν τη διοίκηση Τραμπ να αφαιρέσει σταδιακά τα προϊόντα της Kaspersky από όλα τα κυβερνητικά δίκτυα των HΠΑ.

Ο Κασπέρσκι κάλεσε τον CEO του Twitter, Τζακ Ντόρσεϊ, να εξηγήσει ποιο ήταν το κίνητρο πίσω από την απαγόρευση των διαφημίσεων και ζήτησε από την εταιρεία να επανεξετάσει το ζήτημα.

«Ένα πράγμα μπορώ να πω με βεβαιότητα και αυτό είναι ότι δεν έχουμε παραβιάσει κανέναν γραπτό ή άγραφο όρο, και το επιχειρηματικό μας μοντέλο είναι απλά το ίδιο επιχειρηματικό μοντέλο που χρησιμοποιείται σε ολόκληρη τη βιομηχανία του κυβερνοχώρου: "Παρέχουμε στους χρήστες προϊόντα και υπηρεσίες και εκείνοι μας πληρώνουν για αυτές"», έγραψε ο Κασπέρσκι στο blog του.

Η Kaspersky Lab έχει διαψεύσει επανειλημμένα τους ισχυρισμούς αυτούς αναφέροντας ότι είναι πρόθυμη ανοίξει τον κώδικα της εφαρμογής της για να μπορούν να τον επιθεωρήσουν εμπειρογνώμονες και ζήτησε από ένα ομοσπονδιακό δικαστήριο των ΗΠΑ να άρει την απαγόρευση.

Σε δήλωση σχετικά με το περιστατικό, το Twitter επανέλαβε ότι το επιχειρηματικό μοντέλο της Kaspersky «έρχεται σε αντίθεση με τις αποδεκτές επιχειρηματικές πρακτικές διαφημίσεων του Twitter». Σε μια δήλωση στο CyberScoop, το Twitter επεσήμανε την οδηγία του Υπουργείου Εσωτερικής Ασφάλειας του 2017 για την εξάλειψη του λογισμικού Kaspersky από τα Executive Branch Systems λόγω της σχέσης της εταιρείας με ρωσικές υπηρεσίες πληροφοριών.

Η Ζανέτ Μάνφρα, αρμόδια αξιωματούχος του Υπουργείου Εσωτερικής Ασφάλειας των ΗΠΑ, δήλωσε ότι η υπηρεσία της δεν έχει δώσει καμία οδηγία στις εταιρείες των ΗΠΑ να τιμωρήσουν την Kaspersky.

Βέβαια, ενώ η Kaspersky δηλώνει ότι το Twitter είναι η μοναδική εταιρεία κοινωνικών μέσων ενημέρωσης που απαγορεύει τις διαφημίσεις της και άλλες εταιρείες κοινωνικών μέσων ενημέρωσης έχουν αναλάβει δράση σχετικά με την Kaspersky Lab, όπως το Facebook, που τον περασμένο Οκτώβριο δήλωσε ότι έχει απομακρύνει το Kaspersky Lab από τις λίστες των antivirus που διαθέτει προληπτικά για τους χρήστες του κοινωνικού δικτύου.

Τech & Science
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Αγγεία ηλικίας 4.500 ετών στη Συρία είναι προϊόν παιδικής εργασίας λένε αρχαιολόγοι

Αρχαιολογία & Ιστορία / Αγγεία ηλικίας 4.500 ετών στη Συρία φτιάχτηκαν από 8χρονα παιδιά, λένε αρχαιολόγοι

Οι αρχαιολόγοι ανέλυσαν 450 αγγεία που κατασκευάστηκαν στην Τελ Χάμα και διαπίστωσαν ότι τα δύο τρίτα των αγγείων κατασκευάζονταν από παιδιά ηλικίας επτά και οκτώ ετών
THE LIFO TEAM
Το Facebook θέλει να βοηθήσει τη Gen Z να αντιμετωπίσει την ενήλικη ζωή- Πώς θα το καταφέρει

Τech & Science / Το Facebook θέλει να βοηθήσει τη Gen Z να αντιμετωπίσει την ενήλικη ζωή- Πώς θα το καταφέρει

Το Facebook, που τώρα μετρά 20 χρόνια, έχει χάσει σε δημοτικότητα μεταξύ των εφήβων, αλλά η μητρική του εταιρεία, Meta, έχει παρατηρήσει ότι οι νέοι ενήλικες χρησιμοποιούν τις λειτουργίες κοινότητας της πλατφόρμας, όπως το Facebook Marketplace και τις ομάδες
LIFO NEWSROOM