Παιχνίδια κατασκόπων

Παιχνίδια κατασκόπων Facebook Twitter
0

Φαίνεται ότι ο πραγματικός κόσμος δεν ήταν αρκετός για τις υπηρεσίες κατασκοπίας των ΗΠΑ και της Μ. Βρετανίας, αφού σύμφωνα με δημοσίευμα του Guardian, τόσο η NSA όσο και η GCHQ είχαν διεισδύσει στους ψηφιακούς κόσμους των online παιχνιδιών World of Warcraft και Second Life, καθώς και στο Xbox Live, προς πιθανή αλίευση πληροφοριών.

Το δημοσίευμα, αναφέρει ότι τα δίκτυα του Online gaming, αποτελούν πιθανό τόπο συγκέντρωσης κακοποιών στοιχείων, όπου μπορούν εύκολα να ανταλλάξουν πληροφορίες και να θάψουν την ταυτότητά τους κάτω από τον μανδύα ανωνυμίας που εξασφαλίζουν στους εκατομμύρια χρήστες τους.

Παρόλα αυτά, οι περισσότεροι παίκτες αυτών των δικτύων, χρησιμοποιούν μικρόφωνα και webcams για να επικοινωνούν μεταξύ τους, γεγονός που θα μπορούσε να οδηγήσει σε ιδιαίτερα χρήσιμα στοιχεία για την ταυτότητα υπόπτων για τρομοκρατία, τους ειδικευμένους πράκτορες που είχαν παρεισφρήσει στα εν λόγω δίκτυα.

Πάντως μέχρι στιγμής, δεν έχει γίνει λόγος για τον αριθμό των στοιχείων που πιθανόν να συγκεντρώθηκαν, από το 2008 που ξεκίνησε η παρακολούθηση των δικτύων του online gaming. Παρακολούθηση που όπως αναφέρει το ρεπορτάζ, βασίστηκε σε υποψίες της NSA και όχι απτά στοιχεία.

Τech & Science
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Εκατομμύρια παιδιά σε κίνδυνο καθώς επιβραδύνεται ο εμβολιασμός τους, σύμφωνα με παγκόσμια μελέτη

Τech & Science / Εκατομμύρια παιδιά σε κίνδυνο καθώς επιβραδύνεται ο εμβολιασμός τους, σύμφωνα με παγκόσμια μελέτη

Τα κρούσματα ασθενειών που προλαμβάνονται με εμβολιασμό αυξάνονται παγκοσμίως, θέτοντας σε κίνδυνο ζωές και εκθέτοντας τις πληγείσες χώρες σε αυξανόμενο κόστος για την αντιμετώπισή τους
LIFO NEWSROOM
Η Gen Z στο TikTok θέλει πίσω το BlackBerry: Η «νοσταλγία της τεχνολογίας» στα social media

Τech & Science / Η Gen Z στο TikTok θέλει πίσω το BlackBerry: Η «νοσταλγία της τεχνολογίας» στα social media

Οι χρήστες ανακαλούν τη φυσική αίσθηση του πληκτρολογίου, το trackball κάτω από τον αντίχειρα, αλλά κυρίως τη μνήμη μιας εποχής όπου το τηλέφωνο ήταν «εργαλείο» και όχι παράθυρο σε μια ψηφιακή πραγματικότητα χωρίς παύση
LIFO NEWSROOM