Ο Ζούκερμπεργκ ανακοίνωσε πάλι αλλαγές στο Facebook - Έμφαση και στις τοπικές ειδήσεις

Ο Ζούκερμπεργκ ανακοίνωσε πάλι αλλαγές στο Facebook - Έμφαση και στις τοπικές ειδήσεις Facebook Twitter
0

Το Facebook θέλει και προσπαθεί κάτι να αλλάξει, αλλά για την ώρα συνεχώς ανακοινώνει νέα δεδομένα για το πώς θα γίνει αυτό και το μόνο που έχει πετύχει είναι σύγχυση.

Αρχικά είχε αναφέρει πως το κόνσεπτ θα είναι λιγότερες ειδήσεις - περισσότεροι φίλοι. Μετά έκανε λόγο για περισσότερες ειδήσεις, αλλά από αξιόπιστα μίντια. Και τώρα λέει πως εφεξής θα δίνει έμφαση και στα νέα από τοπικά μέσα ενημέρωσης.

Αυτή είναι η τελευταία ιδέα του Μαρκ Ζούκερμπεργκ για να βελτιώσει το ενημερωτικό περιεχόμενο του μεγαλύτερου μέσου κοινωνικής δικτύωσης.

«Ξεκινώντας από σήμερα, πρόκειται να δείχνουμε περισσότερες ιστορίες από ειδησεογραφικές πηγές της πόλης σας», ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος του Facebook σε ανάρτησή του.

Πρόσθεσε ότι αν ένας χρήστης «ακολουθεί κάποιον τοπικό εκδοτικό οργανισμό ή μοιράζεται μια τοπική ιστορία, αυτή μπορεί πλέον να εμφανίζεται ψηλότερα στο News Feed».

Η εν λόγω αλλαγή θα εφαρμοσθεί αρχικά στις ΗΠΑ και στη συνέχεια θα επεκταθεί σε περισσότερες χώρες εντός του έτους, σύμφωνα με το πρακτορείο Reuters και το BBC.

Η νέα πρωτοβουλία εντάσσεται σε μια ευρύτερη προσπάθεια του Facebook να ανταποκριθεί στις κριτικές που έχει δεχθεί ότι οι αλγόριθμοί του προωθούν την παραπληροφόρηση και την προπαγάνδα.

Όπως ανέφερε ο Ζoύκερμπεργκ, «τα τοπικά νέα μάς βοηθούν να καταλάβουμε τα θέματα που ενδιαφέρουν περισσότερο τις κοινότητές μας». Με τον τρόπο αυτό, τόνισε, οι χρήστες του Facebook θα ενθαρρυνθούν να εμπλακούν προσωπικά περισσότερο στα ζητήματα αυτά και να «κάνουν τη διαφορά». «Οι σχετικές έρευνες δείχνουν ότι η ανάγνωση τοπικών ειδήσεων σχετίζεται άμεσα με την πιο ενεργή συμμετοχή των πολιτών», πρόσθεσε.

Οι χρήστες θα έχουν τη δυνατότητα να επιλέγουν ποιες πηγές ειδήσεων (εθνικές ή τοπικές) θέλουν να βλέπουν στην κορυφή του δικού τους News Feed.

Τech & Science
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Από το Πάρκινσον μέχρι την κατάθλιψη: Νέα συσκευή υπερήχων υπόσχεται θεραπείες χωρίς χειρουργείο

Τech & Science / Από το Πάρκινσον μέχρι την κατάθλιψη: Νέα συσκευή υπερήχων υπόσχεται θεραπείες χωρίς χειρουργείο

Xρησιμοποιεί υπερηχητικούς παλμούς που κατευθύνονται με ακρίβεια σε συγκεκριμένες περιοχές του εγκεφάλου, προσφέροντας εναλλακτική λύση στη χειρουργική εμφύτευση ηλεκτροδίων
LIFO NEWSROOM
Το ταξίδι στο Διάστημα μπορεί να επιταχύνει τη γήρανση, σύμφωνα με μελέτη της NASA

Τech & Science / Το ταξίδι στο Διάστημα μπορεί να επιταχύνει τη γήρανση, σύμφωνα με μελέτη της NASA

Ανθρώπινα αιμοσφαίρια που στάλθηκαν στο Διάστημα άρχισαν να χάνουν την ικανότητά τους να παράγουν υγιή νέα κύτταρα, ένδειξη επιταχυνόμενης γήρανσης, σύμφωνα με τη μελέτη
LIFO NEWSROOM
Ερευνητές του Cambridge «παγώνουν» μόριο-κλειδί και δίνουν μεγάλη ελπίδα για την αντιμετώπιση του καρκίνου στον εγκέφαλο

Τech & Science / Ερευνητές του Cambridge «παγώνουν» μόριο-κλειδί και δίνουν μεγάλη ελπίδα για την αντιμετώπιση του καρκίνου στον εγκέφαλο

«Θα μπορούσε να είναι μια πραγματική ευκαιρία να επιβραδύνουμε την εξέλιξη του γλοιοβλαστώματος», υποστηρίζουν με συγκρατημένη αισιοδοξία, καθώς απαιτείται περαιτέρω δοκιμών
LIFO NEWSROOM
Αλτσχάιμερ: Εγκρίθηκε φάρμακο που χορηγείται αποκλειστικά στο σπίτι

Τech & Science / Αλτσχάιμερ: Εγκρίθηκε θεραπεία που μπορεί να χορηγηθεί στο σπίτι από τον ίδιο τον ασθενή

Η έκδοση για χρήση στο σπίτι εγκρίθηκε ως θεραπεία συντήρησης που οι ασθενείς μπορούν να χορηγούν στον εαυτό τους αφού ολοκληρώσουν τον κύκλο της ενδοφλέβιας θεραπείας
LIFO NEWSROOM
«Νέα γενιά εθισμένων»: Τι κινδύνους κρύβει το άτμισμα για τον εγκέφαλο των εφήβων

Τech & Science / «Νέα γενιά εθισμένων»: Τι κινδύνους κρύβει το άτμισμα για τον εγκέφαλο των εφήβων

Οι ειδικοί προειδοποιούν ότι τα ηλεκτρονικά τσιγάρα δημιουργούν νέους εθισμούς στη νικοτίνη και προκαλούν σοβαρούς κινδύνους για την καρδιά, τους πνεύμονες και τον εγκέφαλο των παιδιών και των εφήβων
LIFO NEWSROOM
«Είναι κάπως σαν νίκη για τη Google»: Πώς κατάφερε να γλιτώσει από το να πουλήσει το Chrome

Τech & Science / «Είναι κάπως σαν νίκη για τη Google»: Πώς κατάφερε να γλιτώσει από το να πουλήσει το Chrome

Η απόφαση αυτή θεωρείται μια από τις σημαντικότερες των τελευταίων 20 ετών - Η Google διατηρεί πάντως κάποιες «ανησυχίες» για την υποχρέωσή της να μοιράζεται δεδομένα διαδικτυακών αναζητήσεων
LIFO NEWSROOM