Μπουρλά - Pfizer: «Ο κορωνοϊός θα γίνει σαν ένα είδος γρίπης» - Ρεαλιστική η επιστροφή στην κανονικότητα το φθινόπωρο

Μπουρλά: Ρεαλιστική η επιστροφή στην κανονικότητα το φθινόπωρο - «Ο κορωνοϊός θα γίνει σαν ένα είδος γρίπης» Facebook Twitter
EPA
0

Ρεαλιστική θεωρεί την επιστροφή στη φυσιολογική ζωή στα τέλη του φθινοπώρου, ο Άλμπερτ Μπουρλά, ο διευθύνων σύμβουλος της αμερικανικής φαρμακευτικής εταιρείας Pfizer.

«Αυτό αποδείχθηκε από την εμπειρία του Ισραήλ, όπου μεγάλα τμήματα του πληθυσμού έχουν ήδη εμβολιαστεί με το εμβόλιο της Biontech / Pfizer», είπε σε συνέντευξή του στη γερμανική οικονομική εφημερίδα «Handelsblatt» (η οποία θα δημοσιευτεί ολόκληρη στο αυριανό της φύλλο) και σε τρεις ακόμη ευρωπαϊκές εφημερίδες - την ιταλική «La Stampa», τη γαλλική «Les Echos» και την ισπανική «El Mundo».

«Ο κορωνοϊός θα γίνει σαν ένα είδος γρίπης. Θα εμβολιαστούμε και θα ζήσουμε όσο το δυνατόν πιο φυσιολογικά. Το εμβόλιο των εταιρειών Biontech-Pfizer είναι 97% αποτελεσματικό και βοηθά επίσης στην καταπολέμηση των ιδιαίτερα μεταδοτικών γνωστών παραλλαγών του ιού Sars-Cov-2 που οδηγούν σε σοβαρές ασθένειες. Εάν υπάρξουν νέες μεταλλάξεις, αυτές θα μπορούσαν να καταπολεμηθούν γρήγορα με περαιτέρω εξελίξεις του εμβολίου mRNA», τόνισε ο Μπουρλά.

«Αυτή η τεχνολογία, η οποία χρησιμοποιείται για πρώτη φορά, επιτρέπει την κατά πολύ ταχύτερη ανάπτυξη εμβολίων σε σχέση με το παρελθόν: Μπορούμε να αντιμετωπίζουμε πολύ γρήγορα οποιαδήποτε παραλλαγή του ιού», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος (CEO) της Pfizer.

«Κατά το δεύτερο τρίμηνο του 2021, οι δύο εταιρείες (Biontech και Pfizer) θα παραδώσουν 250 εκατομμύρια δόσεις εμβολίου στην Ευρωπαϊκή Ένωση, τετραπλάσιες σε σχέση με το πρώτο τρίμηνο», υποσχέθηκε ο Μπουρλά. «Σε λίγους μήνες, ο αριθμός των δόσεων δεν θα είναι πλέον πρόβλημα, Θα υπάρχει επάρκεια εμβολίων», αναμένει ο Άλμπερτ Μπουρλά.

Το εμβόλιο κατά της Covid-19 των Pfizer και BioNTech, που σήμερα είναι ένα από τα πιο ακριβά μεταξύ αυτών που πωλούνται, δεν είναι πιο δαπανηρό από ένα γεύμα και θα διατεθεί χωρίς οικονομικό κέρδος σε φτωχές χώρες, ειδικά στην Αφρική. «Στην Ευρώπη, το εμβόλιο κοστίζει όσο ένα γεύμα, αντιθέτως στην Αφρική το εμβόλιο πωλείται στο κόστος του προκειμένου να αποφευχθούν οικονομικά εμπόδια στον εκτεταμένο εμβολιασμό του πληθυσμού», πρόσθεσε.

«Τα εμβόλια έχουν ανεκτίμητη τιμή. Σώζουν ανθρώπινες ζωές, επιτρέπουν να ανοίξουν ξανά οι οικονομίες, αλλά εμείς τα πουλάμε στην τιμή ενός γεύματος", επέμεινε.
 

Με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ

Τech & Science
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Explainer: Γιατί η Nvidia αξίζει περισσότερο από την Apple και την Tesla μαζί

Explainer / Γιατί η Nvidia αξίζει περισσότερο από την Apple και την Tesla μαζί

Η Nvidia δεν έχει oρατή παρουσία στην καθημερινότητα των περισσότερων ανθρώπων, όμως χωρίς την τεχνολογία της, πολλές από τις συσκευές και τις υπηρεσίες που σήμερα αποκαλούμε «έξυπνες» δεν θα ήταν εφικτές
LIFO NEWSROOM
Αντηλιακό και εντομοαπωθητικό μαζί μειώνουν την προστασία από την υπεριώδη ακτινοβολία

Τech & Science / Αντηλιακό και εντομοαπωθητικό μαζί μειώνουν την προστασία από την υπεριώδη ακτινοβολία

Επιστήμονες του CNRS στη Γαλλία διαπίστωσαν ότι ο συνδυασμός αντηλιακού και εντομοαπωθητικού επηρεάζει αρνητικά την αποτελεσματικότητα του πρώτου – Τι έδειξαν οι δοκιμές σε ανθρώπινο δέρμα
LIFO NEWSROOM
«Παράτα το Instagram, η τεχνητή νοημοσύνη θα σου δώσει δουλειά», λέει ο CEO της Perplexity

Τech & Science / «Παράτα το Instagram, η τεχνητή νοημοσύνη θα σου δώσει δουλειά», λέει ο CEO της Perplexity

Ο CEO της Perplexity, Αραβίντ Σρινιβάς, καλεί τους εργαζόμενους να αξιοποιήσουν την ΤΝ αντί να χάνονται στα social – Την ώρα που η ΤΝ μειώνει θέσεις εργασίας, «η λύση είναι η επιχειρηματικότητα»
LIFO NEWSROOM
Η OpenAI επέλεξε την Google, αντί της Amazon και της Microsoft για τις υποδομές cloud του ChatGPT

Τech & Science / Η OpenAI επέλεξε την Google, αντί της Amazon και της Microsoft, για τις υποδομές cloud του ChatGPT

Η συνεργασία με τον τεχνολογικό κολοσσό έρχεται καθώς η OpenAI διευρύνει τους παρόχους cloud, αναζητώντας περισσότερη υπολογιστική ισχύ για την εξυπηρέτηση της αυξανόμενης ζήτησης
LIFO NEWSROOM