Instagram: Κι αν οι influencers δεν επηρεάζουν πια;

Instagram: Κι αν οι influencers δεν επηρεάζουν πια; Facebook Twitter
Τα νέα δε φαίνονται να είναι ιδιαίτερα ενθαρρυντικά, καθώς οι εταιρίες που τούς πληρώνουν αδρά μάλλον δεν θα εξακολουθήσουν να το κάνουν.
2

Influencer: ίσως η πιο χρησιμοποιημένη λέξη στο πεδίο των κοινωνικών δικτύων. Εκδηλώσεις, εγκαίνια, ειδικά γεγονότα και γενικότερα κάθε λογής περίεργο event που συμβαίνει, βρίσκει τους influencers πρόθυμους να συμμετάσχουν. Η εξέλιξη αυτής της κοινωνικής ομάδας ήταν τόσο ραγδαία, που τώρα πια αν λείπουν από οποιοδήποτε event ή γενικότερο κάποιο λανσάρισμα ενός νέου προϊόντος, τότε η πορεία του προς την αποτυχία είναι σχεδόν εγγυημένη. Κρίμα, όμως, που για όσους έχουν πολλούς ακολούθους στα κοινωνικά δίκτυα, και συγκεκριμένα στο Instagram, τα νέα δε φαίνονται να είναι ιδιαίτερα ενθαρρυντικά, καθώς οι εταιρίες που τούς πληρώνουν αδρά μάλλον δεν θα εξακολουθήσουν να το κάνουν. 

Αυτό, τουλάχιστον, υποστηρίζει νέα έρευνα που διεξήγαγε ο Mobile Marketer με βάση δεδομένα από το InfluencerDB, σύμφωνα με τα οποία, όταν το timeline του Instagram είναι γεμάτο με χορηγούμενες δημοσιεύσεις δεν καταφέρνει πλέον να ελκύσει την προσοχή των χρηστών. Η ανάλυση αυτή, δηλαδή, επισημαίνει ότι η εμπλοκή με τέτοιου είδους περιεχόμενο κινείται σε εξαιρετικά χαμηλά επίπεδα - από το 4% πριν τρία χρόνια πλέον έχει πέσει στο 2,4%. 

Για παράδειγμα, οι travel vloggers που συνήθως είναι αυτοί που τραβούν την προσοχή των χρηστών γυρίζοντας σε κάθε γωνιά του πλανήτη, είδαν το ενδιαφέρον των followers να πέφτει στο 4,5% από το 8% που ήταν το 2018. Ένα εξίσου σημαντικό στοιχείο αυτής της έρευνας είναι ότι όσοι δεν έχουν πολύ μεγάλο κοινό, οι λεγόμενοι "microinfluencers", φαίνεται να έχουν ευρύτερη απήχηση από την πλευρά των ακολούθων τους. 

Αν και τα ποσοστά αυτής της ανάλυσης αναφέρονται μόνο στο πρώτο τρίμηνο του 2019, η τάση είναι ξεκάθαρη και για τους επόμενους μήνες του έτους. Και αυτή η τάση δεν αφορά μόνο τους travel vloggers, αλλά σταδιακά επηρεάζει και εκείνους που ασχολούνται με τη μόδα, την ομορφιά, το φαγητό, το lifestyle, τον αθλητισμό και το fitness. 

Πηγή: La Repubblica 

 

Τech & Science
2

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

20 χρόνια μετά την «Αιώνια λιακάδα ενός καθαρού μυαλού», υπάρχει πλέον η τεχνολογία διαγραφής αναμνήσεων;

Tech & Science / 20 χρόνια μετά την «Αιώνια λιακάδα ενός καθαρού μυαλού», υπάρχει πλέον η τεχνολογία διαγραφής αναμνήσεων;

Σίγουρα είμαστε πολύ πιο κοντά στο να μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε την επιστήμη για να αλλάξουμε τις αναμνήσεις μας, από ό,τι ήμασταν πριν από μια εικοσαετία.
NEWSROOM

σχόλια

1 σχόλια
Θα συμφωνήσω μαζί σου. Νομίζω ότι επρόκειτο για μια απίστευτη μπλόφα, για ένα καταπληκτικό κόλπο, το οποίο μάλιστα μάλλον κράτησε υπερβολικά πολύ. Οσοι έφαγαν, έφαγαν...Για όσους είχαν όμως και οι ίδιοι πιστέψει τα φούμαρα που πουλούσαν, η προσγείωση θα είναι ανώμαλη. Ας πρόσεχαν