ΦΩΤΙΕΣ ΤΩΡΑ

Η νέα διαφημιστική καμπάνια του Facebook παραδέχεται ότι το κοινωνικό δίκτυο έχει χάσει το δρόμο του

Η νέα διαφημιστική καμπάνια του Facebook παραδέχεται ότι το κοινωνικό δίκτυο έχει χάσει το δρόμο του Facebook Twitter
0

Το Facebook ζητά συγγνώμη για το spam, τα clickbait, τις ψευδείς ειδήσεις και την κακή διαχείριση των δεδομένων.

Mόνο που αυτή τη φορά τα πράγματα είναι λίγο διαφορετικά. H πιο πρόσφατη προσπάθεια για να επανορθώσει και να αντιμετωπίσει το πρόβλημα της δημόσιας εικόνας του, έρχεται με την μορφή ενός νέου βίντεο στο οποίο το Facebook κοιτάζει «τρυφερά» σε όλα εκείνα που έκαναν την πλατφόρμα τόσο επιτυχημένη στις καλές της ημέρες, και εξετάζει αυτοκριτικά ποιοι παράγοντες έχουν προκαλέσει την πτώση της διαφάνειας από τότε.

Εκτός από κάποιες μάλλον ασαφείς δηλώσεις και συγγνώμες του CEO Μαρκ Ζούκερμπεργ, η νέα διαφήμιση είναι ό,τι πιο φιλότιμο έχει κάνει η εταιρεία για να αναγνωρίσει ότι έχει σοβαρό πρόβλημα εικόνας και ότι έχει απομακρυνθεί από τις αρχικές της προθέσεις.

 

«Ήρθαμε εδώ για τους φίλους», είναι η φράση με την οποία ξεκινά το voiceover της διαφημίσης. «Αλλά μετά κάτι άλλαξε, έπρεπε να αντιμετωπίσουμε το spam, τα clickbait, τις ψεύτικες ειδήσεις και την κατάχρηση δεδομένων. Αυτό θα αλλάξει».

 

Ωστόσο, «από τώρα και στο εξής», όπως λέει το βίντεο, «το Facebook θα κάνει περισσότερα για να σας κρατήσει ασφαλή και να προστατεύσει την ιδιωτικότητά σας».

 

Η ουσία της διαφήμισης είναι ότι η εταιρεία θα προσπαθήσει τουλάχιστον να στρέψει το επίκεντρό της στις θεμελειώδεις πτυχές της «φιλίας και της οικογένειας» της υπηρεσίας, και με αυτόν τον τρόπο, να απομακρυνθεί από τα τρέχονται προβλήματα και από το γεγονός ότι έχει γίνει βασικό περιεχόμενο των πολιτικών ειδήσεων σε όλο τον πλανήτη.

Η διαφήμιση θα παίξει στην τηλεόραση, διαδικτυακά και σε κινηματογραφικές αίθουσες μέχρι τον Ιούλιο και αποτελεί μέρος μιας τεράστιας εκστρατείας με την οποία η εταιρεία αναλαμβάνει να αποκαταστήσει την εικόνα της από τα πρόσφατα σκάνδαλα.

Τech & Science
0

ΦΩΤΙΕΣ ΤΩΡΑ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Το φως και το μήνυμα μας διαπερνούν»: Ο άνθρωπος που είχε προβλέψει την ψηφιακή μας κάθοδο

Τech & Science / «Το φως και το μήνυμα μας διαπερνούν»: Ο άνθρωπος που είχε προβλέψει την ψηφιακή μας κάθοδο

Ο Μάρσαλ ΜακΛούαν είχε προβλέψει το διαδίκτυο πολύ πριν αυτό εφευρεθεί, καθώς και το πώς τα προσωπικά μας δεδομένα θα συλλέγονταν και θα πωλούνταν — και πιθανώς θα χρησιμοποιούνταν εναντίον μας.
LIFO NEWSROOM
Η έλλειψη σεξουαλικών επαφών μπορεί να έχει θανάσιμες συνέπειες, σύμφωνα με νέα μελέτη

Τech & Science / Η έλλειψη σεξουαλικών επαφών μπορεί να έχει θανάσιμες συνέπειες, σύμφωνα με νέα μελέτη

Η μελέτη πάνω σε 14.500 ενήλικες έδειξε ότι οι γυναίκες με σπάνια σεξουαλική δραστηριότητα έχουν σημαντικά μεγαλύτερη πιθανότητα θανάτου μέσα στην επόμενη δεκαετία σε σύγκριση με εκείνες που είχαν συχνότερες επαφές
LIFO NEWSROOM
Η ξαφνική διακοπή άσκησης αυξάνει τον κίνδυνο καρδιαγγειακής νόσου, δείχνει μελέτη

Τech & Science / Η ξαφνική διακοπή άσκησης αυξάνει τον κίνδυνο καρδιαγγειακής νόσου, δείχνει μελέτη

Οι ερευνητές επισημαίνουν ότι απροσδόκητα γεγονότα, όπως τραυματισμοί ή πανδημικά lockdown, μπορούν να οδηγήσουν σε ξαφνική διακοπή της άσκησης, αυξάνοντας τον κίνδυνο καρδιαγγειακής δυσλειτουργίας
LIFO NEWSROOM
Νέα χάπι απώλειας βάρους: Κλινική δοκιμή δείχνει μείωση έως 12% του σωματικού βάρους

Τech & Science / Νέο χάπι απώλειας βάρους: Κλινική δοκιμή δείχνει μείωση έως 12% του σωματικού βάρους

Η Eli Lilly ανακοίνωσε ότι το νέο χάπι απώλειας βάρους orforglipron βοήθησε τους συμμετέχοντες να χάσουν κατά μέσο όρο 12% του σωματικού τους βάρους σε 72 εβδομάδες, με παράλληλα οφέλη στην υγεία.
LIFO NEWSROOM