Η νέα διαφημιστική καμπάνια του Facebook παραδέχεται ότι το κοινωνικό δίκτυο έχει χάσει το δρόμο του

Η νέα διαφημιστική καμπάνια του Facebook παραδέχεται ότι το κοινωνικό δίκτυο έχει χάσει το δρόμο του Facebook Twitter
0

Το Facebook ζητά συγγνώμη για το spam, τα clickbait, τις ψευδείς ειδήσεις και την κακή διαχείριση των δεδομένων.

Mόνο που αυτή τη φορά τα πράγματα είναι λίγο διαφορετικά. H πιο πρόσφατη προσπάθεια για να επανορθώσει και να αντιμετωπίσει το πρόβλημα της δημόσιας εικόνας του, έρχεται με την μορφή ενός νέου βίντεο στο οποίο το Facebook κοιτάζει «τρυφερά» σε όλα εκείνα που έκαναν την πλατφόρμα τόσο επιτυχημένη στις καλές της ημέρες, και εξετάζει αυτοκριτικά ποιοι παράγοντες έχουν προκαλέσει την πτώση της διαφάνειας από τότε.

Εκτός από κάποιες μάλλον ασαφείς δηλώσεις και συγγνώμες του CEO Μαρκ Ζούκερμπεργ, η νέα διαφήμιση είναι ό,τι πιο φιλότιμο έχει κάνει η εταιρεία για να αναγνωρίσει ότι έχει σοβαρό πρόβλημα εικόνας και ότι έχει απομακρυνθεί από τις αρχικές της προθέσεις.

 

«Ήρθαμε εδώ για τους φίλους», είναι η φράση με την οποία ξεκινά το voiceover της διαφημίσης. «Αλλά μετά κάτι άλλαξε, έπρεπε να αντιμετωπίσουμε το spam, τα clickbait, τις ψεύτικες ειδήσεις και την κατάχρηση δεδομένων. Αυτό θα αλλάξει».

 

Ωστόσο, «από τώρα και στο εξής», όπως λέει το βίντεο, «το Facebook θα κάνει περισσότερα για να σας κρατήσει ασφαλή και να προστατεύσει την ιδιωτικότητά σας».

 

Η ουσία της διαφήμισης είναι ότι η εταιρεία θα προσπαθήσει τουλάχιστον να στρέψει το επίκεντρό της στις θεμελειώδεις πτυχές της «φιλίας και της οικογένειας» της υπηρεσίας, και με αυτόν τον τρόπο, να απομακρυνθεί από τα τρέχονται προβλήματα και από το γεγονός ότι έχει γίνει βασικό περιεχόμενο των πολιτικών ειδήσεων σε όλο τον πλανήτη.

Η διαφήμιση θα παίξει στην τηλεόραση, διαδικτυακά και σε κινηματογραφικές αίθουσες μέχρι τον Ιούλιο και αποτελεί μέρος μιας τεράστιας εκστρατείας με την οποία η εταιρεία αναλαμβάνει να αποκαταστήσει την εικόνα της από τα πρόσφατα σκάνδαλα.

Τech & Science
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Αφύσικη» και «ανατριχιαστική»: Αποσύρεται AI διαφήμιση των McDonald's μετά τις αντιδράσεις

Τech & Science / «Αφύσικη» και «ανατριχιαστική»: Αποσύρεται AI διαφήμιση των McDonald's μετά τις αντιδράσεις

Σε επίσημη ανακοίνωσή της, η McDonald’s Ολλανδίας ανέφερε ότι η διαφήμιση στόχευε στο να αποτυπώσει «τις πιεστικές και αγχωτικές στιγμές που μπορεί να συνοδεύουν τις γιορτές»
LIFO NEWSROOM
Ερευνητές ανακάλυψαν κάτι νέο στον τρόπο που μπορεί να ξεκινά ο καρκίνος

Τech & Science / Νέο επιστημονικό εύρημα για τον τρόπο με τον οποίο μπορεί να αναπτύσσεται ο καρκίνος

Νέα μελέτη που παρουσιάστηκε στο συνέδριο της American Society of Hematology, προσφέρει μια νέα οπτική για την κατανόηση και στο μέλλον την αντιμετώπιση των αιματολογικών καρκίνων
LIFO NEWSROOM