Η νέα διαφημιστική καμπάνια του Facebook παραδέχεται ότι το κοινωνικό δίκτυο έχει χάσει το δρόμο του

Η νέα διαφημιστική καμπάνια του Facebook παραδέχεται ότι το κοινωνικό δίκτυο έχει χάσει το δρόμο του Facebook Twitter
0

Το Facebook ζητά συγγνώμη για το spam, τα clickbait, τις ψευδείς ειδήσεις και την κακή διαχείριση των δεδομένων.

Mόνο που αυτή τη φορά τα πράγματα είναι λίγο διαφορετικά. H πιο πρόσφατη προσπάθεια για να επανορθώσει και να αντιμετωπίσει το πρόβλημα της δημόσιας εικόνας του, έρχεται με την μορφή ενός νέου βίντεο στο οποίο το Facebook κοιτάζει «τρυφερά» σε όλα εκείνα που έκαναν την πλατφόρμα τόσο επιτυχημένη στις καλές της ημέρες, και εξετάζει αυτοκριτικά ποιοι παράγοντες έχουν προκαλέσει την πτώση της διαφάνειας από τότε.

Εκτός από κάποιες μάλλον ασαφείς δηλώσεις και συγγνώμες του CEO Μαρκ Ζούκερμπεργ, η νέα διαφήμιση είναι ό,τι πιο φιλότιμο έχει κάνει η εταιρεία για να αναγνωρίσει ότι έχει σοβαρό πρόβλημα εικόνας και ότι έχει απομακρυνθεί από τις αρχικές της προθέσεις.

 

«Ήρθαμε εδώ για τους φίλους», είναι η φράση με την οποία ξεκινά το voiceover της διαφημίσης. «Αλλά μετά κάτι άλλαξε, έπρεπε να αντιμετωπίσουμε το spam, τα clickbait, τις ψεύτικες ειδήσεις και την κατάχρηση δεδομένων. Αυτό θα αλλάξει».

 

Ωστόσο, «από τώρα και στο εξής», όπως λέει το βίντεο, «το Facebook θα κάνει περισσότερα για να σας κρατήσει ασφαλή και να προστατεύσει την ιδιωτικότητά σας».

 

Η ουσία της διαφήμισης είναι ότι η εταιρεία θα προσπαθήσει τουλάχιστον να στρέψει το επίκεντρό της στις θεμελειώδεις πτυχές της «φιλίας και της οικογένειας» της υπηρεσίας, και με αυτόν τον τρόπο, να απομακρυνθεί από τα τρέχονται προβλήματα και από το γεγονός ότι έχει γίνει βασικό περιεχόμενο των πολιτικών ειδήσεων σε όλο τον πλανήτη.

Η διαφήμιση θα παίξει στην τηλεόραση, διαδικτυακά και σε κινηματογραφικές αίθουσες μέχρι τον Ιούλιο και αποτελεί μέρος μιας τεράστιας εκστρατείας με την οποία η εταιρεία αναλαμβάνει να αποκαταστήσει την εικόνα της από τα πρόσφατα σκάνδαλα.

Τech & Science
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Apple: Οι καθυστερήσεις αναβάθμισης της Siri με Τεχνητή Νοημοσύνη προβληματίζουν τους επενδυτές

Τech & Science / Apple: Οι καθυστερήσεις αναβάθμισης της Siri με Τεχνητή Νοημοσύνη προβληματίζουν τους επενδυτές

Οι προσπάθειες ενσωμάτωσης του Apple Intelligence δεν έχουν ακόμη αποδώσει - Η Apple βρίσκεται «ουσιαστικά τρία χρόνια πίσω» στην ανάπτυξη ενός σύγχρονου φωνητικού βοηθού, επισημαίνουν αναλυτές
LIFO NEWSROOM
Η τεχνολογία πίσω από τα εμβόλια Covid φέρνει ελπίδες για θεραπεία του HIV

Τech & Science / Η τεχνολογία πίσω από τα εμβόλια Covid φέρνει ελπίδες για θεραπεία του HIV

Αυστραλοί ερευνητές ανακοίνωσαν ότι, χρησιμοποιώντας mRNA, κατάφεραν να «ξεγελάσουν» τον ιό ώστε να βγει από την κρυψώνα του – ένα κρίσιμο βήμα για την πλήρη εξάλειψή του από τον οργανισμό
LIFO NEWSROOM
Μία ιαπωνική εταιρεία θέλει να χτίσει πόλη στη Σελήνη μέχρι το 2040 - Αλλά πρώτα πρέπει να φτάσει

Τech & Science / Μία ιαπωνική εταιρεία θέλει να χτίσει πόλη στη Σελήνη μέχρι το 2040 - Αλλά πρώτα πρέπει να φτάσει

Η εταιρεία φιλοδοξεί να δημιουργήσει, μέσα στις επόμενες δεκαετίες, σεληνιακές υποδομές ικανές να υποστηρίξουν 1.000 κατοίκους και να υποδέχονται χιλιάδες επισκέπτες
LIFO NEWSROOM