Η Google ανανέωσε το εμβληματικό «G» της μετά από σχεδόν μια δεκαετία

Η Google ανανέωσε το εμβληματικό «G» της μετά από σχεδόν μια δεκαετία Facebook Twitter
Η Google αλλάζει το λογότυπό της μετά από 10 χρόνια
0

Η Google προχώρησε στην πρώτη ανανέωση του πολύχρωμου λογότυπου «G», μετά από δέκα χρόνια. 

Μια ενημέρωση στην εφαρμογή Google για συσκευές iOS και Pixel αποκαλύπτει το νέο σχέδιο, το οποίο διατηρεί τα χαρακτηριστικά κόκκινα, κίτρινα, πράσινα και μπλε χρώματα, αλλά πλέον τα συνδυάζει μέσα από μια διαβαθμισμένη μετάβαση, όπως αναφέρει το 9to5Google.

Η τελευταία -πριν την τωρινή- σημαντική αλλαγή στο λογότυπο της Google είχε γίνει τον Σεπτέμβριο του 2015, όταν η εταιρεία υιοθέτησε μια sans-serif γραμματοσειρά. Τότε είχε παρουσιαστεί και το λογότυπο «G» με όλα τα χρώματα του brand.

Η Google ανανέωσε το εμβληματικό «G» της μετά από σχεδόν μια δεκαετία Facebook Twitter
Το παλιό και το νέο λογότυπο της Google

Αν και η νέα αλλαγή είναι πιο διακριτική, η νέα εκδοχή του «G» συνδέεται οπτικά με τη σχεδιαστική προσέγγιση που έχει υιοθετηθεί για το λογότυπο του Gemini, της πλατφόρμας Τεχνητής Νοημοσύνης της Google.

Μέχρι στιγμής, το νέο λογότυπο έχει εμφανιστεί μόνο σε συσκευές iOS και Pixel. Στο web και σε άλλες Android συσκευές, το «G» διατηρεί ακόμη τα ευδιάκριτα όρια των χρωμάτων. 

Google: Γιατί η «μικρή» αλλαγή θεωρείται «ουσιαστική»

Η αντικατάσταση των σταθερών χρωμάτων με μια «ρευστή διαβάθμιση» δίνει στο λογότυπο «G» μια πιο μοντέρνα και δυναμική αισθητική, πιο εναρμονισμένη με την ψηφιακή ταυτότητα της Google.

Αν και η αλλαγή δεν είναι ιδιαίτερα εμφανής σε μικρές διαστάσεις, η διαβάθμιση προσδίδει ένα πιο απαλό και ρευστό αποτέλεσμα. Το νέο σχέδιο είναι επίσης πιο φιλικό προς τις σύγχρονες οθόνες και ευκολότερο στην απεικόνιση σε διαφορετικές πλατφόρμες.

Το νέο «G» σηματοδοτεί την εποχή της Τεχνητής Νοημοσύνης

Ο επανασχεδιασμός δεν αποτελεί μόνο μια αισθητική απόφαση. Συμβολίζει την πρόθεση της Google να ενσωματώσει την τεχνητή νοημοσύνη στον πυρήνα των προϊόντων και των υπηρεσιών της.

Η αλλαγή είναι ευθυγραμμισμένη με την ταυτότητα του Google Gemini, του ψηφιακού βοηθού ΤΝ, του οποίου το λογότυπο χρησιμοποιεί ήδη διαβαθμίσεις μπλε και μοβ. Πρόκειται για μια οπτική ένδειξη του ευρύτερου επαναπροσδιορισμού της εταιρικής ταυτότητας της Google μέσα από τον φακό της καινοτομίας στην τεχνητή νοημοσύνη.

Σύμφωνα με το 9to5Google, το νέο «G» έχει ήδη κυκλοφορήσει στην εφαρμογή Google για iOS, ενώ εμφανίζεται και σε ορισμένες Android συσκευές μέσω της έκδοσης beta 16.18. Η διάθεση φαίνεται να περιορίζεται κυρίως στα τηλέφωνα Pixel και σε μερικές συσκευές iOS.

Το παλιό λογότυπο εξακολουθεί να χρησιμοποιείται σε άλλες πλατφόρμες, όπως στο web και σε συσκευές Android που δεν είναι Pixel. Η Google δεν έχει ακόμη ανακοινώσει επίσημα ημερομηνία πλήρους διάθεσης, αλλά εκτιμάται ότι η νέα εκδοχή θα εμφανιστεί ευρύτερα τις επόμενες εβδομάδες.

Η Google ανανέωσε το εμβληματικό «G» της μετά από σχεδόν μια δεκαετία Facebook Twitter
Ο επανασχεδιασμός συμβολίζει την πρόθεση της Google να ενσωματώσει την τεχνητή νοημοσύνη στον πυρήνα των υπηρεσιών της

Τι ισχύει για τα υπόλοιπα λογότυπα της Google;

Μέχρι στιγμής, το πλήρες εταιρικό λογότυπο της Google παραμένει αμετάβλητο. Δεν υπάρχουν ακόμη πληροφορίες για το αν άλλα λογότυπα προϊόντων, όπως του Chrome, των Χαρτών, του Gmail ή του Drive, θα ακολουθήσουν το ίδιο σχεδιαστικό μοτίβο. Ωστόσο, η έμφαση στις διαβαθμίσεις και τα στοιχεία που παραπέμπουν σε τεχνητή νοημοσύνη αφήνει περιθώρια για ανάλογες αλλαγές στο μέλλον.

Το λογότυπο «G» της Google είναι ένα από τα πιο αναγνωρίσιμα τεχνολογικά σύμβολα παγκοσμίως, καθώς εμφανίζεται σε δισεκατομμύρια συσκευές, εφαρμογές και προγράμματα περιήγησης.

Αν και η νέα εμφάνιση μπορεί να φαίνεται δευτερεύουσα, υποδηλώνει μια βαθύτερη στρατηγική μετατόπιση: τον συνδυασμό σχεδιαστικής ταυτότητας και τεχνολογικής εξέλιξης στην εποχή της Τεχνητής Νοημοσύνης.

Μια νέα αρχή για το μέλλον της Google

Αυτή είναι η πρώτη φορά από το 2015 που η Google ανανεώνει το λογότυπο «G». Με την εισαγωγή της διαβάθμισης χρωμάτων, ο τεχνολογικός κολοσσός κάνει ένα ακόμα βήμα προς ένα πιο σύγχρονο και «έξυπνο» οπτικό μέλλον – χωρίς να απομακρύνεται από την αισθητική που είναι οικεία στους χρήστες.

Καθώς ενισχύει τη θέση της στον χώρο της Τεχνητής Νοημοσύνης με εργαλεία όπως το Gemini, η αλλαγή στο «G» εκτιμάται πως μπορεί να είναι μόνο η αρχή μιας ευρύτερης οπτικής ανανέωσης σε όλα τα προϊόντα της Google.

Με πληροφορίες από theverge.com

 
Τech & Science
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η ιρλανδική ρυθμιστική αρχή αυστηροποιεί την πίεση στην πλατφόρμα X του Έλον Μασκ για έλεγχο ηλικίας σε πορνογραφικό περιεχόμενο

Τech & Science / Η ιρλανδική ρυθμιστική αρχή αυστηροποιεί την πίεση στην πλατφόρμα X του Έλον Μασκ για έλεγχο ηλικίας σε πορνογραφικό περιεχόμενο

Ο νέος Κώδικας Ασφάλειας Διαδικτύου της Ιρλανδίας περιλαμβάνει αυστηρές διατάξεις για τον έλεγχο ηλικίας, με σκοπό να αποτραπεί η πρόσβαση ανηλίκων σε επιβλαβές περιεχόμενο, όπως πορνογραφία και βίαιο υλικό
LIFO NEWSROOM
Aeneas: Η Google και ο Έλληνας Γιάννης Ασσαέλ δίνουν νέα ζωή στις ρωμαϊκές επιγραφές με εργαλείο AI

Τech & Science / Aeneas: Η Google και ο Έλληνας Γιάννης Ασσαέλ δίνουν νέα ζωή στις ρωμαϊκές επιγραφές με εργαλείο AI

Το σύστημα, που ονομάζεται Aeneas από τον μυθικό Τρωικό ήρωα, βοηθά τους ιστορικούς να ερμηνεύσουν, να αποδώσουν και να αποκαταστήσουν αρχαίες ρωμαϊκές επιγραφές
LIFO NEWSROOM
«Η ανθρωπότητα νίκησε»: Ποια είναι η ιδιοφυΐα που κέρδισε το ChatGPT στον κορυφαίο διαγωνισμό προγραμματισμού

Τech & Science / «Η ανθρωπότητα νίκησε»: Ποια είναι η ιδιοφυΐα που κέρδισε το ChatGPT στον κορυφαίο διαγωνισμό προγραμματισμού

Όπως λέει, «δεν είχε ποτέ πραγματικό σχέδιο για τη ζωή» και τυπικά έχει μόνο δευτεροβάθμια εκπαίδευση, καθώς δεν ολοκλήρωσε τις πανεπιστημιακές του σπουδές
LIFO NEWSROOM
Στέλεχος βακτηρίου ανθεκτικό στα αντιβιοτικά εξαπλώνεται στην Ευρώπη, προειδοποιούν επιστήμονες

Τech & Science / Στέλεχος βακτηρίου ανθεκτικό στα αντιβιοτικά εξαπλώνεται στην Ευρώπη, προειδοποιούν επιστήμονες

Εντοπίστηκε για πρώτη φορά πριν από σχεδόν μια δεκαετία στην Ολλανδία και τη Γερμανία, και έκτοτε έχει εξαπλωθεί σε τουλάχιστον εννέα ακόμη ευρωπαϊκές χώρες
LIFO NEWSROOM
Η Γη περιστρέφεται πιο γρήγορα και ίσως χρειαστεί να «αφαιρεθεί» ένα δευτερόλεπτο για πρώτη φορά στην ιστορία

Τech & Science / Η Γη περιστρέφεται πιο γρήγορα και ίσως χρειαστεί να «αφαιρεθεί» ένα δευτερόλεπτο για πρώτη φορά στην ιστορία

Μικρότερες ημέρες, μεγάλη ανησυχία για τους χρονομέτρες: Μια απροσδόκητη επιτάχυνση της Γης φέρνει για πρώτη φορά το ενδεχόμενο ενός «αρνητικού δευτερολέπτου»
LIFO NEWSROOM
Explainer: Γιατί η Nvidia αξίζει περισσότερο από την Apple και την Tesla μαζί

Explainer / Γιατί η Nvidia αξίζει περισσότερο από την Apple και την Tesla μαζί

Η Nvidia δεν έχει oρατή παρουσία στην καθημερινότητα των περισσότερων ανθρώπων, όμως χωρίς την τεχνολογία της, πολλές από τις συσκευές και τις υπηρεσίες που σήμερα αποκαλούμε «έξυπνες» δεν θα ήταν εφικτές
LIFO NEWSROOM