H πρώτη και μοναδική γυναίκα "techdomme" του κόσμου πληρώνεται για να γίνει η ψηφιακή αφέντρα των αντρών

H πρώτη και μοναδική γυναίκα "techdomme" του κόσμου πληρώνεται για να γίνει η ψηφιακή αφέντρα των αντρών Facebook Twitter
2

Οι τυπικές dominatrix έχουν συνήθως για εργαλεία μαστίγια, λατέξ, χειροπέδες, sex toys και πεδίο δράσης τα υπόγεια μπουντρούμια ή θεματικά ξενοδοχεία. 

Όμως η Mistress Harley είναι η πρώτη και μοναδική γυναίκα "techdomme" του κόσμου και χρησιμοποιεί την τεχνολογία για να πουλήσει μια νέα μορφή φετίχ που συμβαδίζει με τη σύγχρονη εποχή: είναι μια αφέντρα του data domination. Aυτή την περίοδο ασχολείται με την εκπαίδευση 20 ακόμη γυναικών που θα συνεχίσουν την «τέχνη» της.

Η Harley διαχειριζόταν 20 άντρες την ημέρα στην εργασία της πριν κάνει αλλαγή καριέρας. Εκεί γεννήθηκε και η επιχειρηματική ιδέα της «Παρατήρησα μεγάλη ζήτηση από άνδρες που έψαχναν για γυναίκες που θα μπορούσαν να τους εξευτελίσουν, να τους υποβαθμίσουν και να ασκήσουν πάνω τους εξουσία», αναφέρει στο Dazed.

«Ένα από τα πραγματικά δημοφιλή φετίχ στην Ευρώπη, ήταν ο εκβιασμός», αναφέρει στη συνέντευξή της.«Κάποιοι πελάτες μού είπαν επίσης ότι ήθελαν πιο ρεαλιστικό έλεγχο και έψαξα για το πώς να εξουσιάζω τους ανθρώπους με ένα πιο μόνιμο τρόπο, μακροπρόθεσμα», προσθέτει περιγράφοντας ένα σκέλος της κυριαρχίας της.

Αποκτώντας έλεγχο των συσκευών των πελατών της ξεκίνησε την εγκατάσταση γονικού ελέγχου, λογισμικού υποκλοπής spyware, και ουσιαστικά έκανε ότι πιο κακό και ενοχλητικό μπορούσε σε ξένους υπολογιστές. Αυτό που έκανε ήταν πολύ εξειδικευμένο και σύντομα απέκτησε μεγάλη φήμη για τις δεξιότητές της. Στη συνέχεια δημιούργησε μέχρι και δικό της app με το οποίο μπορούσε να έχει έλεγχο των κινητών τηλεφώνων που ανήκαν σε πελάτες της.

«Νομίζω ότι αυτό είναι η απόλυτη έννοια της θηλυκής ενδυνάμωσης: μια γυναίκα με τεχνολογική εξουσία που μπορεί να κρατήσει τα ρούχα της και να χρησιμοποιήσει τις δεξιότητες της για να πάρει αυτό που θέλει», λέει η Mistress Harley.


Όταν ένας πελάτης πλησιάζει την Harley και της ζητά να αποκτήσει πλήρη έλεγχο πάνω του, αρχικά πληρώνει την ελάχιστη τιμή των 65 δολαρίων. Στη συνέχεια υπάρχουν ξεχωριστές χρεώσεις για κάθε απαίτηση του πελάτη. Ημερησίως, η Harley φτάνει να έχει έσοδα έως και 5.000$.

Το τι ακριβώς κάνει περιγράφεται από την ίδια, αλλά όχι με μεγάλη λεπτομέρεια. Μεταξύ άλλων αναφέρει πως ασκεί έλεγχο στην προσβασιμότητα των πελατών της στο διαδίκτυο και τους βάζει περιορισμούς στην ώρα που περνάνε στο ίντερνετ. Όταν συμβαίνει αυτό αρχίζει το «παιχνίδι» της διαπραγμάτευσης και της κυριαρχίας καθώς η ψηφιακή αφέντρα γνωρίζει όλα τα μυστικά των πελατών της. Αυτό σημαίνει πως ενίοτε μπορεί να χρησιμοποιήσει ακόμη και στοιχεία από τις φορολογικές τους δηλώσεις ή το ιατρικό τους ιστορικό.

Οι πιο πιστοί σκλάβοι-πελάτες της έχουν εγκαταστήσει κάμερες στα σπίτια τους, ώστε να μπορεί να τοις παρακολουθεί όλο το 24ωρο με τη χρήση της τεχνολογίας NEST cam. Την ίδια ώρα μέσω GPS γνωρίζει πού βρίσκονται ανά πάσα στιγμή. Κάποιοι πελάτες φτάνουν πραγματικά στα άκρα και επιδιώκουν να τους εκθέσει τα προσωπικά δεδομένα και να τους κάνει ζημιά ακόμη και στο γάμο τους.

Ορίζοντας τον εαυτό της ως "νεο-φεμινίστρια", η Mistress Harley εξηγεί: «Δεν νομίζω ότι υπάρχει κάτι πιο ισχυρό από έναν άνθρωπο που μου δίνει χρήματα για το τίποτα. Σε έναν κόσμο όπου οι γυναίκες συχνά αμείβονται λιγότερο από τους άνδρες, και που υποκύπτουν στις επιθυμίες των ανδρών, όταν πρόκειται για το σώμα τους, δεν υπάρχει τίποτα πιο δυναμικό από την εκμετάλλευση τους», αναφέρει σχολιάζοντας τους λόγους που απολαμβάνει τη δουλειά της.

Το techdomme - ένας όρος που τελικά έκανε εμπορικό της σήμα - είναι κάτι που επινόησε η ίδια για να διαχωρίζει τον ιδιαίτερο ρόλο της και να διαφοροποιείται από τις κλασικές dominatrix.

Τech & Science
2

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Meta παρουσίασε τα πρώτα Ray-Ban με ενσωματωμένη οθόνη επαυξημένης πραγματικότητας

Τech & Science / Η Meta παρουσίασε τα πρώτα Ray-Ban με ενσωματωμένη οθόνη επαυξημένης πραγματικότητας

Ο Μαρκ Ζούκερμπεργκ παρουσίασε τα γυαλιά στο συνέδριο Meta Connect στην Καλιφόρνια, σημειώνοντας ότι «τα γυαλιά είναι το μόνο μέσο όπου η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να δει και να ακούσει ό,τι βλέπεις κι ακούς εσύ»
LIFO NEWSROOM
Νέο εργαλείο AI προβλέπει τον κίνδυνο για 1.000 ασθένειες έως και 20 χρόνια πριν

Τech & Science / Νέο εργαλείο AI προβλέπει τον κίνδυνο για 1.000 ασθένειες έως και 20 χρόνια πριν

Λαμβάνει υπόψη το ιατρικό ιστορικό, βασικά δημογραφικά στοιχεία και παράγοντες τρόπου ζωή ώστε να εκτιμήσει αν και πότε μπορεί να εμφανιστούν παθήσεις όπως καρκίνος, διαβήτης και καρδιολογικά ή αναπνευστικά νοσήματα
LIFO NEWSROOM
Η Σελήνη «πωλείται»: Φινλανδική εταιρεία αγόρασε ήδη πόρους - Τι είναι το Ήλιο-3

Τech & Science / Η Σελήνη «πωλείται»: Φινλανδική εταιρεία αγόρασε ήδη πόρους - Τι είναι το Ήλιο-3

Το ηλιακό φως «βομβαρδίζει» το φεγγάρι με Ήλιο-3 εδώ και 4 δισεκατομμύρια χρόνια - Επειδή η Σελήνη δεν έχει μαγνητικό πεδίο, το ισότοπο παραμένει στην επιφάνεια, αντίθετα με τη Γη, όπου απορρίπτεται στο διάστημα
LIFO NEWSROOM
Πώς χρησιμοποιούν οι άνθρωποι το ChatGPT – Η μεγαλύτερη μέχρι σήμερα μελέτη

Τech & Science / Πώς χρησιμοποιούν οι άνθρωποι το ChatGPT – Η μεγαλύτερη μέχρι σήμερα μελέτη

Η μελέτη αποδεικνύει ότι το μοντέλο δεν χρησιμοποιείται μόνο για την επιτάχυνση επαγγελματικών διαδικασιών αλλά και για να εμπλουτίσει την καθημερινή ζωή εκατομμυρίων ανθρώπων παγκοσμίως
LIFO NEWSROOM
Η Apple αποκλείει τους Ευρωπαίους χρήστες από τη νέα λειτουργία ζωντανής μετάφρασης των AirPods Pro

Τech & Science / Η Apple αποκλείει τους Ευρωπαίους χρήστες από τη νέα λειτουργία ζωντανής μετάφρασης των AirPods Pro

H λειτουργία «Live Translation with AirPods», που αποτελεί μέρος του Apple Intelligence, δεν θα ενεργοποιείται εάν ο χρήστης βρίσκεται εντός ΕΕ και ο λογαριασμός Apple ανήκει σε περιοχή της ΕΕ
LIFO NEWSROOM
Πώς η Αιθιοπία γίνεται ένας απρόσμενος ηγέτης στην επανάσταση των ηλεκτρικών οχημάτων

Τech & Science / Πώς η Αιθιοπία γίνεται ένας απρόσμενος ηγέτης στην επανάσταση των ηλεκτρικών οχημάτων

Σύμφωνα με το υπουργείο Μεταφορών, περίπου 115.000 ηλεκτρικά αυτοκίνητα κυκλοφορούν ήδη στην Αιθιοπία, από τα 1,5 εκατομμύρια συνολικά οχήματα στη χώρα, με στόχο να φτάσουν τα 500.000 μέχρι το 2030
LIFO NEWSROOM

σχόλια

1 σχόλια