Γιατί ο Έλον Μασκ «αγοράζει» το Twitter;

Γιατί ο Έλον Μασκ «αγοράζει» το Twitter; Facebook Twitter
0

O κόσμος κάνει για άλλη μια φορά την ερώτηση που φαίνεται να διασκεδάζει τον Έλον Μασκ τουλάχιστον όσο ιντριγκάρει τους θαυμαστές του: τι θέλει ο Έλον;

Το τελευταίο αντικείμενο του πόθου τού Μασκ είναι το Twitter. Όπως αποκάλυψε τη Δευτέρα, στα μέσα του περασμένου μήνα απέκτησε μερίδιο της τάξης του 9,2% στην εταιρεία αυτή των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Η μετοχή του Twitter ανέβηκε αμέσως κατά σχεδόν 30%.

«Κι όλα αυτά, μετά τις δηλώσεις του Μασκ την προηγούμενη εβδομάδα ότι σκεπτόταν να ξεκινήσει τη δική του εταιρεία μέσων κοινωνικής δικτύωσης, όπου οι αλγόριθμοι θα δημιουργούνται από τους χρήστες και όχι από την εταιρεία στην οποία ανήκει η πλατφόρμα» παρατηρεί ο Άνταμ Λασίνσκι για την Washington Post. 

«Για να βρούμε την απάντηση στο ερώτημα των 41 δισεκατομμυρίων δολαρίων -τόση θα είναι η αξία του Twitter-, ας εξετάσουμε τις συνήθειες του Μασκ. Ο μεγιστάνας δεν συνηθίζει να επενδύει σε ώριμες επιχειρήσεις. Αντιθέτως, έχει ιδρύσει ο ίδιος την PayPal, τη SpaceX, τη Νeuralink και την Boring Company. Δεν ίδρυσε την Tesla, επένδυσε όμως στα πρώτα της στάδια και έγινε η κινητήριά της δύναμη. Σήμερα, η εταιρεία ηλεκτρικών αυτοκινήτων είναι η βασική πηγή τής περιουσίας του, που φτάνει τα 270 δισεκατομμύρια δολάρια. Είναι πιθανό λοιπόν ο Μασκ να αγοράσει όλο το Twitter. Είδε πόσο άσχημα ξεκίνησε η πλατφόρμα του Ντόναλντ Τραμπ, η Truth Social, και συμπέρανε ότι είναι καλύτερα να αγοράσει το Twitter παρά να ξεκινήσει μια δική του εταιρεία από την αρχή.

Στο κάτω-κάτω, ο Μασκ έχει πάνω από 80 εκατομμύρια ακολούθους στο Twitter και κάνει αναρτήσεις για διάφορα πράγματα, από την αγάπη του για το Βερολίνο μέχρι την Covid-19 και τις διάφορες εταιρείες του. Το tweet του σχετικά με την αγορά του μεριδίου του ήταν το αινιγματικό «Oh hi lol». Είχε 350.000 like και προκάλεσε πάνω από 35.000 σχόλια.

Δεν είναι εντελώς σαφές γιατί ο Μασκ θέλει να αγοράσει την αγελάδα όταν πίνει δωρεάν το γάλα της. Ίσως να σκέπτεται ότι μπορεί να κάνει καλύτερη δουλειά διαχειριζόμενος ο ίδιος την εταιρεία, που υπολείπεται ως προς την αξία της από την Alphabet (Google), τη Meta (Facebook), ακόμη και τη Snap (Snapchat). Δεν θα είναι άλλωστε ο πρώτος τιτάνας της τεχνολογίας που θα βάλει στο μάτι το Twitter: το 2016, ο Μαρκ Μπένιοφ της Salesforce προσπάθησε να αγοράσει το Twitter για 20 δισεκατομμύρια δολάρια, αλλά τον αποθάρρυναν οι συνάδελφοί του και οι επενδυτές.

Το Twitter αποτελεί επίσης μια πιθανή βάση για το bitcoin, μια άλλη εμμονή του Μασκ. Ο τελευταίος μπορεί ακόμη να μη σκέπτεται σοβαρά να αγοράσει το Twitter και να θέλει απλώς να διασκεδάσει τον ίδιο, τους οπαδούς του και τους ανταγωνιστές του.

Το ότι ο ουρανός δεν αποτελεί το όριο για τις φιλοδοξίες του Μασκ είναι ένα από τα πολλά κλισέ που κυκλοφορούν. Σε μια πρόσφατη συνέντευξή του στον CEO του γερμανικού ομίλου Αξελ Σπρίνγκερ, είπε ότι θα ήταν ευτυχής αν η ανθρωπότητα έκτιζε μια βιώσιμη πόλη στον Αρη. Μπροστά σε μια τέτοια φιλοδοξία, η αγορά του Twitter είναι κάτι πεζό.»

Πηγή: Washington Post, ΑΠΕ-ΜΠΕ

Τech & Science
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Θοδωρής Παπαγγελής: «Εδώ και 20 αιώνες συναντάμε τη ρευστότητα του φύλου»

Άκου την επιστήμη / Θοδωρής Παπαγγελής: «Εδώ και δύο χιλιάδες χρόνια συναντάμε τη ρευστότητα του φύλου»

Πώς μπορεί ένα έργο δύο χιλιάδων ετών να μιλά τη γλώσσα του σήμερα; Ο Θεόδωρος Παπαγγελής, διακεκριμένος φιλόλογος και ακαδημαϊκός, που δημοσίευσε πρόσφατα μια νέα μετάφραση των «Μεταμορφώσεων» του Οβιδίου, μιλά στον Γιάννη Πανταζόπουλο.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Πιο πειστική κι από τον άνθρωπο: Η τεχνητή νοημοσύνη κερδίζει στα debates – αλλάζει τους όρους στην πολιτική πειθώ

Τech & Science / Πιο πειστική κι από τον άνθρωπο: Η τεχνητή νοημοσύνη κερδίζει στα debates – αλλάζει τους όρους στην πολιτική πειθώ

Μελέτη δείχνει ότι τα μεγάλα γλωσσικά μοντέλα όπως το ChatGPT-4 μπορούν να επηρεάζουν πιο αποτελεσματικά από τους ανθρώπους – Κίνδυνοι για εκλογές, παραπληροφόρηση και στοχευμένη χειραγώγηση
LIFO NEWSROOM
Τα chatbots τεχνητής νοημοσύνης δίνουν μάχη με την ανθρώπινη μνήμη

Τech & Science / Τα chatbots τεχνητής νοημοσύνης δίνουν μάχη με την ανθρώπινη μνήμη

OpenAI, Google, Meta και Microsoft επενδύουν σε chatbots που θυμούνται όλο και περισσότερα για τους χρήστες τους, ενισχύοντας την εμπειρία αλλά και τα ερωτήματα για την ιδιωτικότητα και την εκμετάλλευση των δεδομένων
LIFO NEWSROOM