Σε μια από τις επερχόμενες αναβαθμίσεις λογισμικού που θα κάνει το Facebook πρόκειται να εμφανιστεί μια ανεπαίσθητη αλλαγή, που ενδεχομένως να μην την παρατηρούσε πολύς κόσμος, αλλά, όπως την χαρακτηρίζει -εύλογα- ο Guardian, είναι μεγάλης συμβολικής σημασίας.

 

Το κοινωνικό δίκτυο ανέθεσε στην Διευθύντρια δημιουργικού του, Caitlin Winner, να επανασχεδιάσει το εικονίδιο - σύμβολο των φίλων, που απεικονίζει τις σιλουέτες ενός άνδρα και μιας γυναίκας. Όπως φαίνεται από την παρακάτω εικόνα που παρουσιάζει το "πριν" και το "μετά" το νέο εικονίδιο παρουσιάζει την γυναίκα, εμπροσθεν του άνδρα και μάλιστα έχουν ανανεωθεί και τα... κουρέματά τους. 

To Facebook αλλάζει το design του εικονιδίου των φύλων

H Winner, που ανέλαβε το έργο του επανασχεδιασμού, αναφέρει με άρθρο της το λόγο που την οδήγησε προς αυτή τη σχεδιαστική κατεύθυνση: "Ως γυναίκα που έχει σπουδάσει σε ένα κολλέγιο θηλέων, ήταν δύσκολο να μην αποκωδικοποιήσω το συμβολισμό του παλιού εικονιδίου. Η γυνάικα βρισκόταν κυριολεκτικά στη σκιά του άνδρα. Δεν μπορούσε να γείρει." Και καταλήγει λέγοντας "Η πρώτη μου σκέψη ήταν να σχεδιάσω μια διπλή σιλουέττα δύο ανθρώπων ίσου μεγέθους χωρίς μια γραμμή που να υποδηλώνει ποιος βρίσκεται μπροστά από τον άλλο, αλλά τελικά με κέρδισε η ιδέα του να τοποθετήσω τη γυναίκα, σε ελαφρώς μικρότερο μέγεθος, μπροστά από τον άνδρα".

 

Το νέο εικονίδιο, καθώς και το επανασχεδιασμένο εικονίδιο των ομάδων ('Facebook Groups') όπου και πάλι δίνεται σχεδιαστικά η προτεραιότητα στην κυρία, πρόκειται να εμφανιστούν τις προσεχείς ημέρες σε κάθε προϊόν του Facebook, παγκοσμίως.

To Facebook αλλάζει το design του εικονιδίου των φύλων