Έτσι πλουτίζει το Facebook (και οι διαφημιστικοί όμιλοι)

Έτσι πλουτίζει το Facebook (και οι διαφημιστικοί όμιλοι) Facebook Twitter
0

 

Το πρόσφατο διαφημιστικό deal μεταξύ του Publicis Groupe, του τρίτου μεγαλύτερου διαφημιστικού ομίλου στον κόσμο, και του Facebook, η αξία του οποίου εκτιμήθηκε στα 500 εκατομμύρια δολάρια, εκφράζει μία επιθετική στρατηγική των διαφημιστικών εταιρειών ως προς το digital, αλλά ρίχνει φως και στον τρόπο που το κοινωνικό δίκτυο γίνεται πλουσιότερο.

 

Το νέο deal μεταξύ των δύο γιγαντιαίων εταιρειών έχει διάρκεια αρκετών χρόνων, χωρίς όμως να αναφέρονται ακριβείς λεπτομέρειες.

Όπως δήλωσε η Laura Desmond, CEO της εταιρείας Starcom MediaVest Group, που ηγήθηκε των διαπραγματεύσεων έως την επίτευξη της συμφωνίας, η πολυετής συμφωνία θα επικεντρωθεί στη συν-δημιουργία διαφημιστικών προϊόντων με βάση τα data, τα βίντεο και τις φωτογραφίες, τόσο στο ίδιο το Facebook όσο και στο –ιδιοκτησίας Facebook– Instagram.

H συμφωνία, που θεωρείται η μεγαλύτερη όλων των εποχών μεταξύ μιας διαφημιστικής και μιας εταιρείας τεχνολογίας, θα δίνει πρόσβαση σε όλα τα «μαγαζιά» του Publicis Groupe, στον ωκεανό data των 1,2 δισεκατομμυρίων χρηστών που διαθέτει το Facebook. Αντίστοιχα το Facebook θα δανειστεί το ταλέντο των διαφημιστών όλων των εταιρειών του ομίλου, προκειμένου να δημιουργηθούν νέα διαφημιστικά οχήματα εντός του κοινωνικού δικτύου, συμπεριλαμβανομένου του Instagram.

H μεγάλη αυτή ντίλια, που οδηγεί προς ένα εύκολα μετρήσιμο και στοχεύσιμο κοινό, δεν είναι φυσικά η πρώτη που επιτυγχάνει ο όμιλος Publicis, αφού πέρυσι τον Απρίλιο είχε κλείσει μια παρόμοια συμφωνία με το Twitter, το κόστος της οποίας ανήλθε στα 200 εκατομμύρια δολάρια.

Τι σημαίνουν όλα αυτά για τον καταναλωτή/χρήστη;

Την επόμενη φορά που θα κάνει κλικ επάνω σε έναν σύνδεσμο στο Facebook που μπορεί να αφορά το χόμπι του, την αγαπημένη του μάρκα, το αγαπημένο του συγκρότημα, την αγαπημένη του ομάδα ή οτιδήποτε μπορεί να κρύβει ένα ή περισσότερα brands πίσω του, θα μπει αμέσως στο «στόχαστρο» του διαφημιστή. Από κει και πέρα, η προσοχή και οι προτιμήσεις του είναι το συνάλλαγμα του κάθε Facebook.

Όσο για τα προσωπικά του δεδομένα; Σε μια εταιρεία της οποίας ο ιδρυτής έχει ήδη χαρακτηρίσει την ιδιωτικότητα νεκρή από καιρό, για ποια προσωπικά δεδομένα μιλάμε;

Τech & Science
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Από το Πάρκινσον μέχρι την κατάθλιψη: Νέα συσκευή υπερήχων υπόσχεται θεραπείες χωρίς χειρουργείο

Τech & Science / Από το Πάρκινσον μέχρι την κατάθλιψη: Νέα συσκευή υπερήχων υπόσχεται θεραπείες χωρίς χειρουργείο

Xρησιμοποιεί υπερηχητικούς παλμούς που κατευθύνονται με ακρίβεια σε συγκεκριμένες περιοχές του εγκεφάλου, προσφέροντας εναλλακτική λύση στη χειρουργική εμφύτευση ηλεκτροδίων
LIFO NEWSROOM
Το ταξίδι στο Διάστημα μπορεί να επιταχύνει τη γήρανση, σύμφωνα με μελέτη της NASA

Τech & Science / Το ταξίδι στο Διάστημα μπορεί να επιταχύνει τη γήρανση, σύμφωνα με μελέτη της NASA

Ανθρώπινα αιμοσφαίρια που στάλθηκαν στο Διάστημα άρχισαν να χάνουν την ικανότητά τους να παράγουν υγιή νέα κύτταρα, ένδειξη επιταχυνόμενης γήρανσης, σύμφωνα με τη μελέτη
LIFO NEWSROOM
Ερευνητές του Cambridge «παγώνουν» μόριο-κλειδί και δίνουν μεγάλη ελπίδα για την αντιμετώπιση του καρκίνου στον εγκέφαλο

Τech & Science / Ερευνητές του Cambridge «παγώνουν» μόριο-κλειδί και δίνουν μεγάλη ελπίδα για την αντιμετώπιση του καρκίνου στον εγκέφαλο

«Θα μπορούσε να είναι μια πραγματική ευκαιρία να επιβραδύνουμε την εξέλιξη του γλοιοβλαστώματος», υποστηρίζουν με συγκρατημένη αισιοδοξία, καθώς απαιτείται περαιτέρω δοκιμών
LIFO NEWSROOM
Αλτσχάιμερ: Εγκρίθηκε φάρμακο που χορηγείται αποκλειστικά στο σπίτι

Τech & Science / Αλτσχάιμερ: Εγκρίθηκε θεραπεία που μπορεί να χορηγηθεί στο σπίτι από τον ίδιο τον ασθενή

Η έκδοση για χρήση στο σπίτι εγκρίθηκε ως θεραπεία συντήρησης που οι ασθενείς μπορούν να χορηγούν στον εαυτό τους αφού ολοκληρώσουν τον κύκλο της ενδοφλέβιας θεραπείας
LIFO NEWSROOM
«Νέα γενιά εθισμένων»: Τι κινδύνους κρύβει το άτμισμα για τον εγκέφαλο των εφήβων

Τech & Science / «Νέα γενιά εθισμένων»: Τι κινδύνους κρύβει το άτμισμα για τον εγκέφαλο των εφήβων

Οι ειδικοί προειδοποιούν ότι τα ηλεκτρονικά τσιγάρα δημιουργούν νέους εθισμούς στη νικοτίνη και προκαλούν σοβαρούς κινδύνους για την καρδιά, τους πνεύμονες και τον εγκέφαλο των παιδιών και των εφήβων
LIFO NEWSROOM
«Είναι κάπως σαν νίκη για τη Google»: Πώς κατάφερε να γλιτώσει από το να πουλήσει το Chrome

Τech & Science / «Είναι κάπως σαν νίκη για τη Google»: Πώς κατάφερε να γλιτώσει από το να πουλήσει το Chrome

Η απόφαση αυτή θεωρείται μια από τις σημαντικότερες των τελευταίων 20 ετών - Η Google διατηρεί πάντως κάποιες «ανησυχίες» για την υποχρέωσή της να μοιράζεται δεδομένα διαδικτυακών αναζητήσεων
LIFO NEWSROOM
Το James Webb εντόπισε «γυμνή» μαύρη τρύπα από την αυγή του σύμπαντος - «Μία πραγματική ια πρόκληση για τις θεωρίες μας»

Τech & Science / Το James Webb εντόπισε «γυμνή» μαύρη τρύπα από την αυγή του σύμπαντος - «Μία πραγματική πρόκληση για τις θεωρίες μας»

Οι αστρονόμοι εκτιμούν ότι ίσως ανήκει σε μία κατηγορία αντικειμένων που είχε θεωρητικά προβλέψει ο Στίβεν Χόκινγκ, αλλά που μέχρι σήμερα δεν είχε ποτέ εντοπιστεί
LIFO NEWSROOM
Τι είναι το Clanker και γιατί το χρησιμοποιούν οι χρήστες του διαδικτύου ως αντι-AI αργκό;

Τech & Science / Τι είναι το Clanker και γιατί το χρησιμοποιούν οι χρήστες του διαδικτύου ως αντι-AI αργκό;

Ο όρος διαδίδεται στα social media μεταξύ των ανθρώπων που δηλώνουν «κουρασμένοι» με την τεχνητή νοημοσύνη που «εφευρίσκει» πράγματα, ακούγεται υπερβολικά ανθρώπινη και απειλεί να εξαφανίσει θέσεις εργασίας
LIFO NEWSROOM
Από την Amy έως τον Wubbo: Πώς επιλέγουν οι μετεωρολόγοι τα ονόματα των καταιγίδων και γιατί είναι σημαντικά

Τech & Science / Από την Amy μέχρι τον Wubbo: Πώς επιλέγουν οι μετεωρολόγοι τα ονόματα των καταιγίδων και γιατί είναι σημαντικά

«Όταν μια καταιγίδα έχει όνομα, γίνεται πιο εύκολο για τα μέσα ενημέρωσης και το κοινό να μιλούν γι’ αυτήν, να μοιράζονται πληροφορίες και να προετοιμάζονται», εξηγεί η επικεφαλής μετεωρολόγος του Met Office, Rebekah Hicks
LIFO NEWSROOM
Στην Αρχαία Ολυμπία ξεκίνησαν οι πρώτοι «Ολυμπιακοί» των ρομπότ 

Τech & Science / Στην Αρχαία Ολυμπία ξεκίνησαν οι πρώτοι «Ολυμπιακοί» των ρομπότ

Στον ίδιο χώρο όπου πριν από χιλιάδες χρόνια συναθροίζονταν οι Έλληνες αθλητές, αυτή τη φορά συναντήθηκαν ομάδες μηχανικών από τέσσερις ηπείρους, μετατρέποντας την Ολυμπία σε παγκόσμιο εργαστήριο ρομποτικής
LIFO NEWSROOM