Έτσι πλουτίζει το Facebook (και οι διαφημιστικοί όμιλοι)

Έτσι πλουτίζει το Facebook (και οι διαφημιστικοί όμιλοι) Facebook Twitter
0

 

Το πρόσφατο διαφημιστικό deal μεταξύ του Publicis Groupe, του τρίτου μεγαλύτερου διαφημιστικού ομίλου στον κόσμο, και του Facebook, η αξία του οποίου εκτιμήθηκε στα 500 εκατομμύρια δολάρια, εκφράζει μία επιθετική στρατηγική των διαφημιστικών εταιρειών ως προς το digital, αλλά ρίχνει φως και στον τρόπο που το κοινωνικό δίκτυο γίνεται πλουσιότερο.

 

Το νέο deal μεταξύ των δύο γιγαντιαίων εταιρειών έχει διάρκεια αρκετών χρόνων, χωρίς όμως να αναφέρονται ακριβείς λεπτομέρειες.

Όπως δήλωσε η Laura Desmond, CEO της εταιρείας Starcom MediaVest Group, που ηγήθηκε των διαπραγματεύσεων έως την επίτευξη της συμφωνίας, η πολυετής συμφωνία θα επικεντρωθεί στη συν-δημιουργία διαφημιστικών προϊόντων με βάση τα data, τα βίντεο και τις φωτογραφίες, τόσο στο ίδιο το Facebook όσο και στο –ιδιοκτησίας Facebook– Instagram.

H συμφωνία, που θεωρείται η μεγαλύτερη όλων των εποχών μεταξύ μιας διαφημιστικής και μιας εταιρείας τεχνολογίας, θα δίνει πρόσβαση σε όλα τα «μαγαζιά» του Publicis Groupe, στον ωκεανό data των 1,2 δισεκατομμυρίων χρηστών που διαθέτει το Facebook. Αντίστοιχα το Facebook θα δανειστεί το ταλέντο των διαφημιστών όλων των εταιρειών του ομίλου, προκειμένου να δημιουργηθούν νέα διαφημιστικά οχήματα εντός του κοινωνικού δικτύου, συμπεριλαμβανομένου του Instagram.

H μεγάλη αυτή ντίλια, που οδηγεί προς ένα εύκολα μετρήσιμο και στοχεύσιμο κοινό, δεν είναι φυσικά η πρώτη που επιτυγχάνει ο όμιλος Publicis, αφού πέρυσι τον Απρίλιο είχε κλείσει μια παρόμοια συμφωνία με το Twitter, το κόστος της οποίας ανήλθε στα 200 εκατομμύρια δολάρια.

Τι σημαίνουν όλα αυτά για τον καταναλωτή/χρήστη;

Την επόμενη φορά που θα κάνει κλικ επάνω σε έναν σύνδεσμο στο Facebook που μπορεί να αφορά το χόμπι του, την αγαπημένη του μάρκα, το αγαπημένο του συγκρότημα, την αγαπημένη του ομάδα ή οτιδήποτε μπορεί να κρύβει ένα ή περισσότερα brands πίσω του, θα μπει αμέσως στο «στόχαστρο» του διαφημιστή. Από κει και πέρα, η προσοχή και οι προτιμήσεις του είναι το συνάλλαγμα του κάθε Facebook.

Όσο για τα προσωπικά του δεδομένα; Σε μια εταιρεία της οποίας ο ιδρυτής έχει ήδη χαρακτηρίσει την ιδιωτικότητα νεκρή από καιρό, για ποια προσωπικά δεδομένα μιλάμε;

Τech & Science
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Το φως και το μήνυμα μας διαπερνούν»: Ο άνθρωπος που είχε προβλέψει την ψηφιακή μας κάθοδο

Τech & Science / «Το φως και το μήνυμα μας διαπερνούν»: Ο άνθρωπος που είχε προβλέψει την ψηφιακή μας κάθοδο

Ο Μάρσαλ ΜακΛούαν είχε προβλέψει το διαδίκτυο πολύ πριν αυτό εφευρεθεί, καθώς και το πώς τα προσωπικά μας δεδομένα θα συλλέγονταν και θα πωλούνταν — και πιθανώς θα χρησιμοποιούνταν εναντίον μας.
LIFO NEWSROOM
Η έλλειψη σεξουαλικών επαφών μπορεί να έχει θανάσιμες συνέπειες, σύμφωνα με νέα μελέτη

Τech & Science / Η έλλειψη σεξουαλικών επαφών μπορεί να έχει θανάσιμες συνέπειες, σύμφωνα με νέα μελέτη

Η μελέτη πάνω σε 14.500 ενήλικες έδειξε ότι οι γυναίκες με σπάνια σεξουαλική δραστηριότητα έχουν σημαντικά μεγαλύτερη πιθανότητα θανάτου μέσα στην επόμενη δεκαετία σε σύγκριση με εκείνες που είχαν συχνότερες επαφές
LIFO NEWSROOM
Η ξαφνική διακοπή άσκησης αυξάνει τον κίνδυνο καρδιαγγειακής νόσου, δείχνει μελέτη

Τech & Science / Η ξαφνική διακοπή άσκησης αυξάνει τον κίνδυνο καρδιαγγειακής νόσου, δείχνει μελέτη

Οι ερευνητές επισημαίνουν ότι απροσδόκητα γεγονότα, όπως τραυματισμοί ή πανδημικά lockdown, μπορούν να οδηγήσουν σε ξαφνική διακοπή της άσκησης, αυξάνοντας τον κίνδυνο καρδιαγγειακής δυσλειτουργίας
LIFO NEWSROOM
Νέα χάπι απώλειας βάρους: Κλινική δοκιμή δείχνει μείωση έως 12% του σωματικού βάρους

Τech & Science / Νέο χάπι απώλειας βάρους: Κλινική δοκιμή δείχνει μείωση έως 12% του σωματικού βάρους

Η Eli Lilly ανακοίνωσε ότι το νέο χάπι απώλειας βάρους orforglipron βοήθησε τους συμμετέχοντες να χάσουν κατά μέσο όρο 12% του σωματικού τους βάρους σε 72 εβδομάδες, με παράλληλα οφέλη στην υγεία.
LIFO NEWSROOM
Ψύχωση με την τεχνητή νοημοσύνη: Πώς το ChatGPT οδηγεί χρήστες σε παράξενες ψευδαισθήσεις και θεωρίες συνωμοσίας

Τech & Science / Ψύχωση με την τεχνητή νοημοσύνη: Πώς το ChatGPT οδηγεί χρήστες σε παράξενες ψευδαισθήσεις και θεωρίες συνωμοσίας

Η αύξηση φαινομένων «ψύχωσης με την τεχνητή νοημοσύνη» όπου το ChatGPT ενθαρρύνει ψευδαισθήσεις και ψευδείς θεωρίες σε χρήστες, με ειδικούς να προειδοποιούν για τους κινδύνους της υπερβολικής εμπιστοσύνης σε τεχνητή νοημοσύνη
LIFO NEWSROOM