Έτσι πλουτίζει το Facebook (και οι διαφημιστικοί όμιλοι)

Έτσι πλουτίζει το Facebook (και οι διαφημιστικοί όμιλοι) Facebook Twitter
0

 

Το πρόσφατο διαφημιστικό deal μεταξύ του Publicis Groupe, του τρίτου μεγαλύτερου διαφημιστικού ομίλου στον κόσμο, και του Facebook, η αξία του οποίου εκτιμήθηκε στα 500 εκατομμύρια δολάρια, εκφράζει μία επιθετική στρατηγική των διαφημιστικών εταιρειών ως προς το digital, αλλά ρίχνει φως και στον τρόπο που το κοινωνικό δίκτυο γίνεται πλουσιότερο.

 

Το νέο deal μεταξύ των δύο γιγαντιαίων εταιρειών έχει διάρκεια αρκετών χρόνων, χωρίς όμως να αναφέρονται ακριβείς λεπτομέρειες.

Όπως δήλωσε η Laura Desmond, CEO της εταιρείας Starcom MediaVest Group, που ηγήθηκε των διαπραγματεύσεων έως την επίτευξη της συμφωνίας, η πολυετής συμφωνία θα επικεντρωθεί στη συν-δημιουργία διαφημιστικών προϊόντων με βάση τα data, τα βίντεο και τις φωτογραφίες, τόσο στο ίδιο το Facebook όσο και στο –ιδιοκτησίας Facebook– Instagram.

H συμφωνία, που θεωρείται η μεγαλύτερη όλων των εποχών μεταξύ μιας διαφημιστικής και μιας εταιρείας τεχνολογίας, θα δίνει πρόσβαση σε όλα τα «μαγαζιά» του Publicis Groupe, στον ωκεανό data των 1,2 δισεκατομμυρίων χρηστών που διαθέτει το Facebook. Αντίστοιχα το Facebook θα δανειστεί το ταλέντο των διαφημιστών όλων των εταιρειών του ομίλου, προκειμένου να δημιουργηθούν νέα διαφημιστικά οχήματα εντός του κοινωνικού δικτύου, συμπεριλαμβανομένου του Instagram.

H μεγάλη αυτή ντίλια, που οδηγεί προς ένα εύκολα μετρήσιμο και στοχεύσιμο κοινό, δεν είναι φυσικά η πρώτη που επιτυγχάνει ο όμιλος Publicis, αφού πέρυσι τον Απρίλιο είχε κλείσει μια παρόμοια συμφωνία με το Twitter, το κόστος της οποίας ανήλθε στα 200 εκατομμύρια δολάρια.

Τι σημαίνουν όλα αυτά για τον καταναλωτή/χρήστη;

Την επόμενη φορά που θα κάνει κλικ επάνω σε έναν σύνδεσμο στο Facebook που μπορεί να αφορά το χόμπι του, την αγαπημένη του μάρκα, το αγαπημένο του συγκρότημα, την αγαπημένη του ομάδα ή οτιδήποτε μπορεί να κρύβει ένα ή περισσότερα brands πίσω του, θα μπει αμέσως στο «στόχαστρο» του διαφημιστή. Από κει και πέρα, η προσοχή και οι προτιμήσεις του είναι το συνάλλαγμα του κάθε Facebook.

Όσο για τα προσωπικά του δεδομένα; Σε μια εταιρεία της οποίας ο ιδρυτής έχει ήδη χαρακτηρίσει την ιδιωτικότητα νεκρή από καιρό, για ποια προσωπικά δεδομένα μιλάμε;

Τech & Science
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Google κάνει διορθώσεις στο AI Overviews μετά τις επικίνδυνες απαντήσεις που έδωσε σε χρήστες

Τech & Science / Η Google κάνει διορθώσεις στο AI Overviews μετά τις επικίνδυνες απαντήσεις που έδωσε σε χρήστες

Οι λανθασμένες απαντήσεις υπονόμευσαν την εμπιστοσύνη σε μια μηχανή αναζήτησης στην οποία απευθύνονται περισσότεροι από δύο δισεκατομμύρια άνθρωποι για έγκυρες πληροφορίες
NEWSROOM
Καρκίνος του πνεύμονα: Νέο φάρμακο καταγράφει ανέλπιστα αποτελέσματα από οποιαδήποτε άλλη θεραπεία στην ιστορία

Τech & Science / Νέο φάρμακο για τον καρκίνο του πνεύμονα καταγράφει ανέλπιστα αποτελέσματα στις κλινικές δοκιμές

Ελπίδες για την αντιμετώπιση του καρκίνου του πνεύμονα - Η νέα θεραπεία μοιάζει αποτελεσματικότερη απ' οποιαδήποτε άλλη στην ιστορία - Ο καρκίνος του πνεύμονα είναι η κύρια αιτία θανάτου από καρκίνο, με 1,8 εκατομμύρια θανάτους παγκοσμίως κάθε χρόνο
NEWSROOM
Η χορήγηση προϊόντων φιστικιού σε μικρά παιδιά μειώνει τον κίνδυνο αλλεργίας σε αυτά, σύμφωνα με μελέτη

Τech & Science / Η χορήγηση προϊόντων φιστικιού σε μικρά παιδιά μειώνει τον κίνδυνο αλλεργίας σε αυτά, σύμφωνα με μελέτη

Τα παιδιά που τρώνε τακτικά σνακ από φιστίκια από 4 έως 6 μηνών και πάνω, έχουν 71% λιγότερες πιθανότητες να έχουν αλλεργία στα φιστίκια στα 13, σύμφωνα με έρευνα.
NEWSROOM
Ηλεκτρονικά τσιγάρα: Τα χημικά υποκατάστατα ίσως είναι πιο εθιστικά από τη νικοτίνη

Τech & Science / Ηλεκτρονικά τσιγάρα: Τα χημικά υποκατάστατα ίσως είναι πιο εθιστικά από τη νικοτίνη

Οι εναλλακτικές λύσεις νικοτίνης σε ηλεκτρονικά τσιγάρα στις ΗΠΑ και στο εξωτερικό, μπορεί να είναι πιο ισχυρές και εθιστικές από την ίδια τη νικοτίνη σύμφωνα με τον FDA
NEWSROOM
ΕΟΔΥ: Ανησυχία για την αύξηση του δάγκειου πυρετού- Αύξηση κατά 250% στα κρούσματα στην ΕΕ

Τech & Science / ΕΟΔΥ: Ανησυχία για την αύξηση του δάγκειου πυρετού- Αύξηση κατά 250% στα κρούσματα στην ΕΕ

«Δεν μπορώ να φανταστώ την εικόνα στα ελληνικά νοσοκομεία, όπου κάθε κλίνη θα έχει τη δική της κουνουπιέρα, για να μην μεταδίδει ο ασθενής με τον Δάγκειο τη νόσο στον διπλανό του»
NEWSROOM