Βελτιώνεται η στοχευμένη διαφήμιση στο Twitter

Βελτιώνεται η στοχευμένη διαφήμιση στο Twitter Facebook Twitter
0

Το Twitter προχώρησε σε σημαντική βελτίωση των διαφημίσεων καθώς οι εταιρείες θα μπορούν να στέλνουν tweets σε συγκεκριμένες περιοχές, συσκευές και πλατφόρμες με αποτέλεσμα η προώθηση των στοχευμένων προϊόντων να είναι πιο αποτελεσματική.

Σημειώνεται ότι η νέα προσθήκη θα είναι ιδιαίτερα χρήσιμη σε εταιρείες παγκόσμιας εμβέλειας, οι οποίες συνηθίζουν να έχουν διαφορετικές ημερομηνίες λανσαρίσματος προϊόντων ανά χώρα. Οι εν λόγω εταιρείες θα μπορούν στο εξής να προγραμματίζουν τα promoted tweets για διαφορετικές ημερομηνίες και τοποθεσίες.

Παράλληλα η εταιρεία ξεκίνησε τη διεύρυνση του διαφημιστικού της προγράμματος σε περισσότερες μικρές εταιρείες, οι οποίες είχαν δηλώσει συμμετοχή τον Μάρτιο όταν υπήρχε η δυνατότητα αυτή. «Βλέπουμε μια τεράστια ευκαιρία εδώ και θέλουμε να το κάνουμε σωστά», αναφέρει η εταιρεία.

Τech & Science
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Επιστροφή από το Ψυχρό Πόλεμο: Σοβιετικός δορυφόρος του 1972 αναμένεται να πέσει στη Γη μετά από 53 χρόνια

Τech & Science / Επιστροφή από τον Ψυχρό Πόλεμο: Σοβιετικός δορυφόρος του 1972 αναμένεται να πέσει στη Γη μετά από 53 χρόνια

Το διαστημικό σκάφος Kosmos 482, αποτυχημένη αποστολή προς την Αφροδίτη, ενδέχεται να επανεισέλθει ανεξέλεγκτα στην ατμόσφαιρα μέσα στις πρώτες ημέρες του Μαΐου
LIFO NEWSROOM
Ψάρια στη Σελήνη: Το φιλόδοξο σχέδιο της Γαλλίας για διαστημική ιχθυοκαλλιέργεια

Τech & Science / Ψάρια στη Σελήνη: Το σχέδιο της Γαλλίας για διαστημικές ιχθυοκαλλιέργειες

Το γαλλικό πρόγραμμα Lunar Hatch ετοιμάζεται να στείλει λαβράκια στο διάστημα, ανοίγοντας τον δρόμο για βιώσιμη τροφή σε αποστολές στη Σελήνη και τον Άρη – αλλά και σε απομονωμένες περιοχές της Γης
LIFO NEWSROOM