Adobe: Το συνδρομητικό της μοντέλο σαρώνει

Adobe: Το συνδρομητικό της μοντέλο σαρώνει Facebook Twitter
Το Creative Cloud φαίνεται πως απoδίδει τα μέγιστα, παρά την δυσαρέσκεια των χρηστών στην αρχή της εφαρμογής του.
1

H πρόσφατη οικονομική αναφορά της Adobe, για το τρίμηνο που έληξε την 1η Σεπτεμβρίου 2017, δείχνει ένα ακόμα ρεκόρ εσόδων. Αναλυτικότερα, ο τεχνολογικός κολοσσός παρουσίασε αύξηση εσόδων από έτος σε έτος της τάξεως του 26%, που ισοδυναμεί με 1,84 δις δολάρια. Από αυτό το ποσό, τα 1,27 δις δολάρια προέρχονται από το τμήμα Digital Media, συμπεριλαμβανομένου του Creative Cloud, γεγονός που αποδεικνύει ότι το συνδρομητικό μοντέλο που χρησιμοποιεί φαίνεται ότι αποδίδει εξαιρετικά, ίσως περισσότερο από ότι και η ίδια η εταιρεία υπολόγιζε. το καθαρό ετήσιο εισόδημά της Adobe αυξήθηκε κατά 55% και τα λειτουργικά της έσοδα κατά 48%. Το συνδρομητικό μοντέλο φαίνεται πως απoδίδει τα μέγιστα, παρά την δυσαρέσκεια των χρηστών στην αρχή της εφαρμογής του. Επιπλέον, να σημειωθεί πως με τα νέα στατιστικά καταρρίπτεται το ρεκόρ 1,77 δις δολαρίων του δεύτερου τριμήνου. Κοιτάζοντας το τέταρτο και τελευταίο τρίμηνο του έτους η Adobe μόνο θετικά αποτελέσματα περιμένει, αφού όπως δείχνουν οι προβλέψεις των αναλυτών τα έσοδα θα φθάσουν το αστρονομικό ποσό των 1,95 δις. δολαρίων. Βέβαια, θα πρέπει να σκεφτούμε ότι η μονοπωλιακή θέση της Adobe στον τομέα του Desktop Publishing και του Image Processing πιστώνεται για τα παραπάνω εντυπωσιακά οικονομικά στοιχεία, και καλό είναι να σκεφτεί κάποιος κατά πόσον λειτουργεί στη συγκεκριμένη αγορά ο ανταγωνισμός.

Υπενθυμίζουμε ότι η Adobe προσφέρει στους φωτογράφους μέσω του Creative Cloud το Photography Plan, το οποίο περιλαμβάνει τα Adobe Photoshop και Adobe Lightroom, με συνδρομή 12.39 ευρώ ανά μήνα. Θα το βρείτε εδώ.

Τech & Science
1

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Νέο εργαλείο AI προβλέπει τον κίνδυνο για 1.000 ασθένειες έως και 20 χρόνια πριν

Τech & Science / Νέο εργαλείο AI προβλέπει τον κίνδυνο για 1.000 ασθένειες έως και 20 χρόνια πριν

Λαμβάνει υπόψη το ιατρικό ιστορικό, βασικά δημογραφικά στοιχεία και παράγοντες τρόπου ζωή ώστε να εκτιμήσει αν και πότε μπορεί να εμφανιστούν παθήσεις όπως καρκίνος, διαβήτης και καρδιολογικά ή αναπνευστικά νοσήματα
LIFO NEWSROOM
Η Σελήνη «πωλείται»: Φινλανδική εταιρεία αγόρασε ήδη πόρους - Τι είναι το Ήλιο-3

Τech & Science / Η Σελήνη «πωλείται»: Φινλανδική εταιρεία αγόρασε ήδη πόρους - Τι είναι το Ήλιο-3

Το ηλιακό φως «βομβαρδίζει» το φεγγάρι με Ήλιο-3 εδώ και 4 δισεκατομμύρια χρόνια - Επειδή η Σελήνη δεν έχει μαγνητικό πεδίο, το ισότοπο παραμένει στην επιφάνεια, αντίθετα με τη Γη, όπου απορρίπτεται στο διάστημα
LIFO NEWSROOM
Πώς χρησιμοποιούν οι άνθρωποι το ChatGPT – Η μεγαλύτερη μέχρι σήμερα μελέτη

Τech & Science / Πώς χρησιμοποιούν οι άνθρωποι το ChatGPT – Η μεγαλύτερη μέχρι σήμερα μελέτη

Η μελέτη αποδεικνύει ότι το μοντέλο δεν χρησιμοποιείται μόνο για την επιτάχυνση επαγγελματικών διαδικασιών αλλά και για να εμπλουτίσει την καθημερινή ζωή εκατομμυρίων ανθρώπων παγκοσμίως
LIFO NEWSROOM
Η Apple αποκλείει τους Ευρωπαίους χρήστες από τη νέα λειτουργία ζωντανής μετάφρασης των AirPods Pro

Τech & Science / Η Apple αποκλείει τους Ευρωπαίους χρήστες από τη νέα λειτουργία ζωντανής μετάφρασης των AirPods Pro

H λειτουργία «Live Translation with AirPods», που αποτελεί μέρος του Apple Intelligence, δεν θα ενεργοποιείται εάν ο χρήστης βρίσκεται εντός ΕΕ και ο λογαριασμός Apple ανήκει σε περιοχή της ΕΕ
LIFO NEWSROOM
Πώς η Αιθιοπία γίνεται ένας απρόσμενος ηγέτης στην επανάσταση των ηλεκτρικών οχημάτων

Τech & Science / Πώς η Αιθιοπία γίνεται ένας απρόσμενος ηγέτης στην επανάσταση των ηλεκτρικών οχημάτων

Σύμφωνα με το υπουργείο Μεταφορών, περίπου 115.000 ηλεκτρικά αυτοκίνητα κυκλοφορούν ήδη στην Αιθιοπία, από τα 1,5 εκατομμύρια συνολικά οχήματα στη χώρα, με στόχο να φτάσουν τα 500.000 μέχρι το 2030
LIFO NEWSROOM
Πώς η Τεχνητή Νοημοσύνη αλλάζει ολοκληρωτικά το διαδίκτυο: Ευκαιρίες, προκλήσεις και παγίδες

Τech & Science / Πώς η Τεχνητή Νοημοσύνη αλλάζει ολοκληρωτικά το διαδίκτυο: Ευκαιρίες, προκλήσεις και παγίδες

Η σύγχρονη πρόκληση είναι να διασφαλίσουμε ότι όπου αλληλεπιδρούμε με την ΤΝ, θα γνωρίζουμε ότι «μιλάμε με ένα bot» — και ότι το bot αυτό είναι ειλικρινές και αυθεντικό όσο και ο ίδιος ο άνθρωπος
LIFO NEWSROOM

σχόλια

1 σχόλια