Οι φόβοι για το κλίμα πλήττουν τις πωλήσεις κρέατος και αναψυκτικών

Οι φόβοι για το κλίμα πλήττουν τις πωλήσεις κρέατος και αναψυκτικών Facebook Twitter
0

Ότι οι φόβοι για το κλίμα πλήττουν τις πωλήσεις κρέατος και εμφιαλωμένων ποτών, υποστηρίζει νέα παγκόσμια έρευνα.

Ειδικότερα, οι καταναλωτές ανησυχούν για το περιβάλλον και περιορίζουν τις δαπάνες τους για κρέας και εμφιαλωμένα ποτά ενώ προσπαθούν να μειώσουν τα πλαστικά απορρίμματα, και η τάση αυτή αναμένεται να ενταθεί καθώς κλιμακώνονται οι ανησυχίες για το κλίμα. Περίπου το ένα τρίτο των ανθρώπων που ρωτήθηκαν σε 24 χώρες στην Ευρώπη, τη Λατινική Αμερική και την Ασία ανησυχούν για το περιβάλλον και οι μισοί εξ αυτών , ή 16% του παγκόσμιου συνόλου, λαμβάνουν δραστικά μέτρα για να μειώσουν το ενεργειακό αποτύπωμά τους.

«Βλέπουμε ήδη μικρές μειώσεις στις δαπάνες για κρέας, εμφιαλωμένα ποτά και για κατηγορίες όπως τα υγρομάντηλα», ανέφερε η εταιρεία ανάλυσης δεδομένων Kantar σε έκθεσή της για την έρευνα. «Καθώς οι αγορές πλουτίζουν, αυξάνεται το βάρος που δίδεται σε θέματα περιβαλλοντισμού και πλαστικών. Στο μέλλον, θα μπορούσαμε να δούμε το μερίδιο των καταναλωτών με 'οικολογική συνείδηση' να ενισχύεται σε χώρες που έχουν αυξανόμενο ακαθάριστο εγχώριο προϊόν».

Η έρευνα με δείγμα πάνω από 65.000 ανθρώπους έδειξε ότι οι καταναλωτές στη δυτική Ευρώπη είναι πιθανότερο να επιδιώξουν να μειώσουν το ενεργειακό τους αποτύπωμα, ενώ η πλειονότητα των ανθρώπων στην Ασία και τη Λατινική Αμερική έχει από περιορισμένο έως μηδαμινό ενδιαφέρον για το θέμα αυτό. Η Χιλή είναι η εξαίρεση στη Λατινική Αμερική και η χώρα με τους περισσότερους καταναλωτές που είναι ευαισθητοποιημένοι για περιβαλλοντικά θέματα στον κόσμο, με το 37% των ερωτηθέντων να προσπαθούν ενεργά να κάνουν την αλλαγή. Η Αυστρία και η Γερμανία βρίσκονται στη δεύτερη θέση σε ό,τι αφορά τους περισσότερο ευαισθητοποιημένους καταναλωτές, με τη Βρετανία να μην απέχει πολύ, ανέφερε η Kantar, προβλέποντας ότι οι πωλήσεις νωπού κρέατος στη Βρετανία θα μπορούσαν να μειωθούν έως και 4% τα επόμενα δύο χρόνια, εάν συνεχίσει να εξαπλώνεται ο περιβαλλοντισμός.

«Η έρευνά μας δείχνει ότι υπάρχει υψηλή ζήτηση για φιλικά προς το περιβάλλον προϊόντα που έχουν ανταγωνιστική τιμή και είναι άμεσα διαθέσιμα». Σύμφωνα με την Kantar, το 48% των αγοραστών θέλει οι εταιρείες καταναλωτικών προϊόντων να κάνουν περισσότερα για να μειωθούν τα πλαστικά απορρίμματα. Στην έκθεση σημειώνεται ότι περίπου 10 εταιρίες, μεταξύ των οποίων κολοσσοί όπως η Nestle, η Coca-Cola, η Unilever, η Walmart και η Carrefour,  έχουν υπογράψει δέσμευση για να είναι οι συσκευασίες τους επαναχρησιμοποιούμενες, ανακυκλώσιμες ή κομποστοποιήσιμες έως το 2025.

Με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ / Reuters

Περιβάλλον
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΑΝΘΡΑΚΑΣ

Περιβάλλον / Ανανεώσιμη ενέργεια: Η παγκόσμια παραγωγή ξεπερνά για πρώτη φορά την παραγωγή ενέργειας από άνθρακα

Έκθεση διαπιστώνει ότι η ρεκόρ επέκταση της ηλιακής ενέργειας και η σταθερή αύξηση της αιολικής ενέργειας θα οδηγήσουν τον κόσμο στην απομάκρυνση από τα ορυκτά καύσιμα το 2025
LIFO NEWSROOM
Η Ευρώπη «τσιμεντώνεται»: Χάθηκαν 9.000 τ.χλμ. πρασίνου σε πέντε χρόνια

Περιβάλλον / Η Ευρώπη «τσιμεντώνεται»: Χάθηκαν 9.000 τ.χλμ. πρασίνου σε πέντε χρόνια

Η Ευρώπη χάνει 600 γήπεδα ποδοσφαίρου πράσινης γης την ημέρα, σύμφωνα με μεγάλη έρευνα - Δάση, καλλιέργειες και φυσικά οικοσυστήματα θυσιάζονται για δρόμους, γκολφ και εργοστάσια, απειλώντας το μέλλον του περιβάλλοντος και της τροφής μας
LIFO NEWSROOM
Συναγερμός για την κλιματική κρίση: 80% των οικοτόπων της Ευρώπης καταρρέουν – Τι σημαίνει για το μέλλον

Περιβάλλον / Συναγερμός για την κλιματική κρίση: 80% των οικοτόπων της Ευρώπης καταρρέουν – Τι σημαίνει για το μέλλον

Έκθεση του Ευρωπαϊκού Οργανισμού Περιβάλλοντος προειδοποιεί ότι η κλιματική κρίση και η απώλεια βιοποικιλότητας απειλούν την ευημερία και την ποιότητα ζωής στην Ευρώπη, με το 80% των οικοτόπων σε κακή κατάσταση και τους στόχους του 2030 να ξεφεύγουν από την πορεία τους
LIFO NEWSROOM
Σπάνιος πορτοκαλί αστακός που βρέθηκε σε σούπερ μάρκετ της Νέας Υόρκης επέστρεψε στη θάλασσα

Περιβάλλον / Σπάνιος πορτοκαλί αστακός που βρέθηκε σε σούπερ μάρκετ της Νέας Υόρκης επέστρεψε στη θάλασσα

Ο σπανιότητας «ένας στα 30 εκατομμύρια» αστακός γλίτωσε από το μενού και απελευθερώθηκε στο Long Island, αφού εντοπίστηκε σε ένα παντοπωλείο της βόρειας Νέας Υόρκης
LIFO NEWSROOM