Ο Πολάνσκι επιτίθεται στον Τύπο για το πώς κάλυψε την δολοφονία της Σάρον Τέιτ και πώς τον στοχοποίησε

Ο Πολάνσκι επιτίθεται στον Τύπο για το πώς κάλυψε την δολοφονία της Σάρον Τέιτ και πώς τον στοχοποίησε Facebook Twitter
0

Ο Ρόμαν Πολάνσκι επιστρέφει αυτή τη βδομάδα στο διεθνές κινηματογραφικό στερέωμα με την παγκόσμια πρεμιέρα του «An Officer and a Spy» στο Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Βενετίας.

Η ένταξη του Πολάνσκι στο φεστιβάλ έχει επικριθεί σφοδρά καθώς ο σκηνοθέτης κατηγορήθηκε για το βιασμό μιας 13χρονης το 1977. Ο Πολάνσκι και η υπόθεση του βιασμού, βρέθηκαν ξανά στο προσκήνιο χάρη στο κίνημα #MeToo . 

Το επίσημο δελτίο για τους δημοσιογράφους που θα δοθεί στη Βενετία, περιλαμβάνει μια συνέντευξη με τον Πολάνσκι στην οποία λέει ότι η «δίωξή του» στα μέσα ενημέρωσης ξεκίνησε σχεδόν μια δεκαετία πριν από τη δίκη βιασμού, με τη δολοφονία της συζύγου του Σάρον Τέιτ. Τα αποσπάσματα δημοσιεύει το Deadline.

«Ο τρόπος που με βλέπουν οι άνθρωποι, η εικόνα μου, άρχισε να διαμορφώνεται με το θάνατο της Σάρον Τέιτ», λέει ο Πολάνσκι. «Όταν συνέβη αυτό, παρόλο που περνούσα ήδη μια τρομερή περίοδο, ο Τύπος ασχολήθηκε την τραγωδία και, αβέβαιος για το πώς να το αντιμετωπίσει, το κάλυψε με τον πιο απαράδεκτο τρόπο, υπονοώντας, μεταξύ άλλων, ότι ήμουν έναν από τους υπεύθυνους για τη δολοφονία της, αφήνοντας αιχμές σατανισμού».


«Για τον Τύπο, η ταινία μου "Το μωρό της Ρόζμαρι" ήταν απόδειξη ότι ήμουν σε επαφή με τον διάβολο! Πήρε αρκετούς μήνες, μέχρι που η αστυνομία τελικά βρήκε τους πραγματικούς δολοφόνους, τον Τσαρλς Μάνσον και την οικογένειά του. Όλα αυτά εξακολουθούν να με στοιχειώνουν σήμερα. Είναι σαν μια χιονοστιβάδα, που κάθε εποχή προσθέτει ένα άλλο στρώμα. Παράλογες ιστορίες από γυναίκες που δεν έχω δει ποτέ στη ζωή μου που με κατηγορούν για πράγματα που υποτίθεται ότι συνέβησαν περισσότερο από μισό αιώνα πριν», αναφέρει ο Πολάνσκι.

Τα σχόλια του Πολάνσκι σχετικά με τη δολοφονία της Τέιτ έρχονται ενώ το ενδιαφέρον για την υπόθεση έχει αναζωπυρωθεί χάρη στην ταινία "Κάποτε στο ...Χόλιγουντ" του Ταραντίνο.  Παρά την κριτική για την φεστιβαλική του επιστροφή, ο επικεφαλής του Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Βενετίας, Αλμπέρτο Μπαρμπέρα, υπερασπίστηκε την επιλογή του Πολάνσκι για το φετινό διαγωνισμό, επικαλούμενος τη σημασία του διαχωρισμού του καλλιτέχνη, από την τέχνη του.

Πολιτισμός
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

To μοναδικό Λιοντάρι που αναπαύεται του Ρέμπραντ σε δημοπρασία

Πολιτισμός / To μοναδικό "Λιοντάρι που αναπαύεται" του Ρέμπραντ σε δημοπρασία

Το μοναδικό σχέδιο ζώου του Ρέμπραντ που βρίσκεται σε χέρια ιδιωτών βγαίνει σε δημοπρασία την άνοιξη προερχόμενο από μια από τις σημαντικότερες συλλογές στον κόσμο ολλανδικής ζωγραφικής
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
ΥΠΠΟ: Το ταφικό μνημείο του Τύμβου Καστά στην Αμφίπολη φωτίζεται με νέα χρώματα

Πολιτισμός / ΥΠΠΟ: Το ταφικό μνημείο του Τύμβου Καστά στην Αμφίπολη φωτίζεται με νέα χρώματα

Το Υπουργείο αναθέτει σε δύο ερευνητικά κέντρα την υλοποίηση του έργου «AmphiPoly», που στοχεύει στην επιστημονικά τεκμηριωμένη ανασύσταση της αρχικής όψης του διακόσμου του μνημείου, συμπεριλαμβανομένων της πολυχρωμίας και της εικονογραφίας, σε όλες τις χρονολογικές τους φάσεις
LIFO NEWSROOM
Το ρεσιτάλ της Ρόουζ Μπερν, το τρυφερό «Renoir» κι ένας αιμοβόρος Αι-Βασίλης από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Το ρεσιτάλ της Ρόουζ Μπερν, το τρυφερό «Renoir» κι ένας αιμοβόρος Άι-Βασίλης από αύριο στους κινηματογράφους

Η tour de force ερμηνεία της Ρόουζ Μπερν στο «If I Had Legs I’d Kick you» αποτελεί τη βασική κινηματογραφική ατραξιόν της εβδομάδας, αν και υπάρχουν κι άλλες ενδιαφέρουσες επιλογές, όπως το «Renoir», που θυμίζει το σινεμά του Κόρε Έντα.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ