Η Σαρλίζ Θερόν απαντά για τον γιο της: Το παιδί μου νόμιζα ότι ήταν αγόρι, αλλά είναι κορίτσι τελικά

Η Σαρλίζ Θερόν απαντά για τον γιο της: Το παιδί μου νόμιζα ότι ήταν αγόρι, αλλά είναι κορίτσι τελικά Facebook Twitter
14

Αίσθηση έχει προκαλέσει η συνέντευξη της Σαρλίζ Θερόν καθώς η ηθοποιός για πρώτη φορά απαντά γιατί ντύνει τον υιοθετημένο της γιο,  Τζάκσον, με φορέματα και μιλάει για το πρότυπό της, τη μητέρα της η οποία σκότωσε τον δυνάστη πατέρα της ενώ ήταν σε αυτοάμυνα.

Η εμφάνιση του εφτάχρονου Τζάκσον, του μεγαλύτερου παιδιού της Θερόν, έχει απασχολήσει εκτενώς τον  Τύπο και τα σχόλια είναι πολλά Την εποχή που η Θερόν υιοθέτησε τον μικρό Τζάκσον, όταν εκείνος ήταν μωρό, τον παρουσίασε στον κόσμο σαν αγόρι.

Μετά όμως από μερικά χρόνια, οι δημόσιες εμφανίσεις της σταρ με το παιδί της, ντυμένο με φούστες και με τα μακριά μαλλιά του πλεγμένα σε πλεξούδες, έγιναν αφορμή για πολλά σχόλια.

Η Σαρλίζ Θερόν απαντά για τον γιο της: Το παιδί μου νόμιζα ότι ήταν αγόρι, αλλά είναι κορίτσι τελικά Facebook Twitter

«Ναι, και εγώ αρχικά νόμιζα ότι ήταν αγόρι. Μέχρι που με κοίταξε στα μάτια όταν ήταν τριών ετών και μου είπε: "Δεν είμαι αγόρι". Αυτή είναι λοιπόν η αλήθεια. Έχω δύο πανέμορφες κόρες, τις οποίες, όπως κάθε γονιός, θέλω να προστατέψω και να δω να προχωράνε στη ζωή. Γεννήθηκαν έτσι και δεν είναι στο δικό μου χέρι να αποφασίσω πώς θα εξελιχθούν μεγαλώνοντας. Δουλειά μου ως γονιός είναι να τις αγαπώ και να διασφαλίζω ότι έχουν ό,τι χρειάζονται για να γίνουν αυτό που θέλουν. Θα κάνω ότι μπορώ ώστε τα παιδιά μου να έχουν αυτό το δικαίωμα και να είναι προστατευμένα σε αυτό το πλαίσιο», απάντησε η Θερόν στη συνέντευξή της στην Daily Mail.

H σταρ δηλώνει αποφασισμένη να μην κάνει «συμβιβασμούς» όσον αφορά στην ευτυχία των παιδιών της και να λέει την αλήθεια για αυτά.

Η Σαρλίζ Θερόν απαντά για τον γιο της: Το παιδί μου νόμιζα ότι ήταν αγόρι, αλλά είναι κορίτσι τελικά Facebook Twitter

Όπως εξηγεί η Θερόν, ο τρόπος που η ίδια μεγάλωσε, τα δύσκολα παιδικά της χρόνια, και η ιστορία της μητέρας της, Γκέρντα, την έμαθαν να αντιμετωπίζει με ευθύτητα και ειλικρίνεια τη ζωή.

«Μπορείτε να κατηγορήσετε τη μαμά μου για το γεγονός ότι αυτό έμαθα να κάνω. Ξέρετε, μεγάλωσα σε μια χώρα όπου οι άνθρωποι ζούσαν με μισές αλήθειες και ψέματα και ψιθύριζαν και κανείς δεν έλεγε τα πράγματα όπως ήταν», λέει η Θερόν.

«Μου έμαθε η μαμά μου ότι πρέπει να μιλάς και πως πρέπει να είσαι σε θέση να γνωρίζεις ότι, όταν τελειώσει αυτή η ζωή, θα την έχεις ζήσει με την αλήθεια που σε κάνει να αισθάνεσαι άνετα και ότι από αυτό δεν μπορεί να προκύψει τίποτα αρνητικό ».

Η Θερόν μιλά και για τα παιδικά της χρόνια και το πώς μεγάλωσε σε ένα φτωχικό αγρόκτημα έξω από το Γιοχάνεσμπουργκ, στη Νότια Αφρική.

Τα παιδικά της χρόνια ήταν τραυματικά με έναν αλκοολικό και βίαιο πατέρα που χτυπούσε την ίδια και τη μητέρα της.

Όταν η Σαρλίζ ήταν 15, ο πατέρας, εργολάβος στο επάγγελμα, της επέστρεψε σπίτι μεθυσμένος και με ένα όπλο απείλησε να σκοτώσει την γυναίκα του και την κόρη του.

Η μητέρα της Θερόν αντέδρασε, κατάφερε να του αποσπάσει το όπλο και τον πυροβόλησε μπροστά στα μάτια της κόρης της, σκοτώνοντάς τον. Το δικαστήριο αποφάσισε πως ήταν σε αυτοάμυνα. Έπειτα ανέθρεψε μόνη της την κόρη της.

«Η μητέρα μου ευθύνεται για τον τρόπο που αντιμετωπίζω πλέον τη ζωή», λέει η Θερόν και τονίζει πως η μητέρα της παραμένει η ηρωίδα της ως προς το ρόλο της.

«Νομίζω ότι μια πολύ στενή σχέση με τουλάχιστον έναν γονέα είναι μια πραγματική ευλογία», λέει. «Μεγαλώνοντας ως νεαρή κοπέλα, είχα αυτή τη μεγάλη φιγούρα μπροστά μου για αυτό που θα μπορούσα να είμαι ως γυναίκα».

Πολιτισμός
14

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Βενετία γιορτάζει τη εικονογραφία και τον συμβολισμό του στήθους

Εικαστικά / Μια μεγάλη εικαστική έκθεση αφιερωμένη στο γυναικείο στήθος

Στη Βενετία και στο Palazzo Franchetti μια έκθεση αφηγείται την «περιπέτεια» ενός σημείου της γυναικείας ανατομίας που έχει κατανοηθεί και αναπαρασταθεί στην τέχνη, τη διαφήμιση, τη μόδα, σε όλους τους πολιτισμούς και τις παραδόσεις με πολλούς διαφορετικούς τρόπους.
NEWSROOM
Το βιβλίο της Ανί Ερνό «Η εμμονή» είναι μια μικρή εποποιία της ζήλειας

Πολιτισμός / Το βιβλίο της Ανί Ερνό «Η εμμονή» είναι μια μικρή εποποιία της ζήλειας

Κατά τη διάρκεια της περασμένης χρονιάς κυκλοφόρησαν από το Μεταίχμιο δύο βιβλία της πολυδιαβασμένης στην Ελλάδα και στη Γαλλία Ανί Ερνό (Anni Ernaux, Νόμπελ Λογοτεχνίας 2022), σε μετάφραση Ρίτας Κολαΐτη
NEWSROOM