Game of Thrones: Ξέσπασμα Κιτ Χάρινγκτον: «Να πάνε να γ@@@@ούν όσοι το κρίνουν»

Game of Thrones: Ξέσπασμα Κιτ Χάρινγκτον: «Να πάνε να γ@@@@ούν όσοι το κρίνουν» Facebook Twitter
3

Ο Κιτ Χάρινγκτον ξέσπασε κατά των επικριτών του Game of Thrones, λέγοντας ότι είναι άσχετοι και τους ανταπέδωσε με ύβρεις και απαξίωση, τα σχόλια για την πρεμιέρα της σειράς.

Ο Τζον Σνόου του GoT δήλωσε ότι αισθάνεται «περιφρόνηση» για όποιον αισθάνεται απογοητευμένος από τη σειρά και είπε πως «μπορούν να πάνε να γα@@@ούν».

Μιλώντας στο Esquire, ο Χάρινγκτον ανέφερε σε άλλο σημείο: «Δεν θέλω να ακουστώ κακός, αλλά όποιος ξοδεύει μισή ώρα γράφοντας για αυτή τη σεζόν και κάνει αρνητική κριτική, μπορεί να πάει να γ@@@θεί»

Πρόσθεσε ότι κανείς δεν έχει την παραμικρή ιδέα «πόσο πολύ δουλειά χρειάστηκε... πόσο οι άνθρωποι νοιαζόταν γι' αυτό ... πόσο οι άνθρωποι πίεσαν τον εαυτό τους».

Δηλώνει πως όλοι εργάστηκαν σκληρά και έμειναν ξάγρυπνοι πολλές νύχτες για να εξασφαλίσουν πως οι φανς παραμένουν ικανοποιημένοι από το τέλος της σειράς.

Στην ίδια συνέντευξη, ο Κιτ Χάρινγκτον παραδέχθηκε όμως πως και ο ίδιος, όταν του πρότειναν το ρόλο και διάβασε το σενάριο, δεν εντυπωσιάστηκε : «Όταν διάβασα το εισαγωγικό, το 2009, θυμάμαι ότι σκέφτηκα, "τι σκατά είναι αυτό; Δεν τον καταλαβαίνω, ας το ξαναδιαβάσω...". Και το διάβασα ξανά και ξανά και σκεφτόμουνα, "ακόμα δεν το καταλαβαίνω καθόλου, είναι περίεργο, αλλά είναι HBO - και εντάξει, ας το κάνουμε»!

Η πρεμιέρα της τελευταίας σεζόν έσπασε το ρεκόρ του HBO, με 17,4 εκατομμύρια θεατές μόνο στις ΗΠΑ. 

Πολιτισμός
3

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Μάχη για τον «Δαβιδ» του Μιχαήλ Άγγελου: Η ελευθερία της έκφρασης ενάντια στην προστασία της αξιοπρέπειας

Πολιτισμός / Ο «Δαβίδ» του Μιχαήλ Άγγελου και η ελευθερία της έκφρασης κόντρα στην προστασία των καλλιτεχνικών θησαυρών

Στη Φλωρεντία, η Galleria dell'Accademia υπερασπίζεται τον Δαβίδ του Μιχαήλ Άγγελου, ένα αριστούργημα του 1504, από απαξιωτικές και μη εξουσιοδοτημένες εμπορικές χρήσεις
NEWSROOM
Πέθανε ο Ρίτσαρντ Σέρα, ο τελευταίος μεγάλος Αμερικανός καλλιτέχνης

Πολιτισμός / Πέθανε ο Ρίτσαρντ Σέρα, ο τελευταίος μεγάλος Αμερικανός καλλιτέχνης

Ο Ρίτσαρντ Σέρα ήταν ένας σύγχρονος μινιμαλιστής καλλιτέχνης γνωστός για τα μνημειώδη ατσάλινα γλυπτά του. Τα συχνά τρομακτικά σε κλίμακα έργα του προκαλούν ζάλη και αποπροσανατολισμό, με τις αρχιτεκτονικές τους καμπύλες να στροβιλίζονται, καθώς οι θεατές περπατούν στα περάσματά τους.
NEWSROOM

σχόλια

2 σχόλια
Ε καλά, ας χαλαρώσει λιγάκι κι αυτός. Επειδή χρειάστηκε πολλή δουλειά και οι άνθρωποι πίεσαν τον εαυτό τους, δε σημαίνει και ότι πρέπει να αρέσει σε όλους το αποτέλεσμα. Όχι ότι πρέπει να κάτσει να σκάσει. Αλλά έπρεπε να περιμένει ότι δε θα αρέσει σε όλους.
Κι έχει απόλυτο δίκιο. Έλεος πια που έγιναν όλοι κριτικοί. Αντί να χαίρονται που συμβαίνουν τέτοιες παραγωγές, και μάλιστα στην τηλεόραση, μιλούν για την απόκλιση από τα βιβλία γιατί μόνο αυτά έχουν διαβάσει. Όταν όμως ο Κιούμπρικ έκανε ταινίες κάποια βιβλία και τις απέδιδε τελείως διαφορετικά από τα βιβλία όλοι τις θεωρούν αριστουργήματα (θα μου πεις γιατί κανείς τους δεν διάβασε ποτέ τα βιβλία πάνω στα οποία βασίζονται). Ας ξεπεράσουν τα κόμπλεξ τους κάποιοι πια!
Νομίζω ότι χάνεις την ουσία του θέματος. Επειδή έτυχε να διαβάσω άπειρα σχόλια κ κριτικές των απλών τηλεθεατών κ ανήκω σε αυτούς που η τελευταία σεζόν με απογοήτευσε, κανείς δε σχολίασε αρνητικά ούτε τους ηθοποιούς (νόμιζα ειλικρινά ότι έδωσαν ρεσιτάλ όλοι σχεδόν), ούτε τους σκηνοθέτες, ούτε τη φωτογραφία ή τα κινηματογράφικα πλανα. Το αντίθετο, όλοι τους επαίνουν κ παραδέχονται ότι σε επίπεδο παραγωγής ήταν εξαιρετικά όλα. Η διαμαρτυρία όλων των απογοητευμένων φαν έγκειται στο ότι είχες μια σειρά που από την πρώτη σεζόν έθεσε ψηλά τον πήχη. Το επίκεντρο ήταν μια ιστορία που μας έδειχνε έναν κόσμο με πλουσιο κοινωνικό κ πολιτικο background που διαμορφώνει πολυπλοκους χαρακτήρες κ τις αποφασεις/πράξεις τους. Γιαυτό ο καθένας μπορούσε να πεθάνει ανά πάσα στιγμή όσο εναρετος κ αν ήταν, βλέπε Ned Stark κ υιός. Οι πράξεις είχαν συνέπειες, κινήσεις που είχαν γίνει σεζόν πριν είχαν συνέπειες κ αποτελέσματα σεζόν μετά. Το ότι είχε δράκους κ ζόμπι ήταν το κερασάκι στην τούρτα. Γιαυτό την αγάπησε όλος ο πλανήτης αυτή τη σειρά. Το πρόβλημα δεν ήταν ότι υπήρξε απόκλιση από τα βιβλία, δεν έφταιγαν οι D&D σε αυτό άλλωστε, ούτε έφταιγαν ότι δεν ήταν εξίσου ταλαντούχοι κ ικανοί storytellers με τον Martin. Ούτε αν θα έδιναν ένα happy end ή τελειο τέλος. Οι φαν της σειράς δεν περίμεναν κάτι τέτοιο. Αυτό που περίμεναν ήταν ένα αποτέλεσμα που θα σεβοταν το αρχικό προϊόν, που στην τελική οι ίδιοι οι D&D δημιούργησαν, κ όχι μια αλλοπρόσαλλη ξεπέτα για σεζόν, όπου όλοι χαρακτήρες έχασαν 10 πόντους iq ή τους αντικατεστησαν εξωγήινοι, όπου συμβαίνουν άκυρα πράγματα από το πουθενά είτε χωρίς build up είτε χωρίς καμία λογική συνοχή κ συνέπεια, δίνοντας έμφαση στο θέαμα (το οποίο φουλ καλοδεχουμενο γιατί ήταν απολαυστικό) αλλά χάνοντας την οργανικοτητά της ιστορίας που ξεκίνησαν να λένε. Κ όλα αυτά για να ξεμπερδευουν κ να περάσουν στα χοντρά φράγκα της Disney κ της δόξας του Star Wars. O κόσμος τους έχτισε, αυτοι ήταν οι πελάτες του προϊόντος που πούλησαν. Όταν λοιπόν στο τέλος οι Benniof κ Weiss παρέδωσαν προϊόν χαμηλού επιπέδου οι φαν τους έκραξαν. Κ έκραξαν αποκλειστικά αυτούς τους 2. Δίκαιη τη βρίσκω την ανταλλαγή, επίσης είναι αστείο να συγκρίνουμε Kιουμπρικ με τους D&D. O πρώτος απέδειξε ότι μπορεί να φτιάξει αριστούργηματα, χωρίς να βασίζεται ιδιαίτερα στα βιβλία όπως είπες, οι άλλοι 2 αντίθετα φάνηκε ότι χωρίς τα βιβλία δε μπόρεσαν να σταθούν στο ύψος των περιστάσεων. Τέλος από τη στιγμή που καταναλωνω έχω δικαίωμα να το κριτικαρω όσο θέλω, έχεις δικαίωμα να έχεις διαφορετική άποψη απτή δική μου, όχι να με λες κομπλεξικό, άκυρο τελείως κ άτοπο επίσης.