Το Netflix αποφάσισε να αυξήσει την συνδρομή του - Πόσο θα κοστίζουν πλέον τα πακέτα

Το Netflix αποφάσισε να αυξήσει την συνδρομή του - Πόσο θα κοστίζουν πλέον τα πακέτα Facebook Twitter
0

Το Netflix αύξησε τη μηνιαία συνδρομή για πρώτη φορά από τις αρχές του 2009, σε μια κίνηση εν μέσω έντονου ανταγωνισμού με πολυάριθμες φθηνότερες πλατφόρμες. 

Σε σχετική ανακοίνωση αναφέρει πως το standard πακέτο από 13.99 δολάρια το μήνα θα κοστίζει πλέον 13.99 δολάρια, το premium θα αυξηθεί από 15.99 σε 17.99 δολάρια ενώ η τιμή του basic πακέτου δεν θα αλλάξει, παραμένοντας στα 8.,99 δολάρια. 

Οι αλλαγές θα εφαρμοστούν στους νέους συνδρομητές άμεσα ενώ τα υπάρχοντα εγγεγραμμένα μέλη θα δουν τις συνδρομές τους να αυξάνονται μέσα στους επόμενους δυο μήνες. 

Η αύξηση τιμών έρχεται στον απόηχο της σημαντικής απώλειας νέων συνδρομητών που κατέγραψε το Netflix αλλά και των συνεπειών της πανδημίας στην οικονομία. Αν και το Netflix σημείωσε ισχυρή ανάπτυξη το α' και β' τετράμηνο ενώ ο κόσμος έμενε σπίτι, οι νέες συνδρομές επιβραδύνθηκαν στο γ' τετράμηνο. 

Στην ανακοίνωση, το Netflix αποδίδει την αύξηση τιμών στο κόστος δημιουργίας πρωτότυπου περιεχομένου. «Ανανεώνουμε τις τιμές μας ώστε να συνεχίσουμε να προσφέρουμε μεγαλύτερη ποικιλία τηλεοπτικών σειρών και ταινιών», δήλωσε η εταιρία. 

Το Netflix επενδύει πολλά σε πρωτότυπο πρόγραμμα καθώς αντιμετωπίζει έντονο ανταγωνισμός από νέους «αντιπάλους», μεταξύ άλλων το Disney+ τγς Walt Disney Co., το HBO Max της AT&T Inc., το Peacock της Comcast Corp. αλλά και παλαιότερες υπηρεσίες που δαπανούν περισσότερα σε περιεχόμενο όπως το Prime Video της Amazon.com. 

Να σημειωθεί πως πρόκειται για την πρώτη αύξηση τιμών του Netflix από τον Ιανουάριου του 2009. Εκείνη η αύξηση ήταν μακράν πιο υπερβολική, με το μηνιαίο πακέτο της πιο δημοφιλούς standard υπηρεσίας να εκτοξεύεται από τα 2 δολάρια στα 13.99. Το basic πακέτο αύξησε την μηνιαία συνδρομή κατά ένα δολάριο. 

Την περασμένη εβδομάδα το Netflix είπε πως πρόσθεσε 2.2 εκατομμύρια επιπλέον συνδρομητές στο γ' τετράμηνο, παρεκκλίνοντας από τον στόχο προβλέψεων της τάξης των 2.5 εκατομμυρίων συνδρομητών. 

Η ανάπτυξη ήταν ιδιαιτέρως ασθενής στη Βόρεια Αμερική, όπου η εταιρία πρόσθεσε μόλις 180.000 νέους συνδρομητές συγκριτικά με τους πάνω από 2.9 εκατομμύρια στο β' τετράμηνο. Η εταιρία αναμένεται να φτάσει τους 200 εκατομμύρια συνδρομητές παγκοσμίως μέχρι το τέλος του έτους. 

Με πληροφορίες από Wall Street Journal

TV & Media
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Amazon Prime Video: Απέσυρε τις φωτογραφίες με τον «άοπλο» πράκτορα 007 μετά τις αντιδράσεις

TV & Media / Amazon Prime Video: Απέσυρε τις φωτογραφίες με τον «άοπλο» πράκτορα 007 έπειτα από αντιδράσεις

Ως απάντηση στο κύμα επικρίσεων, η Amazon αντικατέστησε τις φωτογραφίες με πιο παραδοσιακές, από τις ίδιες τις ταινίες, αν και, όπως επισημαίνεται, ούτε αυτές περιλαμβάνουν όπλα
LIFO NEWSROOM
Η κόρη του Ρόμπιν Γουίλιαμς ξεσπά για τα deepfake που «ανασταίνουν» τον πατέρα της

TV & Media / Η κόρη του Ρόμπιν Γουίλιαμς ξεσπά για τα deepfake που «ανασταίνουν» τον πατέρα της

Η Ζέλντα Γουίλιαμς, κόρη του Ρόμπιν Γουίλιαμς, ξεσπά κατά της τεχνητής νοημοσύνης και των deepfake βίντεο που «ανασταίνουν» τον πατέρα της, καταγγέλλοντας τη χρήση του AI στη βιομηχανία ψυχαγωγίας ως ανήθικη και προσβλητική προς την ανθρώπινη δημιουργία
LIFO NEWSROOM
Το «Παρα Πέντε» επιστρέφει 20 χρόνια μετά

TV & Media / «Θα γράψουμε το 50ο επεισόδιο μαζί»: Το teaser Καπουτζίδη για το reunion του «Παρα Πέντε»

Στην επέτειο συμπλήρωσης των είκοσι ετών από την προβολή του πρώτου επεισοδίου του «Παρά Πέντε», ο Γιώργος Καπουτζίδης εμφανίστηκε σε ένα teaser ανακοινώνοντας την επιστροφή της σειράς
LIFO NEWSROOM
Το South Park βάζει στο στόχαστρο Νετανιάχου και Τραμπ στο νέο επεισόδιο

TV & Media / Το South Park βάζει στο στόχαστρο Νετανιάχου και Τραμπ στο νέο επεισόδιο

Με φρενήρη ρυθμό και σκηνές που θυμίζουν Looney Tunes, το επεισόδιο βάζει στο στόχαστρο τόσο τις ΗΠΑ όσο και το Ισραήλ, αποτυπώνοντας με τον καυστικό τρόπο του South Park την ένταση που επικρατεί διεθνώς
LIFO NEWSROOM