Η Amazon θα αποτρέπει όσους κάνουν αναζήτηση με τον όρο «αυτοκτονία» - Τι αλλάζει στον ιστότοπο

Η Amazon θα αποτρέπει όσους κάνουν αναζήτηση με τον όρο «αυτοκτονία» - Τι αλλάζει στον ιστότοπο Facebook Twitter
0

Το Amazon.com θα παραπέμπει τους χρήστες του που κάνουν αναζητήσει με τον όρο «αυτοκτονία» σε γραμμές βοήθειας, ανακοίνωσε η εταιρία.

Το Amazon.com σκοπεύει να παραπέμπει τους χρήστες που κάνουν αναζητήσεις σχετικές με τη λέξη «αυτοκτονία» σε τηλεφωνικούς αριθμούς παροχής ψυχολογικής υποστήριξης και βοήθειας, ανακοίνωσε σήμερα η εταιρεία, αφού αναζητήσεις στον ιστότοπο έδειξαν ότι αρκετοί είναι αυτοί που αναζητούν θηλιές και άλλα πιθανόν επικίνδυνα αντικείμενα.

Την προηγούμενη εβδομάδα όταν κάποιος έκανε αναζήτηση στο Amazon χρησιμοποιώντας τη λέξη «αυτοκτονία», έβλεπε αποτελέσματα για «σετ αυτοκτονίας» και θηλιές. Τα αποτελέσματα της σελίδας στην Ινδία περιλάμβαναν υπνωτικά χάπια, ζιζανιοκτόνα αλλά και ένα βιβλίο με τίτλο: «Πώς να αυτοκτονήσετε».

Η Amazon κατέβασε τις καταχωρήσεις για το βιβλίο και τις θηλιές, όταν ενημερώθηκε για την ύπαρξή τους. Εξάλλου η εταιρεία απαγορεύει στους εμπόρους να πωλούν προϊόντα που προωθούν ή εξυμνούν την αυτοκτονία, σύμφωνα με τον ιστότοπό της.

Η εφημερίδα Wall Street Journal ανέφερε την προηγούμενη εβδομάδα ότι εντόπισε περισσότερα από 4.000 αντικείμενα στο Amazon που είχαν παραπλανητικές ετικέτες ή τα οποία είχαν απαγορεύσει ή χαρακτηρίσει επικίνδυνα οι αμερικανικές αρχές.

Ο ιστότοπος Alphabet της Google, το Facebook και το Twitter παραπέμπουν ήδη τους χρήστες τους σε γραμμές υποστήριξης όταν κάνουν αναζητήσεις που περιλαμβάνουν τη λέξη «αυτοκτονία».

Με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ

TV & Media
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Αλλαγές στη Eurovision 2026 μετά τη φετινή θύελλα αντιδράσεων - H EBU επανεξετάζει βασικές πτυχές του διαγωνισμού

TV & Media / Αλλαγές στη Eurovision μετά τις φετινές αντιδράσεις - H EBU επανεξετάζει βασικές πτυχές του διαγωνισμού

«Πραγματοποιήθηκε ευρεία διαβούλευση μεταξύ όλων των μελών και κανένα δεν τάχθηκε κατά της συμμετοχής του Ισραήλ» ξεκαθάρισε ο Διευθυντής Μέσων Ενημέρωσης της EBU
LIFO NEWSROOM
Ακούτε ή διαβάζετε ειδήσεις; Η διαφορά μπορεί να είναι σημαντική

TV & Media / Ακούτε ή διαβάζετε ειδήσεις; Κι όμως, έχει διαφορά

Μια νέα αμερικάνικη έρευνα διαπιστώνει ότι η ακρόαση άρθρων και ειδήσεων –σε σύγκριση με την ανάγνωσή τους– συχνά περιορίζει την κατανόηση του περιεχομένου τους και ενισχύει τα ακραία και αρνητικά στοιχεία του.
LIFO NEWSROOM