Eurovision 2019: Σάρωσε σε τηλεθέαση ο τελικός

Eurovision 2019: Σάρωσε σε τηλεθέαση ο τελικός Facebook Twitter
Η περφόρμανς της Ελένης Φουρέιρα στον τελικό της Eurovision
0

Πολύ υψηλή τηλεθέαση στην Ελλάδα σημείωσε, όπως αναμενόταν, ο χθεσινοβραδινός τελικός της Eurovision

Ο τελικός κράτησε τέσσερις ώρες και σε όλη τη διάρκεια του προγράμματος είχε πολύ υψηλότερη τηλεθέαση από κάθε άλλο πρόγραμμα εκείνη τη στιγμή. Ο τελικός της Eurovision μεταδόθηκε από την ΕΡΤ2 και την ΕΡΤΗD. 

Σύμφωνα με τις μετρήσεις της Nielsen, οι τηλεθεατές που παρακολούθησαν τη Eurovision 2019 αθροιστικά στα δύο κανάλια έφτασαν το 50,9% στο γενικό και το 53,2% στο δυναμικό κοινό. Η υψηλότερη τηλεθέαση σημειώθηκε την ώρα της ανακοίνωσης του νικητή, όπου το ποσοστό άγγιξε το 66,8%.

Αναλυτικά η τηλεθέαση του χθεσινού τελικού:

ΓΕΝΙΚΟ

ΕΡΤ2 32,8%

ΕΡΤHD 18,1%

Σύνολο 50,9%

ΔΥΝΑΜΙΚΟ

ΕΡΤ2 33,2%
ΕΡΤHD 20%
Σύνολο 53,2%



TV & Media
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Αρναούτη για τροχαίο Παντελίδη: «Καρφώθηκε σίδερο στον πνεύμονα μου, έσπασαν τα πλευρά μου, ήμουν κατασφαγμένη»

TV & Media / Αρναούτη για τροχαίο Παντελίδη: «Καρφώθηκε σίδερο στον πνεύμονα μου, έσπασαν τα πλευρά μου, ήμουν κατασφαγμένη»

«Βγήκε μία απόφαση που ήταν κατάφωρα άδικη» ξεκαθαρίζει στις πρώτες της δηλώσεις μετά την εκδίκαση της υπόθεσης των αποζημιώσεων για το τροχαίο δυστύχημα
LIFO NEWSROOM
Η Paramount καταθέτει νέα ανταγωνιστική προσφορά για τη Warner Bros Discovery

TV & Media / Η Paramount καταθέτει νέα ανταγωνιστική προσφορά για τη Warner Bros Discovery

Η εταιρεία ανέφερε ότι η πρότασή της αποτελεί «ανώτερη εναλλακτική» συγκριτικά με αυτήν της Netflix, προσφέροντας περισσότερα μετρητά άμεσα στους μετόχους και μεγαλύτερες πιθανότητες έγκρισης από τις ρυθμιστικές αρχές
LIFO NEWSROOM
Eurovision 2026: Αντιμέτωπη με πιθανές περικοπές στον προϋπολογισμό της η διοργάνωση

TV & Media / Eurovision 2026: Αντιμέτωπη με πιθανές περικοπές στον προϋπολογισμό της

Η αποχώρηση της Ισπανίας —μιας από τις «big five» χώρες που στηρίζουν τον διαγωνισμό— δημιουργεί την προοπτική μειωμένων χορηγιών και τηλεθέασης για το υπερθέαμα που προσελκύει εκατομμύρια θεατές παγκοσμίως
LIFO NEWSROOM