Δεύτερος κύκλος για το “Transparent”

Δεύτερος κύκλος για το “Transparent” Facebook Twitter
0

Το "Transparent" έλαβε λαμπρές κριτικές από το πρώτο του επεισόδιο και η συνέχεια έδειξε ότι το κοινό συμφωνεί. Σύμφωνα με ανακοίνωση της Amazon είναι η «πιο εθιστική σειρά στο Prime Time Instant Video της Amazon. Σχεδόν το 80% των θεατών είδε περισσότερα από δύο επεισόδια μέσα στην ίδια μέρα».

Το "Transparent" είναι η ιστορία της οικογένειας Pfefferman που ζει στο Λος Άντζελες. Ο πατέρας της οικογένειας, ο εκπληκτικός Jeffrey Tambor, αποκαλύπτει την ταυτότητά του ως transgender και τα υπόλοιπα μέλη αντιδρούν ανάλογα με τις δικές τους θέσεις στη ζωή, αποκαλύπτοντας τα δικά τους μυστικά. Σε λάθος χέρια αυτή η ιστορία θα μπορούσε να είναι από προσβλητική μέχρι βαρετή, αλλά η σειρά είναι ζωντανή και πάρα πολύ ενδιαφέρουσα.

Με το Transparent η Amazon καταφέρνει να ανταγωνιστεί και ίσως να ξεπεράσει τις μεγάλες επιτυχίες του Netflix όπως το Orange is the new black και το House of cards. Μετά το Transparent περιμένουμε από την Amazon μια κωμωδία, το Red Oaks από τον Steven Soderbergh και το the Cosmopolitans του Whit Stillman.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Νατάσσα Μποφίλιου: «Έχω λεμφοίδημα – Για χρόνια δεν είχε διαγνωστεί και δεν ήξερα πώς να το διαχειριστώ»

TV & Media / Νατάσσα Μποφίλιου: «Έχω λεμφοίδημα – Για χρόνια δεν είχε διαγνωστεί και δεν ήξερα πώς να το διαχειριστώ»

Η γνωστή τραγουδίστρια μίλησε ανοιχτά για τις σωματικές αλλαγές, την έκθεση στα ΜΜΕ και την καθυστερημένη διάγνωση του λεμφοιδήματος που την ταλαιπωρούσε επί σειρά ετών
LIFO NEWSROOM
Αλλαγές στη Eurovision 2026 μετά τη φετινή θύελλα αντιδράσεων - H EBU επανεξετάζει βασικές πτυχές του διαγωνισμού

TV & Media / Αλλαγές στη Eurovision μετά τις φετινές αντιδράσεις - H EBU επανεξετάζει βασικές πτυχές του διαγωνισμού

«Πραγματοποιήθηκε ευρεία διαβούλευση μεταξύ όλων των μελών και κανένα δεν τάχθηκε κατά της συμμετοχής του Ισραήλ» ξεκαθάρισε ο Διευθυντής Μέσων Ενημέρωσης της EBU
LIFO NEWSROOM
Ακούτε ή διαβάζετε ειδήσεις; Η διαφορά μπορεί να είναι σημαντική

TV & Media / Ακούτε ή διαβάζετε ειδήσεις; Κι όμως, έχει διαφορά

Μια νέα αμερικάνικη έρευνα διαπιστώνει ότι η ακρόαση άρθρων και ειδήσεων –σε σύγκριση με την ανάγνωσή τους– συχνά περιορίζει την κατανόηση του περιεχομένου τους και ενισχύει τα ακραία και αρνητικά στοιχεία του.
LIFO NEWSROOM