Taylor Swift: 1,3 εκατ. πωλήσεις σε 24 ώρες για το «Folklore»

Taylor Swift: 1,3 εκατ. πωλήσεις σε 24 ώρες για το «Folklore» Facebook Twitter
Taylor Swift: 1,3 εκατ. πωλήσεις σε 24 ώρες για το «Folklore»
0

Παρόλο που η Taylor Swift ανακοίνωσε την ύπαρξη του άλμπουμ της μόλις 15 ώρες πριν από την κυκλοφορία του, το «Folklore» πούλησε περισσότερα από 1,3 εκατομμύρια αντίτυπα παγκοσμίως σε μόλις 24 ώρες.

Σύμφωνα με την Republic Records, η οποία κυκλοφόρησε το άλμπουμ, το «Folκore» έσπασε επίσης το παγκόσμιο ρεκόρ σε streaming στο Spotify από γυναίκα καλλιτέχνη με 80,6 εκατομμύρια streams και παρέδωσε «το πιο δημοφιλές ποπ άλμπουμ στην Apple Music σε 24 ώρες» με 35,47 εκατομμύρια streams.

Η Taylor Swift ανακοίνωσε την κυκλοφορία του άλμπουμ στο Twitter και στο Instagram με το μήνυμα «Τα περισσότερα πράγματα που είχα κανονίσει αυτό το καλοκαίρι δεν πρόκειται να γίνουν αλλά κάτι που δεν το είχα προγραμματίσει, τελικά έγινε».

Συνέθεσε και ηχογράφησε την μουσική κατά την διάρκεια της καραντίνας και συνεργάστηκε με μερικούς μουσικούς της ήρωες από απόσταση.

TV & Media
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Νατάσσα Μποφίλιου: «Έχω λεμφοίδημα – Για χρόνια δεν είχε διαγνωστεί και δεν ήξερα πώς να το διαχειριστώ»

TV & Media / Νατάσσα Μποφίλιου: «Έχω λεμφοίδημα – Για χρόνια δεν είχε διαγνωστεί και δεν ήξερα πώς να το διαχειριστώ»

Η γνωστή τραγουδίστρια μίλησε ανοιχτά για τις σωματικές αλλαγές, την έκθεση στα ΜΜΕ και την καθυστερημένη διάγνωση του λεμφοιδήματος που την ταλαιπωρούσε επί σειρά ετών
LIFO NEWSROOM
Αλλαγές στη Eurovision 2026 μετά τη φετινή θύελλα αντιδράσεων - H EBU επανεξετάζει βασικές πτυχές του διαγωνισμού

TV & Media / Αλλαγές στη Eurovision μετά τις φετινές αντιδράσεις - H EBU επανεξετάζει βασικές πτυχές του διαγωνισμού

«Πραγματοποιήθηκε ευρεία διαβούλευση μεταξύ όλων των μελών και κανένα δεν τάχθηκε κατά της συμμετοχής του Ισραήλ» ξεκαθάρισε ο Διευθυντής Μέσων Ενημέρωσης της EBU
LIFO NEWSROOM
Ακούτε ή διαβάζετε ειδήσεις; Η διαφορά μπορεί να είναι σημαντική

TV & Media / Ακούτε ή διαβάζετε ειδήσεις; Κι όμως, έχει διαφορά

Μια νέα αμερικάνικη έρευνα διαπιστώνει ότι η ακρόαση άρθρων και ειδήσεων –σε σύγκριση με την ανάγνωσή τους– συχνά περιορίζει την κατανόηση του περιεχομένου τους και ενισχύει τα ακραία και αρνητικά στοιχεία του.
LIFO NEWSROOM