Η Σοφία Χατζηπαντελή, το μοντέλο με τα ασυνήθιστα φρύδια, για πρώτη φορά απαντά στην κριτική

2

Πριν από δύο χρόνια, η Σοφία Χατζηπαντελή αποφάσισε να μην επέμβει ξανά στην έντονη τριχοφυΐα των φρυδιών της και να αγαπήσει το πρόσωπό της ακριβώς έτσι όπως είναι, ακόμη κι αν της στοίχιζε σε συνεργασίες, χρήματα και κυρίως σε εντονότατη κριτική στα social media. 

Μέχρι σήμερα απαντούσε σποραδικά σε κάποια από τα posts της στο Instagram, όμως, για πρώτη φορά εξηγεί γιατί δεν αλλάζει γνώμη και γιατί επιμένει να αφήνει τα έντονα φρύδια της να γίνουν το σήμα κατατεθέν της.

«Πάντα είχα μία διαφορετική φιλοσοφία για όλα. Από τον τρόπο που ντυνόμουν, μέχρι το πώς θέλω να φαίνεται το πρόσωπό μου. Δεν θέλω να βγάλω τα φρύδια μου, λοιπόν. Μου αρέσουν. Τα φρύδια μου είμαι εγώ που επαναστατώ σε όποιον μου λέει τι να κάνω. Άνθρωποι απ' όλον τον κόσμο με πλησιάζουν, λέγοντας μου ότι αυτό που κάνω τους εμπνέει», λέει η Χατζηπαντελή. 

Η ίδια, πολύ έξυπνα, παρατηρεί έγινε η αφορμή για μία συζήτηση που αφορούσε τα πρότυπα ομορφιάς και κάποια στιγμή έπρεπε να γίνει. Και το χειρότερο; Όπως εξηγεί, δεν υπάρχει περίπτωση κάθε πρωί να μην ξυπνήσει, ανακαλύπτοντας εκατοντάδες αρνητικά -έως χυδαία- σχόλια για την εμφάνισή της. 

«Και φυσικά όλα τους είναι το κίνητρο μου για να συνεχίσω. Με το να αποδέχομαι τον εαυτό μου ακριβώς όπως είναι, χωρίς να χρειάζεται να απολογηθώ σε κανέναν γι' αυτό, μου δίνει τρομακτικό έλεγχο πάνω σ' όλη αυτή τη άρνηση, κι αυτό; Είναι ανεκτίμητο», καταλήγει γεμάτη αυτοπεποίθηση η Χατζηπαντελή. 

Διεθνή
2

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ερυθρά Θάλασσα: Το βρετανικό ναυτικό ανακοίνωσε πως κατέρριψε πύραυλο των Χούτι

Διεθνή / Ερυθρά Θάλασσα: Το βρετανικό ναυτικό ανακοίνωσε πως κατέρριψε πύραυλο των Χούτι

«Το Ηνωμένο Βασίλειο συνεχίζει να βρίσκεται στην πρώτη γραμμή της διεθνούς απόκρισης στις επικίνδυνες επιθέσεις των υποστηριζόμενων από το Ιράν Χούτι», τόνισε ο Βρετανός υπουργός Άμυνας
NEWSROOM
Βενετία: Συγκρούσεις κατοίκων με την αστυνομία στην πρώτη μέρα εφαρμογής του εισιτηρίου των 5 ευρώ

Διεθνή / Βενετία: Συγκρούσεις κατοίκων με την αστυνομία στην πρώτη μέρα εφαρμογής του εισιτηρίου των 5 ευρώ

Ορισμένοι κάτοικοι της Βενετίας λένε ότι η χρέωση 5 ευρώ που αποσκοπεί στον περιορισμό του αριθμού των τουριστών αντιβαίνει στην αρχή της ελεύθερης κυκλοφορίας
NEWSROOM
Ο βασιλικός «πόλεμος της μαρμελάδας»: Τα ανάκτορα του Μπάκιγχαμ και η Μέγκαν Μαρκλ διαφημίζουν το ίδιο προϊόν

Διεθνή / Ο βασιλικός «πόλεμος της μαρμελάδας»: Τα ανάκτορα του Μπάκιγχαμ και η Μέγκαν Μαρκλ διαφημίζουν το ίδιο προϊόν

Την περασμένη εβδομάδα η Μέγκαν Μαρκλ έστειλε στους φίλους της τα πρώτα βάζα μαρμελάδας του νέου της brand «American Riviera Orchard» - Την Τετάρτη το παλάτι διαφήμισε την δική του μαρμελάδα φράουλα.
ΕΥΑ ΠΑΥΛΑΤΟΥ

σχόλια

2 σχόλια
Απορία.Όταν το προϊόν που πουλάς είναι η εξωτερική σου εμφάνιση (διότι η κα Χατζηπαντελή δεν είναι η νέα Κιουρί, εικόνα πουλάει) περιμένεις να έχεις μόνο θετικά σχόλια;Ή, να το πούμε αλλιώς, αν η Coca Cola ή η Lidl έχουν haters για τα προϊόντα τους γιατί να μην η κα Χατζηπαντελή για τα φρύδια της;