«Λένε ότι τα αγόρια δεν κάνει να έχουν μακριά μαλλιά»: η διαφήμιση που έσπασε καρδιές φέτος στις Κάννες

3

«Λένε ότι τα αγόρια πρέπει να έχουν τα μαλλιά τους κοντά. Τι γίνεται, όμως, όταν ένα αγόρι δεν θέλει να είναι αγόρι; Με τόσα παιχνίδια γύρω σου να παίξεις, εσύ μπορεί να κάνεις μια διαφορετική επιλογή. Αλλά υπήρξαν και φορές που δεν είχες επιλογή. 

- Γιατί τους αφήνεις να σε πειράζουν; Είσαι άντρας ή όχι; Θα σε μάθω να υπερασπίζεσαι τον εαυτό σου!

Και τότε ο κόσμος σου χωρίζεται στα δύο. Στο γυμνάσιο θα περίμενες να μεγαλώσουν τόσο ώστε να φτάσουν στο ύψος των ματιών σου. Στον ένα κόσμο του σχολείου είσαι εσύ, είσαι ο εαυτός σου, περνάς καλά. Αλλά είναι ο άλλος κόσμος στο οποίο ο πατέρας σου θέλει να ανήκεις. Και καταρρέεις. 

Δεν θα μπορούσες να το κάνεις πιο εύκολο όλο αυτό για 'σένα; Κόβοντας τα μαλλιά σου, θα έκανες τον πατέρα σου ευτυχισμένο. Αλλά κοίτα τι έκανες: ακριβώς το αντίθετο; Γιατί δεν τα έκοβες; Ήταν μόνο μαλλιά. Κατάλαβες ότι με το να είσαι ο εαυτός σου θα πλήγωνες αυτούς που αγαπάς περισσότερο; 

Ποτέ δεν ρώτησα τον πατέρα μου τι του κόστιζε να έχει έναν γιο σαν κι εμένα. Κρυβόμουν, προσποιούμουν, έλεγα ψέματα, ελπίζοντας ότι κάποια μέρα, κάπως θα το καταλάβει, θα το μάθει και θα με αποδεχθεί ακριβώς όπως είμαι.

- Ό,τι κι αν γίνει, θα είσαι το παιδί μου!».

Η συγκεκριμένη διαφήμιση σαμπουάν για την αγορά της Ταϊλάνδης απέσπασε Χρυσό Λέοντα στο Φεστιβάλ Καννών για το πρωτότυπο σενάριο της, απολύτως ευαισθητοποιημένο πάνω στο θέμα της αποδοχής της διαφορετικότητας και της στήριξης transgender παιδιών από τους γονείς τους. 

   

Διεθνή
3

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Οι έφηβες νιώθουν τη μεγαλύτερη μοναξιά από όλες τις κοινωνικές ομάδες, αναφέρει ο ΠΟΥ

Διεθνή / Οι έφηβες νιώθουν τη μεγαλύτερη μοναξιά από όλες τις κοινωνικές ομάδες, αναφέρει ο ΠΟΥ

Ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας διευκρινίζει ότι η μοναξιά δεν είναι το ίδιο με την απομόνωση - Η μοναξιά είναι το «επώδυνο συναίσθημα» που νιώθουν όσοι δεν έχουν τις σχέσεις που επιθυμούν
LIFO NEWSROOM
«Τσιπάκια» στο δέρμα και ρομπότ στις φυλακές, προτείνουν τεχνολογικές εταιρείες στο Ηνωμένο Βασίλειο

Διεθνή / «Τσιπάκια» στο δέρμα και ρομπότ στις φυλακές, προτείνουν τεχνολογικές εταιρείες στο Ηνωμένο Βασίλειο

Η υπουργός Δικαιοσύνης στη Βρετανία ζήτησε «βαθιά συνεργασία» με τον τεχνολογικό τομέα για την επίλυση της κρίσης στο σωφρονιστικό σύστημα και έλαβε διάφορες προτάσεις
LIFO NEWSROOM
Ζόχραν Μαμντάνι: Ο σοσιαλισμός με τις λεπτές γραβάτες

Διεθνή / Ζόχραν Μαμντάνι: Ο σοσιαλισμός με τις λεπτές γραβάτες

Ο υποψήφιος των Δημοκρατικών για τη δημαρχία της Νέας Υόρκης έχει ριζοσπαστικές ιδέες, αλλά μια γκαρνταρόμπα προσεκτικά συμβατική, παρατηρεί ο αμερικανικός Τύπος, που βάζει στο επίκεντρο και τις στιλιστικές επιλογές του 33χρονου πολιτικού
LIFO NEWSROOM
Ταϊλάνδη: Σε διαθεσιμότητα η πρωθυπουργός μετά τη διαρροή τηλεφωνικής συνομιλίας 

Διεθνή / Ταϊλάνδη: Σε διαθεσιμότητα η πρωθυπουργός μετά τη διαρροή τηλεφωνικής συνομιλίας 

Το Συνταγματικό Δικαστήριο της Ταϊλάνδης απομάκρυνε προσωρινά από τα καθήκοντά της την Παετονγκτάρν Σιναβάτρα - Πιέσεις για παραίτηση μετά τον σάλο από βίντεο στο οποίο αποκαλεί τον πρώην Καμποτζιανό ηγέτη «θείο» και επικρίνει Ταϊλανδό στρατιωτικό διοικητή
LIFO NEWSROOM
Αυστραλία: 1.200 παιδιά θα εξεταστούν για μολυσματικές ασθένειες μετά τη σύλληψη εργαζόμενου σε βρεφονηπιακούς για σεξουαλική κακοποίηση

Διεθνή / Αυστραλία: 1.200 παιδιά θα εξεταστούν για μολυσματικές ασθένειες μετά τη σύλληψη εργαζόμενου σε βρεφονηπιακούς για σεξουαλική κακοποίηση

Σύμφωνα με την αστυνομία της Βικτώριας ο 26χρονος Τζόσουα Μπράουν επιτέθηκε σεξουαλικά σε βρέφη και παιδιά που φρόντιζε σε κέντρο παιδικής μέριμνας στα δυτικά προάστια
LIFO NEWSROOM

σχόλια

1 σχόλια
Ο,τι και να είσαι, εγώ θα σε αγαπώ αρκεί να είσαι πετυχημένος/πετυχημένη. Αυτό είναι το μήνυμα που περνάει η διαφήμιση. Αν δεν έπαιρνε το βραβείο και τη δόξα, θα τα έλεγε αυτά ο πατέρας της διαφήμισης;
Όσο κι αν η διαφήμιση είναι αυτό που είναι, δηλαδή ένας τρόπος να σε παρακινήσει να καταναλώσεις (και μάλλον να υπερκαταναλώσεις), προτιμάω αυτού του τύπου τις διαφημίσεις από εκείνες που προωθούν ρατσιστικά ή σεξιστικά στερεότυπα, καθώς και από εκείνες που αναπαράγουν μια αφόρητη κοινοτοπία. Μάλιστα, έχω δει δύο απίστευτα καλές διαφημίσεις που με έκαναν να χαμογελάσω και μου έφτιαξαν τη μέρα, ενώ ταυτόχρονο προωθούσαν και ένα θετικό μήνυμα πέρα από την προώθηση της συγκεκριμένης μάρκας.
Μικρές ως μεσαίες δόσεις καχυποψίας και κυνισμού αποτελούν σωτήρια έως χρήσιμη μέθοδο επιβίωσης στον σύγχρονο κόσμο. Η υπερβολική τους δόση όμως μετατρέπεται σε ένα πανίσχυρο ναρκωτικό που σε αποκόπτει εντελώς από την πραγματικότητα και από τον κόσμο.