Παρακαλούμε απενεργοποιήστε το Adblocker για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο περιεχόμενο και τις υπηρεσίες μας. Δείτε πώς.
Βρήκατε κάποιο λάθος ή παράλειψη;     Επικοινωνήστε μαζί μας  »

«Λένε ότι τα αγόρια δεν κάνει να έχουν μακριά μαλλιά»: η διαφήμιση που έσπασε καρδιές φέτος στις Κάννες

ΠΩΣ Η ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΕΝΟΣ ΣΑΜΠΟΥΑΝ ΜΕΤΑΤΡΑΠΗΚΕ ΣΕ ΜΑΘΗΜΑ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΑΠΟΔΟΧΗΣ ΤΗΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ ΤΩΝ ΓΟΝΙΩΝ ΠΡΟΣ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΑΝΕΥ ΟΡΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΩΝ

«Λένε ότι τα αγόρια πρέπει να έχουν τα μαλλιά τους κοντά. Τι γίνεται, όμως, όταν ένα αγόρι δεν θέλει να είναι αγόρι; Με τόσα παιχνίδια γύρω σου να παίξεις, εσύ μπορεί να κάνεις μια διαφορετική επιλογή. Αλλά υπήρξαν και φορές που δεν είχες επιλογή. 

 

- Γιατί τους αφήνεις να σε πειράζουν; Είσαι άντρας ή όχι; Θα σε μάθω να υπερασπίζεσαι τον εαυτό σου!

 

Και τότε ο κόσμος σου χωρίζεται στα δύο. Στο γυμνάσιο θα περίμενες να μεγαλώσουν τόσο ώστε να φτάσουν στο ύψος των ματιών σου. Στον ένα κόσμο του σχολείου είσαι εσύ, είσαι ο εαυτός σου, περνάς καλά. Αλλά είναι ο άλλος κόσμος στο οποίο ο πατέρας σου θέλει να ανήκεις. Και καταρρέεις. 

 

Δεν θα μπορούσες να το κάνεις πιο εύκολο όλο αυτό για 'σένα; Κόβοντας τα μαλλιά σου, θα έκανες τον πατέρα σου ευτυχισμένο. Αλλά κοίτα τι έκανες: ακριβώς το αντίθετο; Γιατί δεν τα έκοβες; Ήταν μόνο μαλλιά. Κατάλαβες ότι με το να είσαι ο εαυτός σου θα πλήγωνες αυτούς που αγαπάς περισσότερο; 

 

Ποτέ δεν ρώτησα τον πατέρα μου τι του κόστιζε να έχει έναν γιο σαν κι εμένα. Κρυβόμουν, προσποιούμουν, έλεγα ψέματα, ελπίζοντας ότι κάποια μέρα, κάπως θα το καταλάβει, θα το μάθει και θα με αποδεχθεί ακριβώς όπως είμαι.

 

- Ό,τι κι αν γίνει, θα είσαι το παιδί μου!».

 

Η συγκεκριμένη διαφήμιση σαμπουάν για την αγορά της Ταϊλάνδης απέσπασε Χρυσό Λέοντα στο Φεστιβάλ Καννών για το πρωτότυπο σενάριο της, απολύτως ευαισθητοποιημένο πάνω στο θέμα της αποδοχής της διαφορετικότητας και της στήριξης transgender παιδιών από τους γονείς τους. 

   

 

 

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Η θεότητα της λεύκης»: το μοντέλο του Instagram που "απειλεί" τη μονοκρατορία της Γουίνι Χάρλοου

«Η θεότητα της λεύκης»: το μοντέλο του Instagram που "απειλεί" τη μονοκρατορία της Γουίνι Χάρλοου

ΣΤΙΓΜΙΟΤΥΠΑ
Τι κάνει σήμερα ο Μάικλ Φελπς;

Τι κάνει σήμερα ο Μάικλ Φελπς;

ΣΤΙΓΜΙΟΤΥΠΑ
Γιατί μας παίρνει τόσα χρόνια για να αποφασίσουμε να καταγγείλουμε τον βιασμό ή τη σεξουαλική παρενόχληση;

Γιατί μας παίρνει τόσα χρόνια για να αποφασίσουμε να καταγγείλουμε τον βιασμό ή τη σεξουαλική παρενόχληση;

ΣΤΙΓΜΙΟΤΥΠΑ
Μέσα στο φοιτητικό διαμέρισμα του Μπαράκ Ομπάμα

Μέσα στο φοιτητικό διαμέρισμα του Μπαράκ Ομπάμα

ΣΤΙΓΜΙΟΤΥΠΑ
Γάμοι παιδιών προς εξόφληση χρεών: η εξοργιστική παράδοση που συνεχίζεται μέχρι σήμερα

Γάμοι παιδιών προς εξόφληση χρεών: η εξοργιστική παράδοση που συνεχίζεται μέχρι σήμερα

ΣΤΙΓΜΙΟΤΥΠΑ
Στην Κίνα καίνε σταυρούς και χριστιανικές εκκλησίες, προκαλώντας οργή και προβληματισμό

Στην Κίνα καίνε σταυρούς και χριστιανικές εκκλησίες, προκαλώντας οργή και προβληματισμό

ΣΤΙΓΜΙΟΤΥΠΑ
Από το Tylenol μέχρι τα δηλητηριασμένα φρούτα: η απαρχή του crisis management στις πολυεθνικές

Από το Tylenol μέχρι τα δηλητηριασμένα φρούτα: η απαρχή του crisis management στις πολυεθνικές

ΣΤΙΓΜΙΟΤΥΠΑ
Νύφες με το ζόρι: μια αμερικανική τραγωδία σε εξέλιξη

Νύφες με το ζόρι: μια αμερικανική τραγωδία σε εξέλιξη

ΣΤΙΓΜΙΟΤΥΠΑ
Η Μέγκαν Μαρκλ πάει τις βασιλικές φιλανθρωπίες ένα βήμα παραπέρα

Η Μέγκαν Μαρκλ πάει τις βασιλικές φιλανθρωπίες ένα βήμα παραπέρα

ΣΤΙΓΜΙΟΤΥΠΑ
«Με απήγαγε. Με βίαζε καθημερινά. Τώρα τον αποφυλακίζουν»

«Με απήγαγε. Με βίαζε καθημερινά. Τώρα τον αποφυλακίζουν»

ΣΤΙΓΜΙΟΤΥΠΑ
«Φτάσατε σε οργασμό;»

«Φτάσατε σε οργασμό;»

ΣΤΙΓΜΙΟΤΥΠΑ
Σκληρό ενοίκιο: Στη Νέα Υόρκη καφέ και μπαρ βρήκαν έναν εναλλακτικό τρόπο για να αντέχουν τα κόστη

Σκληρό ενοίκιο: Στη Νέα Υόρκη καφέ και μπαρ βρήκαν έναν εναλλακτικό τρόπο για να αντέχουν τα κόστη

ΣΤΙΓΜΙΟΤΥΠΑ
Albergo Diffuso: Το επιχειρηματικό μοντέλο που έσωσε από τον αφανισμό ένα χωριό - φάντασμα

Albergo Diffuso: Το επιχειρηματικό μοντέλο που έσωσε από τον αφανισμό ένα χωριό - φάντασμα

ΣΤΙΓΜΙΟΤΥΠΑ
«Προσευχηθείτε για να διώξουμε τον κυκλώνα»…

«Προσευχηθείτε για να διώξουμε τον κυκλώνα»…

ΣΤΙΓΜΙΟΤΥΠΑ
Trinitarios: Η συμμορία που δολοφονεί εν ψυχρώ παιδιά - ΣΚΛΗΡΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ

Trinitarios: Η συμμορία που δολοφονεί εν ψυχρώ παιδιά - ΣΚΛΗΡΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ

ΣΤΙΓΜΙΟΤΥΠΑ
3 σχόλια
Ταξινόμηση:
Προηγούμενα 1 Επόμενα
λukum (το) λukum (το) 6.9.2018 | 22:56
Ο,τι και να είσαι, εγώ θα σε αγαπώ αρκεί να είσαι πετυχημένος/πετυχημένη.
Αυτό είναι το μήνυμα που περνάει η διαφήμιση.

Αν δεν έπαιρνε το βραβείο και τη δόξα, θα τα έλεγε αυτά ο πατέρας της διαφήμισης;
Όσο κι αν η διαφήμιση είναι αυτό που είναι, δηλαδή ένας τρόπος να σε παρακινήσει να καταναλώσεις (και μάλλον να υπερκαταναλώσεις), προτιμάω αυτού του τύπου τις διαφημίσεις από εκείνες που προωθούν ρατσιστικά ή σεξιστικά στερεότυπα, καθώς και από εκείνες που αναπαράγουν μια αφόρητη κοινοτοπία.

Μάλιστα, έχω δει δύο απίστευτα καλές διαφημίσεις που με έκαναν να χαμογελάσω και μου έφτιαξαν τη μέρα, ενώ ταυτόχρονο προωθούσαν και ένα θετικό μήνυμα πέρα από την προώθηση της συγκεκριμένης μάρκας.
Μικρές ως μεσαίες δόσεις καχυποψίας και κυνισμού αποτελούν σωτήρια έως χρήσιμη μέθοδο επιβίωσης στον σύγχρονο κόσμο.
Η υπερβολική τους δόση όμως μετατρέπεται σε ένα πανίσχυρο ναρκωτικό που σε αποκόπτει εντελώς από την πραγματικότητα και από τον κόσμο.
Προηγούμενα 1 Επόμενα