Εσωτερική έρευνα έχει ξεκινήσει ο ΟΑΣΑ για το τροχαίο ατύχημα με τα δύο λεωφορεία στη Βούλα, επί της Λεωφόρου Καραμανλή στο ρεύμα προς Σούνιο.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Αθηνών, τα αίτια και οι συνθήκες του ατυχήματος - που οδήγησαν στον τραυματισμό 47 επιβατών - τελούν υπό εξέταση από την αρμόδια Διεύθυνση Τροχαίας.
Παράλληλα έχει συγκροτηθεί κλιμάκιο του ΟΑΣΑ που συνεργάζεται με τις αρμόδιες αρχές για τη συλλογή όλων των απαραίτητων στοιχείων.

Τροχαίο στη Βούλα: Ολόκληρη η ανακοίνωση του ΟΑΣΑ
Ο Οργανισμός Αστικών Συγκοινωνιών Αθηνών, σύμφωνα με τις προβλεπόμενες διαδικασίες, έχει ήδη κινήσει, τη διαδικασία εσωτερικής διερεύνησης σχετικά με το τροχαίο συμβάν που σημειώθηκε σήμερα το πρωί στη λεωφόρο Καραμανλή, με την εμπλοκή δύο λεωφορείων της Κοινοπραξίας Συγκοινωνιών Αθηνών, κατά τη διάρκεια εκτέλεσης του δρομολογίου «122: Σαρωνίδα – Σταθμός Αργυρούπολη».
Το περιστατικό σημειώθηκε όταν ένα λεωφορείο προσέκρουσε σε δεύτερο όχημα του ίδιου δρομολογίου, επί της Α’ Πλαζ Βούλας.
Στο σημείο μετέβησαν 8 ασθενοφόρα του ΕΚΑΒ, 3 κινητές ιατρικές μονάδες και 2 δίκυκλα ταχείας επέμβασης. Οι τραυματίες διακομίστηκαν στο Ασκληπιείο Βούλας, στο Νοσοκομείο Παιδών «Αγλαΐα Κυριακού» και στο Γ.Ν. «Γ. Γεννηματάς».
Τα αίτια και οι συνθήκες του συμβάντος τελούν υπό εξέταση από την αρμόδια Διεύθυνση Τροχαίας.
Κλιμάκιο του ΟΑΣΑ έχει ήδη συγκροτηθεί και συνεργάζεται με τις αρμόδιες αρχές για τη συλλογή όλων των απαραίτητων στοιχείων.
Διευκρινίζεται ότι και τα 2 λεωφορεία παραδόθηκαν σε κυκλοφορία τον Οκτώβριο του 2024.
Ο ΟΑΣΑ παρακολουθεί στενά την εξέλιξη της υπόθεσης και δηλώνει ετοιμότητα να συνδράμει στους τραυματίες και τις οικογένειές τους.
Τροχαίο στη Βούλα: Δεν προσπάθησε να φρενάρει η οδηγός
Δεν φαίνεται να προσπάθησε να φρενάρει η οδηγός του δεύτερου λεωφορείου που προσέκρουσε στο δεύτερο το οποίο ήταν σταματημένο σε στάση, σύμφωνα με το σύστημα τηλεματικής.
Το ένα λεωφορείο είχε μόλις αποβιβάσει και επιβιβάσει επιβάτες και ξεκινούσε για τη συνέχεια του δρομολογίου, όταν το δεύτερο έπεσε πάνω του, στο πίσω μέρος.

Από το σύστημα τηλεματικής μέσω του οποίου παρακολουθούνται τα οχήματα του ΟΑΣΑ, δεν φαίνεται η οδηγός του δεύτερου λεωφορείου να είχε αναπτύξει ιδιαίτερη ταχύτητα, αντίθετα, κινούνταν εντός των νόμιμων όριων ταχύτητας. Δεν φαίνεται επίσης να έχει γίνει προσπάθεια φρεναρίσματος εκ μέρους της τα δευτερόλεπτα πριν τη σύγκρουση, όπως δήλωσε μιλώντας στον Σκάι ο κ. Γιάννης Σακελλαρίου, υπεύθυνος προσωπικού κοινοπραξίας συγκοινωνιών Αττικής.
Σύμφωνα με το σύστημα τηλεματικής, η οδηγός ακολουθούσε κανονικά την πορεία της, χωρίς να έχει καθυστερήσει, χωρίς να τρέχει με υπερβολική ταχύτητα. Ο κ. Σακελλαρίου μάλιστα, εκτίμησε ότι η ταχύτητα με την οποία κινούνταν πρέπει να ήταν περί τα 30 χλμ/ώρα.