Μετρό: Οι πρώτοι έξι σταθμοί της γραμμής 4 που βρίσκονται «στα σκαριά»

Μετρό: Οι πρώτοι έξι σταθμοί της γραμμής 4 που βρίσκονται «στα σκαριά» Facebook Twitter
EUROKINISSI/ΤΑΤΙΑΝΑ ΜΠΟΛΑΡΗ
0

Συγκοινωνιακές, τοπογραφικές και γεωλογικές μελέτες για την επέκταση της γραμμής 2 προς Ίλιον και Καματερό έχει εκπονήσει η Αττικό Μετρό

Σύμφωνα με το Economistas, τα σχέδια της εταιρείας προβλέπουν την επέκταση της γραμμής 2 του μετρό βορειοδυτικά, κατά περίπου 4 χιλιόμετρα από τον τωρινό τερματικό σταθμό της Ανθούπολης με την κατασκευή τριών νέων σταθμών.

Πρόκειται για τους σταθμούς Παλατιανή, στη συμβολή των λεωφόρων Θηβών και Ανδρέα Παπανδρέου, Ίλιον και τον σταθμό του Αγίου Νικολάου ο οποίος θα κατασκευαστεί επί της ομώνυμης λεωφόρου στο Καματερό.

Την ίδια στιγμή, τα στελέχη της Αττικό Μετρό έχουν επίσης ξεκινήσει να εξετάζουν υλοποίηση των επόμενων φάσεων της γραμμής 4, που σύμφωνα με το σχεδιασμό της εταιρείας, θα έχει συνολικό μήκος 38,2 χιλιόμετρα, με 35 σταθμούς και πέντε διακριτά τμήματα.

Ένα από τα επικρατέστερα σενάρια προβλέπει την επέκταση της γραμμής 4 προς το Μαρούσι με οκτώ νέους σταθμούς. Έξι από αυτούς (Φάρος, Φιλοθέη, Σίδερα, Ολυμπιακό Στάδιο, Παράδεισος, ΟΤΕ) αναμένεται να κατασκευαστούν επί της λεωφόρου Κηφισίας.

Δεν αποκλείεται, ωστόσο, να δοθεί προτεραιότητα στην επέκτασης της γραμμής 4 προς την Πετρούπολη, με έξι νέους σταθμούς (Νέα Ιωνία, Περισσός, Νέα Φιλαδέλφεια, Πύργος Βασιλίσσης, Ίλιον, Πετρούπολη).

Ελλάδα
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ηράκλειο: «Πρέπει να πάω φυλακή για να μην ξαναπιώ», είπε στο δικαστήριο ο Σέρβος μετά τα δύο τροχαία

Ελλάδα / Ηράκλειο: «Πρέπει να πάω φυλακή για να μην ξαναπιώ», είπε στο δικαστήριο ο Σέρβος μετά τα δύο τροχαία

Ζήτησε να μην του αναγνωριστούν ελαφρυντικά για τα τροχαία, όπου σκότωσε 85χρονο και τραυμάτισε δύο γυναίκες - Καταδικάστηκε σε φυλάκιση 7 ετών και 3 μηνών, χωρίς αναστέλλουσα δύναμη
LIFO NEWSROOM
ΟΣΕ: «Τα τρένα ήταν σε απόσταση 1000 μέτρων» λέει ο Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΣΕ

Ελλάδα / Παρ' ολίγον σύγκρουση τρένων: «Το γεγονός είναι σοβαρό, ψάχνουμε την αιτία, οι δύο αμαξοστοιχίες απείχαν 1.000 μέτρα»

«Οι μηχανοδηγοί αντιλήφθηκαν ότι υπάρχει αντικρουόμενη εντολή» είπε ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕ Παναγιώτης Τερεζάκης - Μετά το περιστατικό με το δέντρο που σφήνωσε στην καμπίνα του μηχανοδηγού δημιουργείται διεύθυνση πρασίνου στον ΟΣΕ για να... κόβει τα δέντρα που εμποδίζουν τις αμαξοστοιχίες
LIFO NEWSROOM