Έρευνα και καταλογισμό ευθυνών για το περιστατικό που σημειώθηκε προχθές στο κατάστημα του ΕΦΚΑ στην οδό Αχαρνών, το οποίο έκλεισε λόγω κορωνοϊού χωρίς να ειδοποιηθούν οι πολίτες, ζήτησε ο υπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων Κωστής Χατζηδάκης. 

 

Αυτό ανέφερε σήμερα στη Βουλή απαντώντας σε ερώτηση της βουλευτή της Νέας Δημοκρατίας Φωτεινής Πιπιλή για τον ΕΦΚΑ.

 

«Υπήρχαν άνθρωποι που είχαν κλείσει ηλεκτρονικά ραντεβού και δεν φιλοτιμήθηκε κάποιος να τους πάρει ένα τηλέφωνο να τους πει: ''μην έρθετε μέχρι να δούμε τι θα κάνουμε και θα σας ειδοποιήσουμε''», δήλωσε, μεταξύ άλλων, ο υπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, σημειώνοντας πως δεν μπορεί να ταλαιπωρούμε τους ανθρώπους και «να λέμε ότι επειδή είμαστε υπουργοί, διοικητές, δημόσιοι υπάλληλοι, είμαστε μιας διαφορετικής κατηγορίας πολίτες, πιο ίσοι από τους υπόλοιπους και δεν έχουμε να αντιμετωπίσουμε τους ελέγχους και τις ποινές που αντιμετωπίζει οποιοσδήποτε άλλος στην καθημερινότητά του».

 

Την ίδια στιγμή ανέφερε πως γνωρίζουν για τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει η πλειονότητα των υπαλλήλων του ΕΦΚΑ. «Έχω δει υπαλλήλους να στερούν χρόνο από την οικογένειά τους για να κάνουν καλύτερα τη δουλειά τους μέσα σε αυτές τις αντίξοες συνθήκες» είπε, σημειώνοντας, ωστόσο, ότι την ίδια στιγμή υπάρχει και το φαινόμενο της αδιαφορίας, το οποίο όπως ανέφερε δεν μπορεί να γίνει αποδεκτό. «Δεν μπορεί να γίνεται αποδεκτή - και δεν θα γίνει από εμένα ποτέ - η αδιαφορία, ο ωχαδερφισμός, η γραφειοκρατική αντίληψη και η δεσποτική συμπεριφορά απέναντι στους πολίτες. Όπως είμαι αυστηρός με τον εαυτό μου και με τη διοίκηση του ΕΦΚΑ, είμαι και με τους διευθυντές και τους απλούς υπαλλήλους» σημείωσε.

 

Σε σχέση με τις ελλείψεις στην υλικοτεχνική υποδομή του ΕΦΚΑ ο υπουργός ανέφερε ότι αυτές τις ημέρες εγκαθίστανται 1.800 καινούργιοι ηλεκτρονικοί υπολογιστές ενώ ως τις αρχές του επόμενου έτους θα έχουν εγκατασταθεί περίπου 6.000 προκειμένου να καλυφθούν οι υπάλληλοι και να γίνει ευκολότερη η ζωή τους.

 

Με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ