24ΩΡΗ ΑΠΕΡΓΙΑ

Κορωνοϊός: Τα σούπερ μάρκετ τοποθετούν τζάμια στα ταμεία και αυξάνουν τα αντισηπτικά

Κορωνοϊός: Τα σούπερ μάρκετ τοποθετούν τζάμια στα ταμεία και αυξάνουν τα αντισηπτικά Facebook Twitter
AΠΕ-ΜΠΕ
3

Τα σούπερ μάρκετ συνεχίζουν να παίρνουν μέτρα για να προστατεύσουν πελάτες και προσωπικό από τον κίνδυνο εξάπλωσης του κορωνοϊού.

Συγκεκριμένα, μετά την ΑΒ Βασιλόπουλος και το My Market, και η Lidl ανακοίνωσε πως προχωρά στην τοποθέτηση επιπλέον σταθμών αντισηψίας χεριών στους χώρους των καταστημάτων και ειδικών προστατευτικών διαχωριστικών από πλεξιγκλάς στα ταμεία. Με την τοποθέτησή τους μειώνεται στατιστικά ο τυχόν κίνδυνος μετάδοσης του κορωνοϊού τόσο για τον εργαζόμενο όσο και για τον εκάστοτε πελάτη που εξυπηρετείται στο ταμείο.

Σύμφωνα με ανακοίνωσή της, η Lidl Ελλάς προχωρά στην εγκατάσταση αυτόματης αναγγελίας από τα μεγάφωνα των καταστημάτων ανά 10 λεπτά, που υπενθυμίζει στους πελάτες να τηρούν την απόσταση των 2 μέτρων για τη δική τους ασφάλεια καθ' όλη τη διάρκεια των αγορών τους και κατά την αναμονή στο ταμείο. Η εφαρμογή των παραπάνω πρόσθετων μέτρων έχει ήδη ξεκινήσει. 

Έκτακτες προσλήψεις

Όπως αναφέρει το ρεπορτάζ της εφημερίδας Έθνος, η εκστρατεία των έκτακτων προσλήψεων που ξεκίνησαν αρκετά σούπερ μάρκετ για να καλύψουν τα κενά και να διατηρήσουν το υψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης έχει μείνει πίσω καθώς πολλοί υποψήφιοι υπαναχωρούν τελικά, του φόβου για την υψηλή μεταδοτικότητα του ιού αλλά και του φόρτου εργασίας που συνεπάγεται αυτή τη στιγμή. Η εφημερίδα αναφέρει ότι υποψήφιοι ζητούν η συνέντευξη για την πρόσληψη να γίνει με βιντεοκλήση. 

Με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ/Έθνος

Ελλάδα
3

24ΩΡΗ ΑΠΕΡΓΙΑ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

σχόλια

1 σχόλια
Σήμερα πήγα σε κατάστημα μεγάλου σ/μ.Είχε τοποθετηθεί αφενός "προστατευτικό" τζάμι μπροστά στην ταμία - η οποία φορούσε και μάσκα -, κάτι που πρακτικά μειώνει την πιθανότητα μετάδοσης ϊογόνων σταγονιδίων μεταξύ ταμία - πελάτη. Καλώς μέχρις εδώ.Αυτό που δεν κατάλαβα είναι, τι πρακτική αξία έχει, να φορούν οι ταμίες ΤΟ ΙΔΙΟ ζευγάρι γάντια νιτριλίου, καθ' όλη την διάρκεια της εργασίας τους.Αφού, αν υποτεθεί ότι ο ϊός έχει κολλήσει σε μία επιφάνεια προϊόντος που το πιάνει η ταμίας για να το σκανάρει, είτε έχει κολλήσει στα χρήματα που της δίνει ένας πελάτης (δεν έχουν όλοι κάρτες), ο ϊός θα μεταφερθεί στα γάντια της ταμία και - ΑΝ ΔΕΝ ΑΛΛΑΧΘΟΥΝ ΤΑ ΓΑΝΤΙΑ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΣΥΝΑΛΛΑΓΗ -, Ο ΪΟΣ ΔΥΝΗΤΙΚΑ ΘΑ ΜΕΤΑΦΕΡΘΕΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΠΟΜΕΝΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ ! Και βέβαια, ούτε να το συζητάμε πόσο αυξάνονται οι πιθανότητες μόλυνσης της ταμία, αν ξεχαστεί και πιάσει το πρόσωπό της, αφού "κουβαλάει επαφή" με πολλούς πελάτες.Απορώ λοιπόν αν έτσι έχει δοθεί η οδηγία και - αν ναι -, ποια προστασία προσφέρει, είτε στην ταμία είτε στους πελάτες.Εγώ θεωρώ ότι αν θέλαμε προστασία, η ταμίας πρέπει να αλλάζει φθηνά γάντια μιάς χρήσης και όχι νιτριλίου, ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΕΛΑΤΗ ΞΕΧΩΡΙΣΤΑ.
Τα γάντια τα φοράνε για να προφυλάξουνε τον εαυτό τους, και πολύ σωστά κάνουνε.Οι πελάτες (και όχι μόνο) οφείλουν να αντιμετωπίζουν το κάθε αντικείμενο (π.χ. χρήματα) αλλά και οποιονδήποτε συνάνθρωπο (π.χ. την/τον ταμία) ως μολυσμένο και επομένως να παίρνουν τα κατάλληλα μέτρα.
Λυπηρό που κάνετε νομίζω λάθος ΤΕΛΕΙΩΣ σε μία τόσο κρίσιμη διαδικασία.Μπήκα στο δίλημμα να γράψω εκτενώς λεπτομέρειες, αλλά ΘΑ ΚΟΥΡΑΣΩ .ΉΔΗ ΓΡΑΦΩ ΠΟΛΛΑ, ΑΛΛΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΟ.ΚΑΝΕΤΕ ΕΝΑ ΚΟΠΟ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ΤΙΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΔΟΘΕΙ.Σχολιάζω μόνο :1. "Τα γάντια τα φοράνε για να προφυλάξουνε τον εαυτό τους, και πολύ σωστά κάνουνε." Είπα να μην φοράνε γάντια ; Είπα να φοράνε ΦΘΗΝΑ ΜΙΑΣ ΧΡΗΣΕΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΑΝΑ ΠΕΛΑΤΗ, για να προφυλάσσουν εκτός από τον εαυτό τους και τους άλλους. Όπως δηλαδή όσοι εργάζονται στο τμήμα των τυριών του σουπερμάρκετ. 2. Αυτό το "Οι πελάτες (και όχι μόνο) οφείλουν να αντιμετωπίζουν το κάθε αντικείμενο (π.χ. χρήματα) αλλά και οποιονδήποτε συνάνθρωπο (π.χ. την/τον ταμία) ως μολυσμένο και επομένως να παίρνουν τα κατάλληλα μέτρα.", ΠΩΣ ΤΟ ΕΝΝΟΕΙΤΕ ΠΡΑΚΤΙΚΑ ;Π.χ., επειδή "οφείλουν να αντιμετωπίζουν τον ταμία σαν μολυσμένο", να φορούν όλοι στολές περίπου σαν ΕΚΑΒΙΤΕΣ ή μήπως να τον ψεκάζουν ένας-ένας μόλις φτάνουν στο ταμείο ; Ή, μετά στο σπίτι, να καθαρίζουν ένα - ένα τα συσκευασμένα προϊόντα που αγόρασαν και που έχει πιάσει με τα γάντια του ο "προστατευμένος" μεν ταμίας, αλλά που δυνητικά έχει μεταφέρει τον ϊό σε 100 σπίτια ;Ελπίζω να αντιλαμβάνεστε ότι πρακτικά μεταθέτετε δυνητικά την προστασία στους 100, αντί σε έναν. ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ, ΟΠΟΤΕ ΥΠΑΡΧΕΙ ΘΕΜΑ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ. ......................................................Αν έχετε χρόνο, διαβάστε μία ΠΟΛΎ ΣΧΕΤΙΚΗ ιστορία της διπλανής πόρτας. Σε φαστφουντάδικο, υπάλληλος φορώντας γάντια νιτριλίου (με τα οποία παρασκευάζει τα τοστ "προστατεύοντας τον εαυτό του"), καθαρίζει τον χώρο πίσω από τον πάγκο παρασκευής με σκούπα και φαράσι. Μπαίνοντας ένας πελάτης, ολοκληρώνει ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟΤΑΤΑ την διαδικασία, ανοίγοντας με το αριστερό γαντοφορεμένο χέρι - και όχι με το πεντάλ - το καπάκι του κάδου και αδειάζοντας - σκορπώντας μέσα ό, τι είχε το φαράσι.Στην συνέχεια, παίρνει παραγγελία αμέσως, πιάνει το ψωμί και το ζαμπόν κλπ ΜΕ ΤΑ ΙΔΙΑ ΓΑΝΤΙΑ ΠΟΥ "ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΜΕΝΟΣ" ΚΡΑΤΟΥΣΕ ΤΗΝ ΣΚΟΥΠΑ,ΤΟ ΦΑΡΑΣΙ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΑΔΟ, ανοίγει την τοστιέρα και ψήνει το τοστ και το ...προσφέρει στον πελάτη."ΠΡΟΦΥΛΑΓΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ, ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ ΕΚΑΝΕ", όπως λέτε λοιπόν... Σε 2 λεπτά - μόλις ενημερώθηκε ο διευθυντής -, το τοστ βρέθηκε στον κάδο με τα σκουπίδια και ο υπάλληλος πήρε εντολή να αλλάξει γάντια και να παρασκευάσει νέο τοστ. Σημειώνεται ότι ο διευθυντής γνώριζε πολύ καλά την πρέπουσα διαδικασία, απλά δεν την εφάρμοζε, "για λόγους οικονομίας χρόνου και χρήματος". Και - δυστυχέστα - ΤΟ ΜΠΟΝΟΥΣ ΣΚΕΦΤΟΤΑΝ, ΟΧΙ ΤΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ. ΑΥΤΗ ΛΟΙΠΟΝ ΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΑΘΟΥΝ ΤΩΡΑ, ΟΧΙ ΟΙ ΤΑΜΙΕΣ (αν κρίνω από εσάς, μπορεί και οι ίδιες να νιώθουνε προστατευμένες), ΑΛΛΑ ΟΙ ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΤΟΥΣ, ΠΟΥ ΤΙΣ ΥΠΟΧΡΕΩΝΟΥΝ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ. Και καλό θα ήταν αν το απαιτούσαμε εμείς οι πολίτες - καταναλωτές.