«Το click in shop και το click away δεν συνιστούν λύση για το εμπόριο»- Οι αντιδράσεις για τα μέτρα στα καταστήματα

«Το click in shop και το click away δεν συνιστούν λύση για το εμπόριο»- Οι αντιδράσεις για τα μέτρα στα καταστήματα Facebook Twitter
EUROKINISSI
0

Το «click in shop» και ακόμη περισσότερο το «click away» δεν συνιστούν λύση για το εμπόριο, τονίζει ο πρόεδρος της ΕΣΕΕ, Γιώργος Καρανίκας, μετά τις ανακοινώσεις για τον τρόπο λειτουργίας των καταστημάτων από αύριο.

Πλέον, στις «κόκκινες» περιοχές- ανάμεσά τους και η Αττική- η λειτουργία του λιανεμπορίου επιστρέφει στο click away, δηλαδή την παραγγελία και παραλαβή εκτός καταστήματος με ραντεβού. Εξαίρεση θα αποτελούν τα καταστήματα ένδυσης και υπόδησης και τα βιβλιοπωλεία, όπου θα εφαρμοστεί για πρώτη φορά το click in shop, δηλαδή αγορές με ραντεβού εντός του καταστήματος.

«Είναι γεγονός πως οι συνεχείς μεταπτώσεις από τα ανοικτά καταστήματα σε υβριδικά και πολύπλοκα πλαίσια λειτουργίας προκαλούν σύγχυση σε εμπόρους και καταναλωτές και νέο σοβαρό πλήγμα στα ταμεία των επιχειρήσεων. Ούτε το click in shop, ούτε ακόμη περισσότερο το click away, συνιστούν λύση για το εμπόριο. Τα δεχόμαστε περισσότερο ως αναγκαίο κακό», δήλωσε ο πρόεδρος της Ελληνικής Συνομοσπονδίας Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας Γιώργος Καρανίκας, σημειώνοντας ότι προέχει πάντα η δημόσια υγεία.

«Ρωτάμε όμως καλόπιστα, ως πολίτες της χώρας που ενδιαφέρονται, όχι μόνο για το επιχειρηματικό, αλλά και για το κοινό συμφέρον: Θα κάνουμε αυτή τη φορά, όλοι μας, Πολιτεία και κοινωνία, φορείς και κόμματα, την επιβεβλημένη αυτοκριτική μας για την τήρηση και την επιτήρηση των υγειονομικών κανόνων; Είμαστε όλοι αποφασισμένοι να κάνουμε αυτό που αναλογεί στον καθένα μας, για να έλθει πιο σύντομα η μέρα που θα συναντιόμαστε ξανά ελεύθερα στους δρόμους, τα καταστήματα και τα σπίτια μας; Δεν έχουμε άλλη επιλογή, από το να συνεργαστούμε με πλήρη συναίσθηση της ατομικής, πολιτικής και συλλογικής μας ευθύνης», πρόσθεσε.

Ο εμπορικός κόσμος θα συνεχίσει να το κάνει αυτό, συνέχισε, ακόμη «κι αν το αντίκρισμα στο ταμείο είναι πενιχρό», ενώ συμπλήρωσε ότι «χιλιάδες συνάδελφοι και οι οικογένειές τους θα χρειαστούν μεγαλύτερη στήριξη με στοχευμένα μέτρα, μετά τη νέα διάψευση των προσδοκιών τους».

«Η Αττική στο "κόκκινο", η αγορά στα "μαύρα"»

«Οι φόβοι μας δυστυχώς επαληθεύτηκαν, αφού ο κίνδυνος της πανδημίας εξακολουθεί να είναι εδώ και συνεχίζει να μας απειλεί. Η Αττική είναι ξανά στο "κόκκινο" επιδημιολογικά και η αγορά στα "μαύρα" οικονομικά», σχολίασε από την πλευρά του ο Βασίλης Κορκίδης, πρόεδρος του ΕΒΕΠ και του Περιφερειακού Επιμελητηριακού Συμβουλίου Αττικής.

«Παρά το προσεκτικό άνοιγμα του λιανεμπορίου για δύο μόλις εβδομάδες εντός των καταστημάτων, η κινητικότητα και ο συνωστισμός εκτός αυτών, μας αναγκάζει σε "click back". Για τα καταστήματα ένδυσης και υπόδησης, το ραντεβού με τον πελάτη εντός καταστήματος, δίνει τη δυνατότητα να δουλέψουν έστω με "click in shop", αφού στις εκπτώσεις, το ενδιαφέρον των καταναλωτών επικεντρώνεται σε αυτές τις δύο δραστηριότητες. Δίχως αμφιβολία, η περίοδος των εκπτώσεων χωρίς ανοικτά καταστήματα στο κοινό, δυσχεραίνει τη προσπάθεια όλων, αφού πολλά είδη, εάν δεν δοκιμαστούν, δύσκολα πωλούνται και αγοράζονται», συνέχισε.

Οι έμποροι είναι αναγκασμένοι να σεβαστούν και να τηρήσουν κάθε αναγκαίο μέτρο εντός του καταστήματος, κάτι που δεν μπορούν να ελέγξουν εκτός αυτού, σημείωσε. «Οι εικόνες συνωστισμού στους κεντρικούς εμπορικούς δρόμους, απαιτεί αυτοέλεγχο και δεν πρέπει να επαναληφθούν, ώστε να μας επιτρέψουν να ανοίξουμε ξανά εγκαίρως, πριν παρέλθει η περίοδος των χειμερινών εκπτώσεων και πριν καταλήξουμε οριστικά στις παράπλευρες απώλειες της πανδημίας. Παρά την εναλλαγή των συνθηκών λειτουργίας της αγοράς, επί τα χείρω, εμείς θα συνεχίσουμε να παλεύουμε», κατέληξε στη δήλωσή του.

Με πληροφορίες από ΑΠΕ

 


Ελλάδα
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ