Ρεκόρ εισιτηρίων στην μετα-covid εποχή από τον «Άνθρωπο του Θεού» – Μια ματιά στο ελληνικό box-office

Ρεκόρ εισιτηρίων στην μετα-covid εποχή από τον «Άνθρωπο του Θεού» – Μια ματιά στο ελληνικό box-office Facebook Twitter
Ο Άρης Σερβετάλης πρωταγωνιστής στην ταινία ο Άνθρωπος του Θεού
0

Φέτος το καλοκαίρι οι ελληνικές ταινίες κινήθηκαν πολύ καλύτερα από ότι αναμενόταν, αποδεικνύοντας ότι κακώς η διανομή όλα αυτά τα χρόνια απέφευγε να βγάλει εγχώριο προϊόν στις αίθουσες τους καλοκαιρινούς μήνες.

Στο φώτο φίνις της θερινής σεζόν μια ελληνική ταινία σημείωσε ρεκόρ εισιτηρίων στη μετα-covid εποχή. Ο λόγος για τον Άνθρωπο του Θεού, που έκοψε πάνω από 62 χιλιάδες εισιτήρια το πρώτο του τετραήμερο, ένας αριθμός που επιτεύχθηκε σε μεγάλο βαθμό, επειδή έφερε στις αίθουσες ένα κοινό που πηγαίνει σπάνια σινεμά. Η περιέργεια για την ταινία ήταν σίγουρα μεγάλη, αν αρέσει θα φανεί όχι στο χειροκρότημα, αλλά από τα κρατήματά της το τρέχον τετραήμερο – τα υπόλοιπα τα είπαμε στην κριτική μας.

Χάρη (και) στην ώθηση της ταινίας της Γελένα Πόποβιτς, το τετραήμερο αυτό κόπηκαν τα περισσότερα εισιτήρια από τότε που ξέσπασε η πανδημία –περίπου 88 χιλιάδες. Από τις υπόλοιπες ταινίες ξεχωρίζει το Ζήτημα Χρόνου (Stillwater) με τον Ματ Ντέημον, που αποδεικνύει ότι αν είναι καλή η ταινία, το κοινό θα την αναζητήσει στην αίθουσα, ακόμα κι αν έχει άλλες «εναλλακτικές». Ακόμα μεγαλύτερη απόδειξη επ’ αυτού συνιστούν ο Πατέρας με τον Άντονι Χόπκινς και το Άσπρος Πάτος του Τόμας Βίντερμπεργκ που συνεχίζουν να κόβουν εισιτήρια εβδομάδες μετά την πρεμιέρα τους, έχοντας φτάσει τα 79.335 και 50.998 αντίστοιχα.

Τα εισιτήρια αναλυτικά:

1. «Ο άνθρωπος του Θεού», 62.305 -117 οθόνες

2. «Ζήτημα χρόνου»,. 5.203 -20 οθόνες / Σύνολο: 17.962

3. «Ο γύρος του κόσμου σε 80 ημέρες», 4.491 -27 οθόνες

4. «The Suicide Squad», 2.041 -31 οθόνες / Σύνολο: 15.417

5. «Candyman», 1.950 -23 οθόνες / Σύνολο: 1.950

6. «Άσπρο πάτο», 1.673 -6 οθόνες / Σύνολο: 50.998

7. «Ταξίδι μέσα από τη μνήμη», 1.567 -27 οθόνες / Σύνολο: 1.567

8. «Λούκα», 1.372 -13 οθόνες / Σύνολο: 117.601

9. «Σπίριτ, ο ατίθασος», 1.306 -26 οθόνες / Σύνολο: 19.514

10. «Ο πατέρας», 1.127 -4 οθόνες / Σύνολο: 79.335

Πολιτισμός
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Φεστιβάλ Βενετίας 2025: Έφτασαν Γιώργος Λάνθιμος και Έμα Στόουν - Ο σκηνοθέτης φορούσε καρφίτσα με παλαιστινιακή σημαία

Πολιτισμός / Φεστιβάλ Βενετίας 2025: Έφτασαν Γιώργος Λάνθιμος και Έμα Στόουν - Ο σκηνοθέτης φορούσε καρφίτσα με παλαιστινιακή σημαία

«Μου αρέσει να δουλεύω με τον Γιώργο» δήλωσε η Έμα Στόουν - «Η ταινία δείχνει τι συμβαίνει τώρα στην κοινωνία» τόνισε ο σκηνοθέτης
LIFO NEWSROOM
Το Μουσείου Βαν Γκογκ στο Άμστερνταμ κινδυνεύει να κλείσει

Πολιτισμός / Το Μουσείο Βαν Γκογκ στο Άμστερνταμ κινδυνεύει να κλείσει

Το μουσείο ζητά από την κυβέρνηση να παρέχει επιπλέον 2,5 εκατομμύρια ευρώ ετησίως για να καλυφθούν οι απαραίτητες αναβαθμίσεις και τα μέτρα βιωσιμότητας – τονίζοντας ότι αυτό δεν αποτελεί απλώς οικονομική ενίσχυση, αλλά συμβατική υποχρέωση
LIFO NEWSROOM
Κόλμαν, Καρχαρίες και Κιαροστάμι από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Κόλμαν, Καρχαρίες και Κιαροστάμι από αύριο στους κινηματογράφους

To ριμέικ του «Πολέμου των Ρόουζ» με την αγαπημένη του ελληνικού κοινού Ολίβια Κόλμαν, τα κλασικά «Σαγόνια του Καρχαρία» και η «Γεύση του Κερασιού» ξεχωρίζουν από το πρόγραμμα της εβδομάδας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Φεστιβάλ Βενετίας 2025: Από τον Φρανκεστάιν στον Πούτιν – Έτος «τεράτων» στη μεγάλη οθόνη

Πολιτισμός / Φεστιβάλ Βενετίας 2025: Από τον Φρανκεστάιν στον Πούτιν – Έτος «τεράτων» στη μεγάλη οθόνη

Ο Γκιγιέρμο ντελ Τόρο παρουσιάζει το πολυαναμενόμενο «Φρανκενστάιν» στο Φεστιβάλ Βενετίας - Δικτάτορες, πόλεμος, πυρηνικές απειλές και φανταστικά τέρατα κυριαρχούν στο φετινό πρόγραμμα
LIFO NEWSROOM
Βραβείο Πολάρι: Ακυρώθηκε η απονομή που τιμά τη ΛΟΑΤΚΙ+ λογοτεχνία μετά τις αντιδράσεις - Ο λόγος

Πολιτισμός / Βραβείο Πολάρι: Ακυρώθηκε η απονομή που τιμά τη ΛΟΑΤΚΙ+ λογοτεχνία στη Βρετανία μετά τις αντιδράσεις - Ο λόγος

Στα φετινά βραβεία είχε συμπεριληφθεί συγγραφέας που έχει αυτοχαρακτηριστεί ως «τερφ» και στηρίζει την Τζ. Κ. Ρόουλινγκ - Τι απαντούν οι διοργανωτές
LIFO NEWSROOM
Η «οικία Κοκοβίκου» μετατρέπεται σε χώρο προβολής ταινιών του ελληνικού κινηματογράφου

Πολιτισμός / Η «οικία Κοκοβίκου» μετατρέπεται σε χώρο προβολής ταινιών του ελληνικού κινηματογράφου

Πρόκειται για το σπίτι του Αντωνάκη και της Ελενίτσας στην ταινία «Η δε γυνή να φοβήται τον άνδρα» - Tο κτήριο, σε ερειπιώδη κατάσταση σήμερα, έχει χαρακτηριστεί ως ιστορικό διατηρητέο μνημείο με τον περιβάλλοντα χώρο του, διότι αποτελεί εξαιρετικό δείγμα Αθηναϊκού σπιτιού
LIFO NEWSROOM