Ρεκόρ εισιτηρίων στην μετα-covid εποχή από τον «Άνθρωπο του Θεού» – Μια ματιά στο ελληνικό box-office

Ρεκόρ εισιτηρίων στην μετα-covid εποχή από τον «Άνθρωπο του Θεού» – Μια ματιά στο ελληνικό box-office Facebook Twitter
Ο Άρης Σερβετάλης πρωταγωνιστής στην ταινία ο Άνθρωπος του Θεού
0

Φέτος το καλοκαίρι οι ελληνικές ταινίες κινήθηκαν πολύ καλύτερα από ότι αναμενόταν, αποδεικνύοντας ότι κακώς η διανομή όλα αυτά τα χρόνια απέφευγε να βγάλει εγχώριο προϊόν στις αίθουσες τους καλοκαιρινούς μήνες.

Στο φώτο φίνις της θερινής σεζόν μια ελληνική ταινία σημείωσε ρεκόρ εισιτηρίων στη μετα-covid εποχή. Ο λόγος για τον Άνθρωπο του Θεού, που έκοψε πάνω από 62 χιλιάδες εισιτήρια το πρώτο του τετραήμερο, ένας αριθμός που επιτεύχθηκε σε μεγάλο βαθμό, επειδή έφερε στις αίθουσες ένα κοινό που πηγαίνει σπάνια σινεμά. Η περιέργεια για την ταινία ήταν σίγουρα μεγάλη, αν αρέσει θα φανεί όχι στο χειροκρότημα, αλλά από τα κρατήματά της το τρέχον τετραήμερο – τα υπόλοιπα τα είπαμε στην κριτική μας.

Χάρη (και) στην ώθηση της ταινίας της Γελένα Πόποβιτς, το τετραήμερο αυτό κόπηκαν τα περισσότερα εισιτήρια από τότε που ξέσπασε η πανδημία –περίπου 88 χιλιάδες. Από τις υπόλοιπες ταινίες ξεχωρίζει το Ζήτημα Χρόνου (Stillwater) με τον Ματ Ντέημον, που αποδεικνύει ότι αν είναι καλή η ταινία, το κοινό θα την αναζητήσει στην αίθουσα, ακόμα κι αν έχει άλλες «εναλλακτικές». Ακόμα μεγαλύτερη απόδειξη επ’ αυτού συνιστούν ο Πατέρας με τον Άντονι Χόπκινς και το Άσπρος Πάτος του Τόμας Βίντερμπεργκ που συνεχίζουν να κόβουν εισιτήρια εβδομάδες μετά την πρεμιέρα τους, έχοντας φτάσει τα 79.335 και 50.998 αντίστοιχα.

Τα εισιτήρια αναλυτικά:

1. «Ο άνθρωπος του Θεού», 62.305 -117 οθόνες

2. «Ζήτημα χρόνου»,. 5.203 -20 οθόνες / Σύνολο: 17.962

3. «Ο γύρος του κόσμου σε 80 ημέρες», 4.491 -27 οθόνες

4. «The Suicide Squad», 2.041 -31 οθόνες / Σύνολο: 15.417

5. «Candyman», 1.950 -23 οθόνες / Σύνολο: 1.950

6. «Άσπρο πάτο», 1.673 -6 οθόνες / Σύνολο: 50.998

7. «Ταξίδι μέσα από τη μνήμη», 1.567 -27 οθόνες / Σύνολο: 1.567

8. «Λούκα», 1.372 -13 οθόνες / Σύνολο: 117.601

9. «Σπίριτ, ο ατίθασος», 1.306 -26 οθόνες / Σύνολο: 19.514

10. «Ο πατέρας», 1.127 -4 οθόνες / Σύνολο: 79.335

Πολιτισμός
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πούλιτζερ Λογοτεχνίας: Ο Πέρσιβαλ Έβερετ κέρδισε το βραβείο για το μυθιστόρημα «James» – Η ανατρεπτική ματιά στον Χάκλμπερι Φιν

Πολιτισμός / Πούλιτζερ Λογοτεχνίας: Ο Πέρσιβαλ Έβερετ κέρδισε το βραβείο για το μυθιστόρημα «James»

Ο Percival Everett τιμήθηκε με το βραβείο Πούλιτζερ για το «James», μια ανατρεπτική επαναφήγηση του «Χακλμπερι Φιν» από την οπτική του Τζιμ - Το μυθιστόρημα έχει ήδη σαρώσει τα λογοτεχνικά βραβεία των ΗΠΑ
LIFO NEWSROOM
«Φωνές Δικαίωσης»: Το ντοκιμαντέρ για τη χρόνια κακοποίηση ανήλικων αθλητριών παρουσιάζεται απόψε στο κοινό

Πολιτισμός / «Φωνές Δικαίωσης»: Το ντοκιμαντέρ για τη χρόνια κακοποίηση ανήλικων αθλητριών παρουσιάζεται απόψε στο κοινό

Το ηχητικό ντοκιμαντέρ που διακρίθηκε στο 27ο Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης καταγράφει το τραύμα, τον αγώνα και τη δικαίωση των θυμάτων κακοποίησης του προπονητή Τάε Κβο Ντο στην Ηλιούπολη
LIFO NEWSROOM
Πέθανε ο θρυλικός σκηνοθέτης της όπερας Pierre Audi σε ηλικία 67 ετών

Πολιτισμός / Πέθανε ο θρυλικός σκηνοθέτης της όπερας Pierre Audi σε ηλικία 67 ετών

Ο κορυφαίος Γαλλο-Λιβανέζος καλλιτεχνικός διευθυντής, επιμελητής και σκηνοθέτης υπήρξε απόλυτα αφοσιωμένος στην τέχνη του και άφησε ένα ανεξίτηλο αποτύπωμα στον κόσμο της όπερας, της μουσικής και του θεάτρου.
LIFO NEWSROOM
Η «Ανδρομάχη» της Μαρίας Πρωτόπαππα στην Επίδαυρο

Πολιτισμός / Η «Ανδρομάχη» της Μαρίας Πρωτόπαππα στην Επίδαυρο

Στη δραματουργική και σκηνοθετική προσέγγιση της «Ανδρομάχης» από τη Μαρία Πρωτόπαππα, η Ερμιόνη και η Ανδρομάχη αντιπροσωπεύουν τα ιδεώδη των χωρών τους, ενώ ο Μενέλαος και ο Πηλέας την πολιτική και την εξουσία
LIFO NEWSROOM