Ρεκόρ εισιτηρίων στην μετα-covid εποχή από τον «Άνθρωπο του Θεού» – Μια ματιά στο ελληνικό box-office

Ρεκόρ εισιτηρίων στην μετα-covid εποχή από τον «Άνθρωπο του Θεού» – Μια ματιά στο ελληνικό box-office Facebook Twitter
Ο Άρης Σερβετάλης πρωταγωνιστής στην ταινία ο Άνθρωπος του Θεού
0

Φέτος το καλοκαίρι οι ελληνικές ταινίες κινήθηκαν πολύ καλύτερα από ότι αναμενόταν, αποδεικνύοντας ότι κακώς η διανομή όλα αυτά τα χρόνια απέφευγε να βγάλει εγχώριο προϊόν στις αίθουσες τους καλοκαιρινούς μήνες.

Στο φώτο φίνις της θερινής σεζόν μια ελληνική ταινία σημείωσε ρεκόρ εισιτηρίων στη μετα-covid εποχή. Ο λόγος για τον Άνθρωπο του Θεού, που έκοψε πάνω από 62 χιλιάδες εισιτήρια το πρώτο του τετραήμερο, ένας αριθμός που επιτεύχθηκε σε μεγάλο βαθμό, επειδή έφερε στις αίθουσες ένα κοινό που πηγαίνει σπάνια σινεμά. Η περιέργεια για την ταινία ήταν σίγουρα μεγάλη, αν αρέσει θα φανεί όχι στο χειροκρότημα, αλλά από τα κρατήματά της το τρέχον τετραήμερο – τα υπόλοιπα τα είπαμε στην κριτική μας.

Χάρη (και) στην ώθηση της ταινίας της Γελένα Πόποβιτς, το τετραήμερο αυτό κόπηκαν τα περισσότερα εισιτήρια από τότε που ξέσπασε η πανδημία –περίπου 88 χιλιάδες. Από τις υπόλοιπες ταινίες ξεχωρίζει το Ζήτημα Χρόνου (Stillwater) με τον Ματ Ντέημον, που αποδεικνύει ότι αν είναι καλή η ταινία, το κοινό θα την αναζητήσει στην αίθουσα, ακόμα κι αν έχει άλλες «εναλλακτικές». Ακόμα μεγαλύτερη απόδειξη επ’ αυτού συνιστούν ο Πατέρας με τον Άντονι Χόπκινς και το Άσπρος Πάτος του Τόμας Βίντερμπεργκ που συνεχίζουν να κόβουν εισιτήρια εβδομάδες μετά την πρεμιέρα τους, έχοντας φτάσει τα 79.335 και 50.998 αντίστοιχα.

Τα εισιτήρια αναλυτικά:

1. «Ο άνθρωπος του Θεού», 62.305 -117 οθόνες

2. «Ζήτημα χρόνου»,. 5.203 -20 οθόνες / Σύνολο: 17.962

3. «Ο γύρος του κόσμου σε 80 ημέρες», 4.491 -27 οθόνες

4. «The Suicide Squad», 2.041 -31 οθόνες / Σύνολο: 15.417

5. «Candyman», 1.950 -23 οθόνες / Σύνολο: 1.950

6. «Άσπρο πάτο», 1.673 -6 οθόνες / Σύνολο: 50.998

7. «Ταξίδι μέσα από τη μνήμη», 1.567 -27 οθόνες / Σύνολο: 1.567

8. «Λούκα», 1.372 -13 οθόνες / Σύνολο: 117.601

9. «Σπίριτ, ο ατίθασος», 1.306 -26 οθόνες / Σύνολο: 19.514

10. «Ο πατέρας», 1.127 -4 οθόνες / Σύνολο: 79.335

Πολιτισμός
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Τζένιφερ Λόρενς, Οικονομίδης και μεταφυσικό ρομάντζο από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Τζένιφερ Λόρενς, Οικονομίδης και μεταφυσικό ρομάντζο από αύριο στους κινηματογράφους

Η tour de force ερμηνεία της Τζένιφερ Λόρενς στη νέα ταινία της Λιν Ράμσεϊ, η «Σπασμένη Φλέβα» του Γιάννη Οικονομίδη, και μια ιδιαίτερη ρομαντική κομεντί ξεχωρίζουν από την κινηματογραφική σοδειά αυτής της εβδομάδας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Μάνος Χατζιδάκις: Ο γιος του προσφεύγει στη Δικαιοσύνη για την παγκόσμια περιοδεία – Τι απαντά η εταιρεία παραγωγής

Πολιτισμός / Μάνος Χατζιδάκις: Ο γιος του προσφεύγει στη Δικαιοσύνη για την παγκόσμια περιοδεία – Τι απαντά η εταιρεία παραγωγής

Ο Γιώργος Χατζιδάκις αναφέρει ότι το αίτημα για την περιοδεία είχε απορριφθεί «ρητά», καθώς «δεν ανταποκρίνεται στις προδιαγραφές και στο καλλιτεχνικό ήθος» του Μάνου Χατζιδάκι
LIFO NEWSROOM
Θεολογική Σχολή Χάλκης: Η παπική επίσκεψη φέρνει ξανά στο προσκήνιο το ζήτημα της επαναλειτουργίας

Πολιτισμός / Θεολογική Σχολή Χάλκης: Η παπική επίσκεψη φέρνει ξανά στο προσκήνιο το ζήτημα της επαναλειτουργίας

Στο πρώτο του ταξίδι στο εξωτερικό, ο Πάπας Λέων επισκέπτεται την Τουρκία για να συμμετάσχει στις εκδηλώσεις για τα 1.700 χρόνια από τη Σύνοδο της Νίκαιας, σε μια επίσκεψη που αναζωπυρώνει τις ελπίδες για την επαναλειτουργία της Θεολογικής Σχολής της Χάλκης
LIFO NEWSROOM
Η Ιστορία την αδίκησε: Το μυστήριο 400 χρόνων γύρω από τη γυναίκα και τον γιο του Σαίξπηρ

Πολιτισμός / Η Ιστορία την αδίκησε: Το μυστήριο 400 χρόνων γύρω από τη γυναίκα και τον γιο του Σαίξπηρ

Η ταινία «Hamnet» ρίχνει φως στην οικογενειακή ζωή του Σαίξπηρ και της Άγκνες και στην τραγική απώλεια του γιου τους, βάζοντας τη φαντασία να καλύψει τα ιστορικά κενά για να αναδείξει το πένθος, την αγάπη και τη δύναμη ενός υποτιμημένου και σε πολλούς άγνωστου χαρακτήρα
LIFO NEWSROOM