Πόσο πληρώνονται για μια μόνο φωτογραφία στο Instagram; Η απάντηση μπορεί και να σοκάρει

Πόσο πληρώνονται για μια μόνο φωτογραφία στο Instagram; Η απάντηση μπορεί και να σοκάρει Facebook Twitter
Kendall Jenner, Kim Kardashian και Kylie Jenner
0

Νέα ήθη και στη διαφήμιση φέρνει η εκρηκτική άνοδος των social media παγκοσμίως κάνοντας πολλά μεγάλα brands να ξοδεύουν τεράστια ποσά για την προώθηση των προϊόντων τους μέσα από το Facebook και το Instagram. Oι τρόποι ανάπτυξης αυτής της στρατηγικής στο Instagram, περιλαμβάνει πλέον ξεκάθαρα χορηγούμενα διαφημιστικά ποστς, αλλά η ναυαρχίδα για την διαφήμιση παραμένουν οι διασημότητες και ο έμμεσος τρόπος προώθησης.

Οι πλέον επιδραστικοί σταρ που διατηρούν λογαριασμούς με εκατομμύρια φανς στην πλατφόρμα, αποτελούν τους μεσάζοντες μεταξύ εταιριών και εν δυνάμει πελατών - και για το λόγο αυτό πληρώνονται αδρά.

Στην κορυφή των πιο ακριβοπληρωμένων στη λίστα βρίσκεται μια οικογένεια που έχει κάνει σχολή με τον τρόπο που λανσάρει τα μέλη της. Φυσικό είναι λοιπόν να θεωρείται πως είναι ικανή να λανσάρει οτιδήποτε. Η αυτοκρατορία των Kardashian-Jenners με την πολύτιμη επιρροή στο Instagram, απολαμβάνει σοκαριστικά μεγάλα κέρδη για να κάνει αυτή τη δουλειά με ελάχιστο κόπο. Συχνά τα ποσά είναι εξαφήφια για μια μόνο φωτογραφία και ενίοτε υπάρχουν ολόκληρα συμβόλαια για ένα προϊόν.

Ο Michael Heller, ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρίας ψηφιακού μάρκετινγκ Talent Resources- της εταιρείας που οργανώνει και κλείνει τα περισσότερα συμβόλαια και εμπορικά deals για τις διάσημες Kardashian-Jenners αποκαλύπτει στο Us Weekly τα υπέρογκα ποσά.

Ορισμένες εταιρείες είναι γνωστό ότι πληρώνουν μέχρι και 500.000 δολάρια για να αποκτήσουν πρόσβαση στους 95 εκατ. followers της Kim Kardashian ενώ οι αδελφές Khloe και Kourtney μπορούν να κερδίσουν μέχρι και 250.000 δολάρια για μια διαφημιστική φωτογραφία.

Οι νεότερες αδερφές Kendall και Kylie Jenner διαθέτουν επίσης τεράστια βάση ακολούθων με εκατομμύρια οπαδούς και οι συμφωνίες τους για προωθήσεις φτάνουν τα 400.000 δολάρια.

Τα προϊόντα που διαφημίζουν περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων, τσάι για απώλεια βάρους και αξεσουάρ. Το συγκεκριμένο τσάι που προωθήθηκε από την Κim και την Kendall ξεπούλησε σε χρόνο ρεκόρ και η εταιρία έκανε απόσβεση όλο το ποσό που έδωσε, έχοντας παράλληλα τεράστιο κέρδος.

«Η απόδοση των Kardashian-Jenners είναι εγγυημένη», αναφέρει ο Michael Heller. Προσθέτει επίσης πως οι συμφωνίες αυτού του είδους αποτελούν πλέον ένα μεγάλο μέρος των κερδών για τις γυναίκες της οικογένειας και πως από εκεί προέρχεται σχεδόν το 25% των ετήσιων εισοδημάτων τους. Την ίδια ώρα, η Κim Kardashian, η «αυτοκράτειρα» της οικογενείας και η πιο επιδραστική των social media χρησιμοποιεί τους λογαριασμούς της για να προωθήσει και δικά της προϊόντα ή επιχειρήσεις στις οποίες συμμετέχει, πολλαπλασιάζοντας έτσι τα κέρδη της.

Τα χτυπητά πρόμο της οικογένειας:

This is happening! The Lumee Black Duo is now in Apple Globally -Loving the back light! #lumeecollab

A post shared by Kim Kardashian West (@kimkardashian) on

Πολιτισμός
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Εβδομάδα μόδας στο Ριάντ: «Καρφιά» από την εγγονή της Vivienne Westwood για τη συμμετοχή του οίκου

Πολιτισμός / Εβδομάδα μόδας στο Ριάντ: «Καρφιά» από την εγγονή της Vivienne Westwood για τη συμμετοχή του οίκου

Ο οίκος Vivienne Westwood υπερασπίστηκε την παρουσία του στη Σαουδική Αραβία, υποστηρίζοντας ότι πρόκειται για «ευκαιρία πολιτισμικού διαλόγου και αμοιβαίας κατανόησης»
LIFO NEWSROOM
«Τιτανικός»: Πώς ένα τρέιλερ τεσσάρων λεπτών βοήθησε την ταινία να γίνει ένα από τα μεγαλύτερα blockbusters

Πολιτισμός / «Τιτανικός»: Πώς ένα τρέιλερ τεσσάρων λεπτών βοήθησε την ταινία να γίνει ένα από τα μεγαλύτερα blockbusters

«Τα διακυβεύματα ήταν τεράστια. Όλοι ήμασταν σε ένταση. Είχαμε ξοδέψει πέντε χρόνια και 200 εκατομμύρια δολάρια» - Ο παραγωγός του «Τιτανικού» γράφει για την εποχή δημιουργίας της ταινίας που «έσπασε» ταμεία και απέσπασε 11 βραβεία Όσκαρ
LIFO NEWSROOM
Πορτρέτο της Μαρίας Αντουανέτας πιστεύεται πως απεικονίζει την αδερφή της

Πολιτισμός / Πορτρέτο της Μαρίας Αντουανέτας πιστεύεται πως απεικονίζει την αδελφή της

«Αν και αυτά τα εντυπωσιακά πορτρέτα έχουν εκτεθεί πολλές φορές τα τελευταία 250 χρόνια, θα είναι πραγματικά ξεχωριστό να βλέπουμε επιτέλους τη Μαρία Αντουανέτα όπως ήταν πραγματικά, και όχι να τη συγχέουμε με την αδελφή της», δήλωσε ο διευθυντής του Μουσείου Τέχνης και Ιστορίας στη Γενεύη
LIFO NEWSROOM
Μουσείο Βίλα Γκέτι: Παρουσίαση για την παραγωγή αρώματος στην Πύλο στην Ύστερη Εποχή του Χαλκού

Πολιτισμός / Μια αρχαιολόγος έχει βρει πώς μύριζαν τα αρώματα στην Ύστερη Εποχή του Χαλκού. Θα μιλήσει για αυτό σε μια διάλεξη

Η εκδήλωση αυτή θα πραγματοποιηθεί στο Μουσείο - Βίλα Γκέτυ και αποτελεί μέρος της περιοδικής έκθεσης «The Kingdom of Pylos», την πρώτη μεγάλη έκθεση στη Βόρεια Αμερική αφιερωμένη στον Μυκηναϊκό πολιτισμό.
LIFO NEWSROOM
Ο Γούντι Άλεν θυμάται τη Νταϊάν Κίτον

Πολιτισμός / Ο Γούντι Άλεν αποχαιρετά τη Νταϊάν Κίτον

«Με την πάροδο του χρόνου έκανα ταινίες για ένα μόνο κοινό, τη Νταϊάν Κίτον. Δεν διάβασα ποτέ καμία κριτική για τη δουλειά μου και με ενδιέφερε μόνο η γνώμη της Κίτον», γράφει ο Άλεν σε κείμενό του, αφιερωμένο στην Αμερικανίδα ηθοποιό
LIFO NEWSROOM
Άννα Κυριακού: Από τη Finos Films και το Εθνικό Θέατρο έως τη «θεία Μπεμπέκα» στις «Τρεις Χάριτες»

Πολιτισμός / Άννα Κυριακού: Από τη Finos Films και το Εθνικό Θέατρο έως τη «θεία Μπεμπέκα» στις «Τρεις Χάριτες»

Στο Εθνικό Θέατρο, όπου υπήρξε μέλος για πάνω από 20 χρόνια, πρωταγωνίστησε σε 34 έργα, από την Ηλέκτρα και τον Πειρασμό του Ξενόπουλου, έως τον Οθέλλο και τη Λυσιστράτη
LIFO NEWSROOM
Μία Φάροου: Απέτισε φόρο τιμής στη Νταϊάν Κίτον παρά τη στήριξή της στον Γούντι Άλεν

Πολιτισμός / Μία Φάροου: «Ήταν ένα σπάνιο άτομο» - Απέτισε φόρο τιμής στη Νταϊάν Κίτον παρά τη στήριξή της στον Γούντι Άλεν

Το μήνυμα της έρχεται μετά την απόφαση της Νταϊάν Κίτον να υπερασπιστεί δημόσια τον Γούντι Άλεν, εν μέσω κατηγοριών για σεξουαλική κακοποίηση της κόρης τους
LIFO NEWSROOM
Κολοσσαίο: Τούνελ 2.000 ετών που χρησιμοποιούσαν αποκλειστικά οι αυτοκράτορες, ανοίγει για το κοινό

Πολιτισμός / Κολοσσαίο: Τούνελ 2.000 ετών που χρησιμοποιούσαν αποκλειστικά οι αυτοκράτορες, ανοίγει για το κοινό

Γνωστό ως «Διάδρομος του Κόμμοδου», το τούνελ μήκους 55 μέτρων κατασκευάστηκε κάτω από το αμφιθέατρο, ώστε οι αυτοκράτορες και οι εκλεκτοί τους καλεσμένοι να φτάνουν στις αυτοκρατορικές θέσεις χωρίς να αναμειγνύονται με το πλήθος
LIFO NEWSROOM