Πόσο πληρώνονται για μια μόνο φωτογραφία στο Instagram; Η απάντηση μπορεί και να σοκάρει

Πόσο πληρώνονται για μια μόνο φωτογραφία στο Instagram; Η απάντηση μπορεί και να σοκάρει Facebook Twitter
Kendall Jenner, Kim Kardashian και Kylie Jenner
0

Νέα ήθη και στη διαφήμιση φέρνει η εκρηκτική άνοδος των social media παγκοσμίως κάνοντας πολλά μεγάλα brands να ξοδεύουν τεράστια ποσά για την προώθηση των προϊόντων τους μέσα από το Facebook και το Instagram. Oι τρόποι ανάπτυξης αυτής της στρατηγικής στο Instagram, περιλαμβάνει πλέον ξεκάθαρα χορηγούμενα διαφημιστικά ποστς, αλλά η ναυαρχίδα για την διαφήμιση παραμένουν οι διασημότητες και ο έμμεσος τρόπος προώθησης.

Οι πλέον επιδραστικοί σταρ που διατηρούν λογαριασμούς με εκατομμύρια φανς στην πλατφόρμα, αποτελούν τους μεσάζοντες μεταξύ εταιριών και εν δυνάμει πελατών - και για το λόγο αυτό πληρώνονται αδρά.

Στην κορυφή των πιο ακριβοπληρωμένων στη λίστα βρίσκεται μια οικογένεια που έχει κάνει σχολή με τον τρόπο που λανσάρει τα μέλη της. Φυσικό είναι λοιπόν να θεωρείται πως είναι ικανή να λανσάρει οτιδήποτε. Η αυτοκρατορία των Kardashian-Jenners με την πολύτιμη επιρροή στο Instagram, απολαμβάνει σοκαριστικά μεγάλα κέρδη για να κάνει αυτή τη δουλειά με ελάχιστο κόπο. Συχνά τα ποσά είναι εξαφήφια για μια μόνο φωτογραφία και ενίοτε υπάρχουν ολόκληρα συμβόλαια για ένα προϊόν.

Ο Michael Heller, ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρίας ψηφιακού μάρκετινγκ Talent Resources- της εταιρείας που οργανώνει και κλείνει τα περισσότερα συμβόλαια και εμπορικά deals για τις διάσημες Kardashian-Jenners αποκαλύπτει στο Us Weekly τα υπέρογκα ποσά.

Ορισμένες εταιρείες είναι γνωστό ότι πληρώνουν μέχρι και 500.000 δολάρια για να αποκτήσουν πρόσβαση στους 95 εκατ. followers της Kim Kardashian ενώ οι αδελφές Khloe και Kourtney μπορούν να κερδίσουν μέχρι και 250.000 δολάρια για μια διαφημιστική φωτογραφία.

Οι νεότερες αδερφές Kendall και Kylie Jenner διαθέτουν επίσης τεράστια βάση ακολούθων με εκατομμύρια οπαδούς και οι συμφωνίες τους για προωθήσεις φτάνουν τα 400.000 δολάρια.

Τα προϊόντα που διαφημίζουν περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων, τσάι για απώλεια βάρους και αξεσουάρ. Το συγκεκριμένο τσάι που προωθήθηκε από την Κim και την Kendall ξεπούλησε σε χρόνο ρεκόρ και η εταιρία έκανε απόσβεση όλο το ποσό που έδωσε, έχοντας παράλληλα τεράστιο κέρδος.

«Η απόδοση των Kardashian-Jenners είναι εγγυημένη», αναφέρει ο Michael Heller. Προσθέτει επίσης πως οι συμφωνίες αυτού του είδους αποτελούν πλέον ένα μεγάλο μέρος των κερδών για τις γυναίκες της οικογένειας και πως από εκεί προέρχεται σχεδόν το 25% των ετήσιων εισοδημάτων τους. Την ίδια ώρα, η Κim Kardashian, η «αυτοκράτειρα» της οικογενείας και η πιο επιδραστική των social media χρησιμοποιεί τους λογαριασμούς της για να προωθήσει και δικά της προϊόντα ή επιχειρήσεις στις οποίες συμμετέχει, πολλαπλασιάζοντας έτσι τα κέρδη της.

Τα χτυπητά πρόμο της οικογένειας:

This is happening! The Lumee Black Duo is now in Apple Globally -Loving the back light! #lumeecollab

A post shared by Kim Kardashian West (@kimkardashian) on

Πολιτισμός
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Εναλλακτική Σκηνή

Πολιτισμός / Η Εναλλακτική Σκηνή της ΕΛΣ ετοιμάζει ένα #έπικ comeback

Η πιο ανήσυχη φωνή του σύγχρονου μουσικού θεάτρου στη χώρα ετοιμάζει ένα πρόγραμμα μεγάλης κλίμακας με περισσότερες από 30 παραγωγές, δύο φεστιβάλ, περιοδείες σε όλη την Ελλάδα και συμμετοχή στο 60ό Φεστιβάλ Δημητρίων.
LIFO NEWSROOM
Φρανσουά Οζόν, Τζέιμς Ντιν και Μόνικα Μπελούτσι από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Φρανσουά Οζόν, Τζέιμς Ντιν και Μόνικα Μπελούτσι από αύριο στους κινηματογράφους

Το καλαίσθητο δράμα μυστηρίου «When the Fall is Coming», η έκπληξη των Καννών «Sorry Baby», ο οργισμένος «Rebel Without a Cause», η «Malena» του Τζουζέπε Τορνατόρε και τέσσερις ακόμα επιλογές απαρτίζουν το πρόγραμμα της εβδομάδας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Πέθανε σε ηλικία 49 ετών η Andrea Gibson,η ποιήτρια που ύμνησε την ταυτότητα, τον θάνατο και την αγάπη

Πολιτισμός / Πέθανε σε ηλικία 49 ετών η Andrea Gibson, η ποιήτρια που ύμνησε την ταυτότητα, τον θάνατο και την αγάπη

Την τελευταία της περίοδο, η Gibson αποτέλεσε το κεντρικό πρόσωπο του ντοκιμαντέρ Come See Me in the Good Light, που βραβεύτηκε φέτος στο Sundance και αναμένεται να μεταδοθεί μέσα στο φθινόπωρο από το Apple TV+
LIFO NEWSROOM
Emmy 2025: Aνακοινώθηκαν οι υποψηφιότητες ανακοινώθηκαν –  Σάρωσε το «Severance», ξεχώρισε το «The Studio»

Πολιτισμός / Emmy 2025: Aνακοινώθηκαν οι υποψηφιότητες – Σάρωσε το «Severance», ξεχώρισε το «The Studio»

Ανάμεσα στους φετινούς διεκδικητές ξεχωρίζουν και νέες αφίξεις, όπως τα «The Pitt», «Paradise», «Nobody Wants This» και «The Studio», που κατάφεραν να προταθούν στις βασικές κατηγορίες Καλύτερης Δραματικής και Κωμικής Σειράς.
LIFO NEWSROOM
Hotel Amour: Το νέο μιούζικαλ των Γεράσιμου Ευαγγελάτου και Θέμη Καραμουρατίδη

Πολιτισμός / Hotel Amour: Το νέο μιούζικαλ των Γεράσιμου Ευαγγελάτου και Θέμη Καραμουρατίδη

Από 20 Οκτωβρίου και κάθε Δευτέρα και Τρίτη στο Θέατρο Ακροπόλ, η νέα μουσικοθεατρική πρόταση των Γεράσιμου Ευαγγελάτου και Θέμη Καραμουρατίδη, σε σκηνοθεσία Σμαράγδας Καρύδη
LIFO NEWSROOM
H Kylie Minogue στο Release είναι η πιο ποπ εμπειρία που μπορείς να ζήσεις φέτος στην Αθήνα

Οδηγός Μουσικής / H Kylie Minogue στο Release είναι η πιο ποπ εμπειρία που μπορείς να ζήσεις τώρα στην Αθήνα

Την Παρασκευή 18 Ιουλίου, στην Πλατεία Νερού την σκηνή του Release Athens καταλαμβάνει το σόου της Αυστραλής superstar που ταξιδεύει στην Αθήνα στο πλαίσιο της σαρωτικής Tension Tour
LIFO NEWSROOM