Πόσο πληρώνονται για μια μόνο φωτογραφία στο Instagram; Η απάντηση μπορεί και να σοκάρει

Πόσο πληρώνονται για μια μόνο φωτογραφία στο Instagram; Η απάντηση μπορεί και να σοκάρει Facebook Twitter
Kendall Jenner, Kim Kardashian και Kylie Jenner
0

Νέα ήθη και στη διαφήμιση φέρνει η εκρηκτική άνοδος των social media παγκοσμίως κάνοντας πολλά μεγάλα brands να ξοδεύουν τεράστια ποσά για την προώθηση των προϊόντων τους μέσα από το Facebook και το Instagram. Oι τρόποι ανάπτυξης αυτής της στρατηγικής στο Instagram, περιλαμβάνει πλέον ξεκάθαρα χορηγούμενα διαφημιστικά ποστς, αλλά η ναυαρχίδα για την διαφήμιση παραμένουν οι διασημότητες και ο έμμεσος τρόπος προώθησης.

Οι πλέον επιδραστικοί σταρ που διατηρούν λογαριασμούς με εκατομμύρια φανς στην πλατφόρμα, αποτελούν τους μεσάζοντες μεταξύ εταιριών και εν δυνάμει πελατών - και για το λόγο αυτό πληρώνονται αδρά.

Στην κορυφή των πιο ακριβοπληρωμένων στη λίστα βρίσκεται μια οικογένεια που έχει κάνει σχολή με τον τρόπο που λανσάρει τα μέλη της. Φυσικό είναι λοιπόν να θεωρείται πως είναι ικανή να λανσάρει οτιδήποτε. Η αυτοκρατορία των Kardashian-Jenners με την πολύτιμη επιρροή στο Instagram, απολαμβάνει σοκαριστικά μεγάλα κέρδη για να κάνει αυτή τη δουλειά με ελάχιστο κόπο. Συχνά τα ποσά είναι εξαφήφια για μια μόνο φωτογραφία και ενίοτε υπάρχουν ολόκληρα συμβόλαια για ένα προϊόν.

Ο Michael Heller, ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρίας ψηφιακού μάρκετινγκ Talent Resources- της εταιρείας που οργανώνει και κλείνει τα περισσότερα συμβόλαια και εμπορικά deals για τις διάσημες Kardashian-Jenners αποκαλύπτει στο Us Weekly τα υπέρογκα ποσά.

Ορισμένες εταιρείες είναι γνωστό ότι πληρώνουν μέχρι και 500.000 δολάρια για να αποκτήσουν πρόσβαση στους 95 εκατ. followers της Kim Kardashian ενώ οι αδελφές Khloe και Kourtney μπορούν να κερδίσουν μέχρι και 250.000 δολάρια για μια διαφημιστική φωτογραφία.

Οι νεότερες αδερφές Kendall και Kylie Jenner διαθέτουν επίσης τεράστια βάση ακολούθων με εκατομμύρια οπαδούς και οι συμφωνίες τους για προωθήσεις φτάνουν τα 400.000 δολάρια.

Τα προϊόντα που διαφημίζουν περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων, τσάι για απώλεια βάρους και αξεσουάρ. Το συγκεκριμένο τσάι που προωθήθηκε από την Κim και την Kendall ξεπούλησε σε χρόνο ρεκόρ και η εταιρία έκανε απόσβεση όλο το ποσό που έδωσε, έχοντας παράλληλα τεράστιο κέρδος.

«Η απόδοση των Kardashian-Jenners είναι εγγυημένη», αναφέρει ο Michael Heller. Προσθέτει επίσης πως οι συμφωνίες αυτού του είδους αποτελούν πλέον ένα μεγάλο μέρος των κερδών για τις γυναίκες της οικογένειας και πως από εκεί προέρχεται σχεδόν το 25% των ετήσιων εισοδημάτων τους. Την ίδια ώρα, η Κim Kardashian, η «αυτοκράτειρα» της οικογενείας και η πιο επιδραστική των social media χρησιμοποιεί τους λογαριασμούς της για να προωθήσει και δικά της προϊόντα ή επιχειρήσεις στις οποίες συμμετέχει, πολλαπλασιάζοντας έτσι τα κέρδη της.

Τα χτυπητά πρόμο της οικογένειας:

This is happening! The Lumee Black Duo is now in Apple Globally -Loving the back light! #lumeecollab

A post shared by Kim Kardashian West (@kimkardashian) on

Πολιτισμός
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

hjnrjh

Πολιτισμός / ΕΣΩ 2025: Oι σημαντικότερες στιγμές στην κατάμεστη αίθουσα του Μεγάρου

Η 13η ΕΣΩ: 'Αγκαλιάζοντας το Χάος σ’ έναν Έξυπνο Κόσμο' ολοκληρώθηκε, την Τετάρτη 7 Μαΐου 2025 στην Αίθουσα Αλεξάνδρα Τριάντη του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών, ακριβώς όπως υποσχέθηκε, σαν αγκαλιά, που εμπεριέχει την ρευστότητα του σύγχρονου, διασυνδεδεμένου κόσμου μας που, διαρκώς, αλλάζει.
ΜΕΛΙΝΑ ΑΡΒΑΝΙΤΗ-ΠΟΛΛΑΤΟΥ
Έρχεται στο Μεσολόγγι ο αυθεντικός πίνακας του Ντελακρουά «Η Ελλάδα στα ερείπια του Μεσολογγίου»

Πολιτισμός / Μεσολόγγι: Έρχεται ο αυθεντικός πίνακας του Ντελακρουά «Η Ελλάδα στα ερείπια του Μεσολογγίου»

Ανακοινώθηκε στην εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε για την έναρξη του επετειακού κύκλου των 200 χρόνων από την ηρωική Έξοδο - Η αποκάλυψη του Νίκου Αλάγια για τον πατέρα του που μετανάστευσε στη Γαλλία τη δεκαετία του 1960
LIFO NEWSROOM
«Allspice» στο Μουσείο Ακρόπολης: Mια έκθεση για τις αρπαγές, τις λεηλασίες, τις διώξεις των πολιτισμών

Εικαστικά / «Allspice» στο Μουσείο Ακρόπολης: Mια έκθεση για τις αρπαγές, τις λεηλασίες, τις διώξεις των πολιτισμών

Ο Michael Rakowitz, χρησιμοποιώντας αντισυμβατικές προσεγγίσεις, ανοίγει έναν διάλογο με έργα συγκινητικά, φανερά πολιτικά, υπενθυμίζοντάς μας την επανάληψη οδυνηρών γεγονότων της Ιστορίας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Νίκολας Κάλιναν: Ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου μιλησε για τα Γλυπτά του Παρθενώνα και τη συνεργασία με την Ελλάδα

Πολιτισμός / Γλυπτά του Παρθενώνα: Ο νέος διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου μιλά για συνεργασία, αλλά όχι επιστροφή

Ο Νίκολας Κάλιναν, Διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου, αναφέρεται στη συνέντευξή του για τη συνεργασία με την Ελλάδα γύρω από τα Γλυπτά του Παρθενώνα, χωρίς να δίνει σαφή απάντηση για την επιστροφή τους
LIFO NEWSROOM
Η νέα έκθεση του Σωκράτη Σωκράτους μιλά για τα ισοπεδωμένα τοπία που άφησαν οι βομβαρδισμοί του 20ού αιώνα

Πολιτισμός / Η νέα έκθεση του Σωκράτη Σωκράτους μιλά για τα ισοπεδωμένα τοπία που άφησαν οι βομβαρδισμοί του 20ού αιώνα

Το αλουμίνιο δεν είναι απλώς το εικαστικό μέσο για τη νέα δουλειά του Σωκράτη Σωκράτους που εγκαινιάζεται στην γκαλερί Eins στη Λεμεσό της Κύπρου· είναι το φάντασμα που στοιχειώνει τον καλλιτέχνη.
LIFO NEWSROOM
Δείτε πώς ακριβώς ήταν ο Παρθενώνας πριν από 2400 χρόνια

Πολιτισμός / Δείτε πώς ήταν ο Παρθενώνας πριν από 2.400 χρόνια - Το εντυπωσιακό «παιχνίδι» με το φως

O καθηγητής Juan de Lara του Πανεπιστημίου της Οξφόρδης με την βοήθεια της τεχνολογίας έδειξε πώς οι αρχαίοι Έλληνες χρησιμοποίησαν προηγμένες τεχνικές φωτισμού για να μετατρέψουν το εσωτερικό του Παρθενώνα σε ένα εντυπωσιακό θέαμα
LIFO NEWSROOM
Γιατί ο Moby προσφέρει δωρέαν την μουσική του και έχει γίνει «ο παράξενος γέρος που θα δεις στα βουνά»

Πολιτισμός / Γιατί ο Moby προσφέρει δωρέαν την μουσική του και έχει γίνει «ο παράξενος γέρος που θα δεις στα βουνά»

Νηφάλιος πλέον και με αρκετά χρόνια να τον χωρίζουν από τις μέρες της απόλυτης δόξας, ο Moby τα τελευταία χρόνια κάνει κάτι που λίγοι καταξιωμένοι καλλιτέχνες τολμούν
LIFO NEWSROOM